Sivu: 15 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 735:sta
  1. #421
    Lainaa kirjoitti
    Väinö800 Lähetetty Tammi. 15 2008,19:48
    --------------------------------------------------------------------------------
    Nyt se sitten on tehty. Vaihdoin vanhan hyvin palvelleeseen Kawasaki VN800:een vähän käytetyn Harley-Davidson Road King'in,
    -leveämmän ohjaustangon. Kylmätyypit tuntuivat ainakin hyvältä. Väinössä riittää mahdollisuuksia.
    Tuollahan on jo mahdollisuus liittyä prosenttijengiin - 1% pyörästä on Harley Davidsonia
    Kawasaki VN800 Classic -99
  2. #422
    Lainaa (Crazy Frog @ Tammi. 16 2008,18:45) kirjoitti
    Tuollahan on jo mahdollisuus liittyä prosenttijengiin - 1% pyörästä on Harley Davidsonia
    Joo, se on nyt sitten HarleySaki tai KawaDavidson. Eli sitten vaan liivejä hommaamaan. Jere vissiin tietäisi mestatkin mista niitä vois kysellä.



    - PER ASPERA AD ASTRA -
  3. #423
    Nyt on haku päällä. <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-inch-Billet-Chrome-Frame-Throttle-Cable-Clamp-1_W0QQitemZ110213650585QQcmdZViewItem?hash
    =item110213650585#ebayphotohosting" target="_blank">Cable-Clamp</a> Onko kellään tiedossa vinkkejä/linkkejä?
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  4. #424
    Nuo em. pidikkeet löytyivät Motoplazasta Tattarisuolta. Tässä mennään nyt, tosin vielä ilman niitä pidikkeitä, heh.



    Kuva otettu kännykameralla, joten kaikki naarmut eivät näy
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  5. #425
    Lainaa (Väinö800 @ Tammi. 22 2008,20:53) kirjoitti
    Nuo em. pidikkeet löytyivät Motoplazasta Tattarisuolta. Tässä mennään nyt, tosin vielä ilman niitä pidikkeitä, heh.



    Kuva otettu kännykameralla, joten kaikki naarmut eivät näy
    Aivan, niinpäs näkkyy. Komia on se tuo väinö, katso sitä sitten suunnasta jos toisesta!

    " Ajopukukin" on jo valmiina silityslaudan päällä............

    Joo, mutta asiaan. Mites sie ne vaijeripidikkeet laitat? Kaksi kenties puolelleen ja ehken hallintavipujen suuntaisesti vai?



    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  6. #426
    Lainaa (Boxeri @ Tammi. 22 2008,21:13) kirjoitti
    Aivan, niinpäs näkkyy. Komia on se tuo väinö, katso sitä sitten suunnasta jos toisesta!

    " Ajopukukin" on jo valmiina silityslaudan päällä............

    Joo, mutta asiaan. Mites sie ne vaijeripidikkeet laitat? Kaksi kenties puolelleen ja ehken hallintavipujen suuntaisesti vai?
    Tuli yksi kiinike kummallekin puolelle stongan nousevaan osan puoleenväliin.

    Huomaa "ajopuvun" rinnuksilla roikkuva puukko, notta uskhaltaa mennä Joensuussa huuteleen nakkikioskijonon hännille hävyttömyyksiä.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  7. #427
    Jeps, totta puhut.......

    Katselin tuota mainitsemaasi sivua, mutten löytänyt sen kiinnikkeen kuvaa. Vai onko kuvaa?????
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  8. #428
    Ei ole kuvaa sivuilla, eikä myyjäkään tiennyt niitä olevan hyllyssä mutta kun siellä oli niin paljon kromiosaa, harakan vaistoni heräsivät. Katsellessani sitä kaikkea kiiltävän paljoutta, satuin sitten itse löytämään ne.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  9. #429
    Lainaa (Väinö800 @ Tammi. 22 2008,22:04) kirjoitti
    Ei ole kuvaa sivuilla, eikä myyjäkään tiennyt niitä olevan hyllyssä mutta kun siellä oli niin paljon kromiosaa, harakan vaistoni heräsivät. Katsellessani sitä kaikkea kiiltävän paljoutta, satuin sitten itse löytämään ne.
    No jäikö niitä sinne? Rahallako piti maksaa.........eli paljonko kärsit?
    Käviskö nuo minunkin classiciin........

