Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Matkaenska on kiikarissa ja RM Heinolla olisi siisti Bemu tai se on oikeastaan tainnut olla siellä jo vuoden verran. Hintaa mopolla on 11900. rmheino

Ihmettelenkin miksi se ei vaihda omistajaa. Itse en pyörästä löytänyt mitään mainittavaa ja kiinnostus olisi kova. Onko siis ongelma hinta vai joku muu?

Onko näissä enska-Bemuissa jokin mikä hajoaa käsiin ja mitä ei vihkiytymätön ymmärrä?
    Jaa'a tais mennä jo kun en tollasta Bemua ainakaan vaihtopyörä listasta löytänyt. Kommentti vaan, bemuista mitään tiedä
    Tokkopa niissä mitään erikoista on.. ilmeisen pelaavia laitteita. Olihan BW:ssäkin R1100S vissiin sen yli vuoden myytävänä, ja ihan siisti peli oli mitä kävin vilkasemassa. Syitä myymättömyyten ei oikein uskalla veikkailla, itselle vois just ja just kelvata jos saisi pitää vanhankin
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
    Lainaa (Puksuttaja @ Touko. 17 2005,12:11) kirjoitti
    Matkaenska on kiikarissa ja RM Heinolla olisi siisti Bemu tai se on oikeastaan tainnut olla siellä jo vuoden verran. Hintaa mopolla on 11900. rmheino

Ihmettelenkin miksi se ei vaihda omistajaa. *Itse en pyörästä löytänyt mitään mainittavaa ja kiinnostus olisi kova. Onko siis ongelma hinta vai joku muu?

Onko näissä enska-Bemuissa jokin mikä hajoaa käsiin ja mitä ei vihkiytymätön ymmärrä?
    13.900 oli pyyntö ... eli 2000 lähti hinnasta ? Vaikea sanoa miksi ei kelpaa, joku tykkää äidistä jne. Tuskin pyörässä on kuitenkaan mitään vikaa ja onhan siinä 6 kk kuluttajasuoja takuu

Tosin saatanan ruman värinen se kyllä on

Lainaa (Peltzi @ Touko. 17 2005,13:34) kirjoitti
    Ai jaa, minusta toi harmaa on just hienoin...!

Mun Ässäkin seisoi Vantaan BW:ssä kuukautta vaille 2 vuotta ja hinta putos 2 tonnia ennenkuin se löysi meiltä kodin. Vikaa en ole toistaaseksi pyörästä löytänyt.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Vika on tod.näk. juuri tuossa. Eli hinta ensin liian kova ja sitten kun laskevat hintaa kaikki ihmettelevät miksi se on ollut niin kauan myynnissä.
    Tai sitten kaikki havittelee 1200:sta...

Osta pois. Tuskin mitään suurempaa siinä on.
    -=Lake=-

"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
    Lainaa (Lake @ Touko. 17 2005,15:36) kirjoitti
    Tai sitten kaikki havittelee 1200:sta...

Osta pois. Tuskin mitään suurempaa siinä on.
    Useimmat varmaan juuri havittelevat uutta mallia, joten siinä varmaan syy. Pyörässä tuskin on mitään vikaa.
    Dixi et animam levavi
    Kyllä se siellä vielä on.
    http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=39296
    Hintakin on ollut piitkään sama 11900. Mopo on ilmeisemmin ollut alun perin esittely pyöränä BikeWorldissä. Olisko sillä jotan tekemistä?
    Pirun nätti peli, hae pois, ennen kuin itse haen

Kyllä sen päältä näkis, miten on pidetty ja siitä voisi jo päätellä, jos jotain ikävää olisi odotettavissa.
    Nää R sarjan Bemut kestää nimittäin normaaliajoa ainakin tuplasti (ellei enemmänkin) verrattuna Japanin peleihin
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
    Hauskasti vaan ei näy tuon R.M Heinon oma Web-siten kautta...
    <p>2002-2014</p>
    eikös noilla pari kaveria ajellut maailmanympäri
    Lainaa (Ctrl @ Alt+Del+Touko. 17 2005,17:38) kirjoitti
    Hauskasti vaan ei näy tuon R.M Heinon oma Web-siten kautta...
    Aivan ..... itse asiassa mä kommentoin juuri tästä syystä väärää pyörää ... ihan siisti *

Lainaa (Puksuttaja @ Touko. 17 2005,12:11) kirjoitti

Ihmettelenkin miksi se ei vaihda omistajaa. Itse en pyörästä löytänyt mitään mainittavaa ja kiinnostus olisi kova. Onko siis ongelma hinta vai joku muu?

