Tuli hankittua Intruderin kaasareiden synkronointiin mittari ja kun tallista löytynee myös CB 350 Four niin ajattelin samalla synkata myös sen kaasarit.
Intikan kaasarit oli ihan pala kakkua, mutta miten on tuon Honda vanhuksen kanssa? Osaisko joku viisaampi antaa neuvoja toimenpiteeseen.
Ei se kova vauhti vaan julmettu ääni.
Mitä siinä on ongelmana???
Ensin synkkaat ulommaiset (1+2 ja 3+4) keskenään synkkaan, sen jälkeen 2 ja 3 välissä olevalla ruuvilla synkkaat parit keskenään.
Silloin pitäis kaikki olla synkassa...!![]()
![]()
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200
Eikös tuon ikäisessä pyörässä riittänyt silleen, että kunhan vain bensaa tuli kaasareihin niin hyvä oli(Eesaus @ Touko. 17 2005,14:42) kirjoitti
ps. 350 Fouri oli muuten minun ensimmäinen kosketus "isoon" pyörään. Mahtava peli ja mitkä äänet![]()
Honda CBR1100XX
Lähinnähän tässä askarrutti se, että vedänkö kaikki neljä kaasaria kerralla synkkaan vaiko paritellen. Tiedä sitten onko sillä sitten lopputuloksen kanssa mitään väliä.
Homma on ny tehtynnä ja hyvä tuli.
Kyllä sillä Fourilla on ilo päästellä. Vaikkei konetehot päätä huimaa niin ajamisessa on sellainen vanhan, hyvänajan konepyörä meininki. Ja ne sävelet...
Ei se kova vauhti vaan julmettu ääni.
Jos synkkaus halutaan tehdä hyvin olisi kaikki kaasarit synkattava kerralla. Kyllä ne sen verran vaikuttavat toisiinsa.(Eesaus @ Touko. 18 2005,11:33) kirjoitti