    Onko nimike vaijeripidike?
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  10. #430
    Lainaa (Boxeri @ Tammi. 22 2008,22:08) kirjoitti
    Lainaa (Väinö800 @ Tammi. 22 2008,22:04) kirjoitti
    Ei ole kuvaa sivuilla, eikä myyjäkään tiennyt niitä olevan hyllyssä mutta kun siellä oli niin paljon kromiosaa, harakan vaistoni heräsivät. Katsellessani sitä kaikkea kiiltävän paljoutta, satuin sitten itse löytämään ne.
    No jäikö niitä sinne? Rahallako piti maksaa.........eli paljonko kärsit?
    Käviskö nuo minunkin classiciin........

    Onko nimike vaijeripidike?
    Niitä jäi vielä hyllyyn, 12€/kpl, 1" paksuun putkeen käyvät, toisessa päässä on 10mm:n reikä. Ei siis aivan sama kiinnike mitä viestissäni hain, tuo vain kävi minulle.
    En tiedä vieläkään oikeaa Suomenkielistä nimeä.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  11. #431
    Tämä tietopa riittää! Eikun oikein paljon kiitoksia ja yönköllyköitä sinne "maalikylille".............
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  12. #432
    Meikästä tuli sitten trumppa mies, raketti kuskiksi aloin...nooh väinöstä en raaskinut luopua kun se kerran hyvin toimii ja paukkuu niin huitsin kivasti.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  13. #433
    Lainaa (jukkamv @ Tammi. 29 2008,21:33) kirjoitti
    ...nooh väinöstä en raaskinut luopua
    Tota on ollut liikkeellä Silti on ruvennut askarruttamaan hyvän pyörän turha seisottaminen. No, ny on uusi takagummi ja ketjut, joten eiköhän Väinökin liikettä saa
    ... jotain piti muistaa
  14. #434
    Lainaa (Väinö800 @ Tammi. 22 2008,21:33) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Tammi. 22 2008,21:13) kirjoitti
    Aivan, niinpäs näkkyy. Komia on se tuo väinö, katso sitä sitten suunnasta jos toisesta!

    " Ajopukukin" on jo valmiina silityslaudan päällä............

    Joo, mutta asiaan. Mites sie ne vaijeripidikkeet laitat? Kaksi kenties puolelleen ja ehken hallintavipujen suuntaisesti vai?
    Tuli yksi kiinike kummallekin puolelle stongan nousevaan osan puoleenväliin.

    Huomaa "ajopuvun" rinnuksilla roikkuva puukko, notta uskhaltaa mennä Joensuussa huuteleen nakkikioskijonon hännille hävyttömyyksiä.
    Täällä mittään puukkoa tartte... (siis jos ei huutele)
    Muuten, mikä pahvinpala tuonne kawan alle on tippunu *



    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  15. #435
    [QUOTE= (intikka @ Tammi. 29 2008,22:21)]
    Lainaa (Väinö800 @ Tammi. 22 2008,21:33) kirjoitti
    Lainaa Boxeri,Tammi. 22 2008,21:13 kirjoitti
    Aivan, niinpäs näkkyy. Komia on se tuo väinö, katso sitä sitten suunnasta jos toisesta!
    Huomaa "ajopuvun" rinnuksilla roikkuva puukko, notta uskhaltaa mennä Joensuussa huuteleen nakkikioskijonon hännille hävyttömyyksiä.
    Täällä mittään puukkoa tartte... (siis jos ei huutele)
    Muuten, mikä pahvinpala tuonne kawan alle on tippunu *
    Huomasin itsekin lavasteiden puutteellisuuden. Öljyäkö epäilit Väinön vuotavan? Ei meidän väinö... Lykkäsin pyörää kuvauksen ajaksi vähän taaksepäin. Tallin lattia on näes maalattu noin 2kk sitten ja renkaat "jymähtää" aika kivasti maaliin kiinni, ellei laita noita pahvilappuja alle.


    jukkamv:n Rocketti tuosta jo sevisikin, vai mitä tuo meinaa? Onneksi olkoon, onko sekin musta?