13.900 oli pyyntö ... eli 2000 lähti hinnasta ? Vaikea sanoa miksi ei kelpaa, joku tykkää äidistä jne. Tuskin pyörässä on kuitenkaan mitään vikaa ja onhan siinä 6 kk kuluttajasuoja takuu

Rmheinon käyttöturva on kyllä vähintäänkin kyseenalainen... en ostaisi sieltä ainakaan käytettyä mopoa.
    no kohta heino fanit haukkuvat minut aivan lytyyn,no so what
    mun mielipide kioskista

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Lainaa (666F @ Touko. 17 2005,20:05) kirjoitti
    Rmheinon käyttöturva on kyllä vähintäänkin kyseenalainen... en ostaisi sieltä ainakaan käytettyä mopoa.
    no kohta heino fanit haukkuvat minut aivan lytyyn,no so what
    mun mielipide kioskista
    Tarkoitin lakisääteistä kuluttajansuojaa ... en mitään omaa viritystä
    Toi alkuperäisen viestin yksilö tais olla se harmaa, jota ei ainakaan enää eilen Heinolla näkynyt olevan.

13 900 € hintainen musta kyllä siellä sen sijaan edelleenkin köllötteli ostajaa odotellen.
    - Kenobiitti
    *XT660RR
    Lainaa (Kenobiitti @ Touko. 18 2005,11:54) kirjoitti
    Toi alkuperäisen viestin yksilö tais olla se harmaa, jota ei ainakaan enää eilen Heinolla näkynyt olevan.

13 900 € hintainen musta kyllä siellä sen sijaan edelleenkin köllötteli ostajaa odotellen.
    Sekin lähti siis alta pois

Isompi matkaenska tuntuu mahdottomalta hankkia käytettynä. Pyöriä ei kertakaikkiaan lähialueilla ole eikä muutenkaan liiaksi asti

Kauempaa liikkeestä hankkiminen kun on jotenkin älytöntä. Jos mopossa onkin jotain vikaa, ei sitä kuitenkaan pääse viemään korjuuseen.
    Lainaa (Puksuttaja @ Touko. 18 2005,20:27) kirjoitti
    Lainaa (Kenobiitti @ Touko. 18 2005,11:54) kirjoitti

Sekin lähti siis alta pois

Isompi matkaenska tuntuu mahdottomalta hankkia käytettynä. Pyöriä ei kertakaikkiaan lähialueilla ole eikä muutenkaan liiaksi asti

Kauempaa liikkeestä hankkiminen kun on jotenkin älytöntä. Jos mopossa onkin jotain vikaa, ei sitä kuitenkaan pääse viemään korjuuseen.
    On se siellä http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=39296 . Se ei vaan jostain syystä näy narikan omilla sivuilla ... Ei muuta kuin kaupoille
    Olipas siellä nätti R1100S

Muutamat ovat olleet tyytymäyyömiä Heinoon asioituaan kaupanjälkeen laitteen vikojen osalta, mutta itselläni ei, kop kop, ole vielä huonoja kokemuksia.
    Desmo Jugend
  19.  
    Lainaa (Puksuttaja @ Touko. 18 2005,20:27) kirjoitti
    Noinhan se vähän on. Itse olen pari kertaa käyttänyt pyörää Oulussa huollossa, kun olen ollut reissun päällä. Viimeksi unohtivat laittaa puumerkin huoltokirjaan. Nyt on sitten yksi tehty huolto puuttumassa kirjasta, kun ei ole tullut siellä päin pyörän kanssa pyörähdettyä. Puhelimitse kun asiaa koitin selvitellä, niin 'meillä ei ole enää niitä kuitteja täällä' ja ne pitäis jostain kirjanpitotoimistosta vissin etsiä. Omakin kuitti on jossain muun kuittivuoren sisällä.