Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Onkos kukaan tilaillut tavaraa Motorcycle Superstoresta? Tilasin juuri Iconin SuperDuty housut ja kiinnostais tietää että joutuuko odotteleen päiviä, viikkoja vai kuukausia...
    Pain is just weakness leaving the body
    Prkl... Puusilmäni ei huomannut että aiheesta onkin jo toinen keskustelu täällä mutta mun puolesta saa tähänkin vastailla
    Riippuu aika pitkälle tavarasta, kuinka pitkään joutuu odottelemaan, jos tilaat pelkästään nuo Iconin housut, niin olettaisin tilauksen tulevan aika äkkiä. Viikossa tuskin saat tavaroita, mutta kuukautta en uskoisi kestävän.

Eniten tuossa tilauksessa joutuu odottelemaan sitä, että saavat lähtöpäässä tavarat pakettiin, käsittääkseni eivät varastossa suurta määrää tavaraa pidä ja tästä aiheutuu viikon, ellei jopa kahden odotusaika. IN STOCK ITEMS-näpykän alta kaivelemalla näkee nuo varastotavarat.

Oman tilauksen kohdalla meni aikaa n. 3 päivää maksun varmistuksen saapumiseen, tavaroita odottelin yhden vitun lippiksen puuttumisen vuoksi reilu kuukausi ja alle 5 vuorokautta kesti paketin tulo Jenkeistä Suomeen. Iconin vaatteiden kyseessä ollessa luulisi aika äkkiä tavaroiden pakettiin livahtavan.

Eli jos veikata pitäisi: 3 päivää maksun varmistamiseen, viikko paketin valmiiksi saamiseen ja 4 päivää Suomeen, yht: 2 viikkoa. Pelkkä arvaus ajan kuluksi.
    Eipä ainakaan tota Super Dutya ollut sopivan kokoisena varastossa... Douh! No pitää venailla ja kattoo miten käy.
    Teeppä muuten näin:

Valitse väri ja seuraavaksi oikea koko. Add to cart-tekstin alla näkyy, kuin pitkään kestää toimitus. 3 to 6 bussiness days ei vielä ole hälyttävä tilanne.
    Juu kokeilin tuota ja toi 3-6 business days ilmesty siihen Eli tilanne on vielä ihan siedettävä
    Nyt pitää vaan toivoo ettei pariin viikkoon oo mitään kamalia helteitä kun ei ole tommosia nurkkapyöritys housuja ja vanhatkin meni rikki.
    No prkl. Mä oon jo kauan himoinnu noita Icon Timax hanskoja. Olisit sanonu ni oltais laitettu kimppaan. Pakko päästä avautuun...
  8.  
    Lainaa (Capirex @ Touko. 18 2005,09:22) kirjoitti
    No prkl. Mä oon jo kauan himoinnu noita Icon Timax hanskoja. Olisit sanonu ni oltais laitettu kimppaan. Pakko päästä avautuun...
    No douh! Ei taaskaan tajunnu kysyä ketään mukaan kun rupes himottaan noi housut ja oli pakko saada heti.