    Mikä malli Yamahasta Sekulla mahtaa olla nyt menossa? Joku matkapyöräkö?

    Entä miten te hoidatte pyörien vakuutukset? Puhelinsoitollako ne vaihtuvat pyörästä toiseen?
    Niinkuin Hesarin siirto mökille, kunhan muistaa torstaihin meneessä soittaa niin tulee viikonlopun möksälle ja homma ohan oikeasti toimii.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  16. #436
    itellä hoituu puhelinsoitolla nuo vakuutusten ja seisotusten vaihdot. tosin tarvii sit pitää aina se 30 vrk vakuutuksessa seuraavaa peliä, koska minimihyvitysaika toiselle seisovalle on 30 vrk. vähän kummaa kikkailua. voisi olla hyvitys päivästä päivään ja vakuutuksetkin voisi olla henkilökohtaisia eikä pyöräkohtaisia, koska kuskihan se onnettomuuden aiheuttaa, jos on aiheuttaakseen, ei pyörä itsekseen kuitenkaan.

    teitillä onkin ihan asiallista jutustelua täällä, luin ihan koko ketjun vai pitäisikö sanoa, että hihnan, läpi.

    mua kovasti välillä hingututtaisi niinku veturimielessä isoväinö, meinaan siis sitä keppivetoista vn1500/1600. siinä jäisi venttiilien säädötkin pois kun ne ovat hydrauliset. tarvitsisi huolehtia vain öljyistä ja suodattimista koneelle ja öljyistä perälle ja keulaputkille, toki normaalit laakerointien tarkastelut pyörille, emäputkille ja takahaarukalle ja niiden rasvailut.

    joku muukin iso keppivetoinen veturiksi sovelias saattaisi kiinnostaa. voimaakin saisi olla. en kuitenkaan tykkää rocketin ulkonäöstä, enkä oikeen sen kolmepyttyisen koneen käyntiäänestä, joten joku veekakkonen kepillä ja vaihtoehtojahan on vain muutamia: m1800r, vtx1800, vn1600.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  17. #437
    Roketin käyntiääni saadaan kuntoon ohittamalla katti ja avarretuilla putkilla (tai zardin putkistolla). Itse miellyin brutaaliin voimaan/kiihtyvyyteen tossa pyörässä kun kävin sen viime kesänä koeajamassa. Jotkut väittivät sitä raskaaksi hiljaisissa vauhdeissa mutta ne kaverit ei kyllä koskaan ole kokeilleet iso väinöä (ainakaan niitä vanhoja joka tallista löytyy) Väinö rokkaa siitä huolimatta vaikka trumppa taloon tulikin. Väinöstä ei luovuta.



    Liv to Raid! Raid to liv!
  18. #438
    Lainaa (Väinö800 @ Tammi. 29 2008,22:40) kirjoitti
    jukkamv:n Rocketti tuosta jo sevisikin, vai mitä tuo meinaa? Onneksi olkoon, onko sekin musta?
    Grafiitin harmaa. Noita mustia ja punaisia roketteja on suomi täynnä mä halusin tollasen :-)



    Liv to Raid! Raid to liv!
  19. #439
    Huomasin tänään, että Väinön jarrupoljin on aivan samanlainen kuin 60-luvun kuplassa aikoinaan oli.
    Mitä enemmän tuijotin poljinta sitä typerämmältä se näytti. Joten olen nyt aika vakuuttunut siitä, että asialle pitää tehdä jotain. Nyt ens alkuun lähdin tallilta pois mutta ajatus jäi pyörimään edelleen mieleen. Jotenkin siitä pitää saada vaikka leveämmäksi.
    Onko kellään mitään hyviä ehdotuksia?
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  20. #440
    Lainaa (jukkamv @ Tammi. 30 2008,21:48) kirjoitti
    Roketin käyntiääni saadaan kuntoon ohittamalla katti ja avarretuilla putkilla (tai zardin putkistolla). Väinöstä ei luovuta.
    no tokkopa sen roketin kolmepyttyisyys muuttuu vaikka kuinka niitä kolmea putkea muokkaisi. on siinä voimaa ja painoa, sitä en epäile ja kiihtyvyys paikaltaan on varmasti omaa luokkaansa verrattuna mihin tahansa vakiokuntoiseen tehdaskustomiin ja moni kyykkykin on lähdöissä tiukoilla.

