Motovelhoilta kommenttia, kummatko paremmat ClassicCustom vai Rock hanska, noista Sweepin hanskoista.
Kumpikin näyttää noin sivuilta katsottuna kohtuullisen mukavalta, mutta kumpi parempi kun lähempää pääsee katsomaan?
Eli hakusessa lämpimähkö kesähanska.Mielellään jonkinlainen vuori, jottei aivan heti tulis kylmäkään, jos kesä jatkuu samanlaisena kuin tähän asti...siis kylmänä.
Puuhis, Puuuuuhiiiis.....help, hilfe....
vähän OT, mutta kuitenkin...Ne Sweepin racing hanskat on ainakin todella surkeaa tekoa
Tuli heitettyä turvat kävelyvauhdista, kädellä vähän vastaan =>kaikki kämmenessä olevat niitit irti ja päällimmäinen nahkakerros rikki
Kahden viikon käytön jälkeen varresta petti sauma, jne...
Kävin liikkeessä kysymässä, että onko hanskojen laatu todella tämä ja vastauksena oli epämääräistä mutinaa ja selittelyä, että "eipähän käyny ainakaan mitään"![]()
Uskaltaako tollasilla nyt radalla ajaa, jos mopo lähtee alta +150km/h vauhdista jos jo kävelyvauhti rikkoo hanskat![]()
- YZF-R6 -
Kawasaki ZL: jos haluat lämpimät hanskat ehdottomasti Rock, jos haluat ohuet ja paremman näköiset niin Classic Custom. Rockissa on suht. paksu vuori, classic customit on käytännössä lähes vuorettomat (siis ei mitään lämmintä vuorta ).
t1mo: Mistä ostit noi hanskat ? kyseessä on selkeä tuotevirhe, meillä ne olisi ainakin pahoittelujen lisäksi lähtenyt välittömästi takuuvaihtoon, tai jos haluaa toiset hanskat niin ne tilalle. Itse olen nähnyt esmes. sweepin S2R puvun radalla kisoissa kaatumisen jälkeen, ja hyvin oli nahka ja suojat kestäneet vaikka vauhtia oli enemmän.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Mechelininkadun Eurobikerista.(Puuhis @ Touko. 16 2005,21:33) kirjoitti
- YZF-R6 -
Meillä se on nuo kustoomihanskat kumpaisellakin ja aivan on loistavat hanskat olluna.
![]()
Heh, kiitos.Voip olla, et on pakko ottaa molemmat.Mut jos rahavarat pettää (taas) niin nyt on helpompi laittaa paremmuusjärjestykseen.....
Kiitoksia...*väsää kieli poskessa kohta tilausta hän...*
Saa muuten jatkaa kommentointia...ihan mielenkiintoista.
Mulla on noi S2R:t ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. Istuvat kuin hanska käteenEn ole niillä kyllä (ainakaan vielä) kontannut, joten kestävyyteen tosi tilanteessa en osaa ottaa kantaa.
Mulla on kanssa sweepin sellaiset halvat racing hanskat kevlar kovikkeilla jne. Kun saan seuraavan liksan pitää ostaa jotkut uudet kun sellainen ongelma että vätää oikein sellaisen punaisen renkaan käteen peukalon kohdalle ja ajaessa peukalo puutuu molemmista käsistä. Ovat siis liian tiukat vaikka XL-koko ja mun käsi ei ole mallia Karelin. On jopa yrittänyt ajaa vesisateessa että saumat löystyis mutta ei. Pitää vissiin ruveta vetää hanskaan ne kädessä jos muovautuis paremmin![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
*tippuu tuolilta*kirjoitti
Northern Lights voi varmaan antaa vinkkejä myös vasemman hanskan käytössä. Tai sitten jos ne hanskat vaikka sitoisi jotenkin...
*Edit: Ei se ollukkaan MattiR vaan Northern Lights. Sori.*
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.