    väinöstä ei moni tunnu haluavan luopua sellaisen kerran hommattuaan. kun saisi ite joskus sen ensimmäisenkään väinön. siltä ainakin välillä tuntuu.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  21. #441
    Louisilla nayttää olevan tuommoinen söpö pedaali mallistossaan. Ei kyllä mainita VN800 listassa johon tuo sopii, mutta jotain tuommoista ajattelin kehitellä.



    - PER ASPERA AD ASTRA -
  22. #442
    Lainaa (Väinö800 @ Tammi. 29 2008,22:40) kirjoitti
    Mikä malli Yamahasta Sekulla mahtaa olla nyt menossa? Joku matkapyöräkö?

    Entä miten te hoidatte pyörien vakuutukset? Puhelinsoitollako ne vaihtuvat pyörästä toiseen?
    Niinkuin Hesarin siirto mökille, kunhan muistaa torstaihin meneessä soittaa niin tulee viikonlopun möksälle ja homma ohan oikeasti toimii.
    Jammu on FZS 1000 ja niitä on ny kaks, ku nainenki hairahtu.

    Nuukana on tosiaan vaihdellu vakuutusboonuksia ku vaan toiset on täydet ja Väinön saa seisariin, mutta ny toi AKEn seisontamaksuralli muuttanee asennetta ja molemmat pyörät saanee olla vakuutuksessa.

    Turva todella on toiminu pelkällä puhelinsoitolla, ongelmitta. Vain ne Turvan hermoja kysyvät laskutukset, so. veloitus/hyvitysrumba, ei täysin toimi niiku tykkäis

    Rocketin kävin koeajamassa minäkin. Pohdin tosin sen ja BB-Kingin välillä -ja toivottavasti pitkään
    ... jotain piti muistaa
  23. #443
    Kertokaas mitä olette maksaneet venttiilien säädöstä?
    niin tietää vähän suuntaa....
  24. #444
    Lainaa (Väinö800 @ Touko. 16 2005,21:45) kirjoitti
    Ostin tammikuussa ko. pelin. Olen tosi tyytyväinen siihen mutta olen hiukan etsinyt ja kaivannut toisia VN800 omistajia vaihtamaan kommentteja ja tietämystä pyörästä,
    -huonolla menestyksellä. Kokeillaan nyt tätäkin foorumia.
    Eli kaikki VN-kuskit mukaan sankoin joukoin keskusteluun!
    ei ole kauhean harvinainen enään ...
  25. #445
    Lainaa (wäiski @ Helmi. 18 2008,20:08) kirjoitti
    Kertokaas mitä olette maksaneet venttiilien säädöstä?
    niin tietää vähän suuntaa....
    Olen teettänyt homman kaksi kertaa:
    Kaskela Racing Teamissa uudet renkaat, tulpat, huolto ja venttiilien säätö oli 506,20€ ja
    Viaber Oy:ssä huolto ja venojen säätö 221,30€
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  26. #446
    Lainaa (tonppa @ Helmi. 18 2008,22:45) kirjoitti
    Lainaa (Väinö800 @ Touko. 16 2005,21:45) kirjoitti
    Ostin tammikuussa ko. pelin. Olen tosi tyytyväinen siihen mutta olen hiukan etsinyt ja kaivannut toisia VN800 omistajia vaihtamaan kommentteja ja tietämystä pyörästä,
    -huonolla menestyksellä. Kokeillaan nyt tätäkin foorumia.
    Eli kaikki VN-kuskit mukaan sankoin joukoin keskusteluun!
    ei ole kauhean harvinainen enään ...
    Kyllä se on yhtä harvinainen kuin ennenkin mutta on onnistuttu saamaan kavereita muutaman kerran tapaamisiin ja täytyy sanoa,että Vulcan porukka ei olekaan yhtään pöllömpää sakkia, kaikki on ollut oikein mukavia ja iloisia tapaamisia, pelkästään miellyttäviä muistoja on näistä jäänyt. Kiitos tästä kuuluu tietenkin kaikille mukana olleille. *

    Homma tarvitsee vain yhden "perseelle potkijan". Meillä se on ollut Flamen, jonka viime kausi meni elokuvaprojektin kanssa niin tiiviisti, että ei kerinnyt muualle kuin syksyn suureen Vulcan tapaamiseen. Näin perinteiset "kekiviikkotapaamiset" jäivät hiukan vähemmälle huomiolle. Toivottavasti hän kerkiää taas tulevana kesänä potkimaan porukoita kasalle. "Keskiviikkokahvi"-perinnettä olisikin hyvä elvyttää taas tulevana kesänä.



    - PER ASPERA AD ASTRA -
  27. #447
    Ajatukset tulevan kesän tapaamiseen on jo viritetty täällä.

    Ruotsinmaalla ollaan hieman pidemmällä.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  28. #448
    Onkos kellään jäänyt ylimääräisiä jalkatappien siirtosarjaa hyllyyn lojumaan, josta raskisi korvausta vastaan luopua?
    VN 800, -04-
  29. #449
    Lainaa (Josi @ Helmi. 20 2008,10:31) kirjoitti
    Onkos kellään jäänyt ylimääräisiä jalkatappien siirtosarjaa hyllyyn lojumaan, josta raskisi korvausta vastaan luopua?
    Katso linkki:

    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAPAM-Forward-Controls-Kawasaki-Vulcan-800-Classic_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q
    2el1247QQcategoryZ35588QQihZ001QQitemZ110193162841 QQrdZ1QQsspagenameZWD1V" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymot....meZWD1V</a>

    Mielestäni nuo on vielä "halvat" ja tuo myyjä toimittaa nuo Suomeen tarvittaessa. Kysyt vain myyjältä toimituskuluja ja varaudut maksamaan tullissa arvonlisäveron (mikäli menevät tulliin). Omat siirtotapit mean streakkiin maksoivat 555 dollaria eli nuo on vielä edulliset. Toivottavast auttoi yhtään. Jos ei, niin linkkejä löytyy lisääkin...
  30.  
  31. #450
    Lisäksi Cruiser Customizing näyttäisi myyvän Jardinen siirtotappeja 800 Väinöön:

    http://www.cruisercustomizing.com/detail.....ontrols

    Itselläni on juuri nuo Jardinet ja ne on omasta mielestäni parhaat Vulcaniin sopivat siirtotapit (vain pitkille kuskeille, tapit siirtyvät 15 cm eteenpäin). Lisäksi tuon CC-liikkeen kanssa ei voi mennä vikaan. Hinnat yleensä enimmäkseen kohdillaan ja nopea/turvallinen toimitus. Maksaminen tapahtuu Visalla. Ainoa huono puoli on, että CC:n kalliimmat paketit menee AINA tulliin ja pääset pulittamaan valtiolle veroja. Kokemuksesta voisin sanoa, että vielä noin 200 dollarin arvoiset paketit tulee postiin ja sitä kalliimmat menee tulliin. Poikkeuksiakin tietenkin on, sillä jouluna tuli postiin melkein 300 dollarin paketti CC:ltä. Riippuu tietenkin vähän tullista ja niiden kiireistä. Ebaystä ostetut paketit saattavat livahtaa suoraan postiin.

    Kysy jos on kysyttävää, mä vastaan ja neuvon tarvittaessa. Ja siis ihan oikeasti tuolta jenkeistä tilaamalla säästää pitkän pennin. Tietenkin, jos haluaa tukea suomalaisten yritysten toimintaa, niin se on ihan okei mun puolesta.
Sivu: 15 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen