Tuollahan on jo mahdollisuus liittyä prosenttijengiin - 1% pyörästä on Harley Davidsoniakirjoitti
![]()
Kawasaki VN800 Classic -99
Joo, se on nyt sitten HarleySaki tai KawaDavidson. Eli sitten vaan liivejä hommaamaan. Jere vissiin tietäisi mestatkin mista niitä vois kysellä.(Crazy Frog @ Tammi. 16 2008,18:45) kirjoitti
- PER ASPERA AD ASTRA -
Nyt on haku päällä. <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-inch-Billet-Chrome-Frame-Throttle-Cable-Clamp-1_W0QQitemZ110213650585QQcmdZViewItem?hash
=item110213650585#ebayphotohosting" target="_blank">Cable-Clamp</a> Onko kellään tiedossa vinkkejä/linkkejä?
- PER ASPERA AD ASTRA -
Nuo em. pidikkeet löytyivät Motoplazasta Tattarisuolta. Tässä mennään nyt, tosin vielä ilman niitä pidikkeitä, heh.
Kuva otettu kännykameralla, joten kaikki naarmut eivät näy![]()
- PER ASPERA AD ASTRA -
Aivan, niinpäs näkkyy. Komia on se tuo väinö, katso sitä sitten suunnasta jos toisesta!(Väinö800 @ Tammi. 22 2008,20:53) kirjoitti
" Ajopukukin" on jo valmiina silityslaudan päällä............
Joo, mutta asiaan. Mites sie ne vaijeripidikkeet laitat? Kaksi kenties puolelleen ja ehken hallintavipujen suuntaisesti vai?
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Tuli yksi kiinike kummallekin puolelle stongan nousevaan osan puoleenväliin.(Boxeri @ Tammi. 22 2008,21:13) kirjoitti
Huomaa "ajopuvun" rinnuksilla roikkuva puukko, notta uskhaltaa mennä Joensuussa huuteleen nakkikioskijonon hännille hävyttömyyksiä.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Jeps, totta puhut.......
Katselin tuota mainitsemaasi sivua, mutten löytänyt sen kiinnikkeen kuvaa. Vai onko kuvaa??
???
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Ei ole kuvaa sivuilla, eikä myyjäkään tiennyt niitä olevan hyllyssä mutta kun siellä oli niin paljon kromiosaa, harakan vaistoni heräsivät. Katsellessani sitä kaikkea kiiltävän paljoutta, satuin sitten itse löytämään ne.
- PER ASPERA AD ASTRA -
No jäikö niitä sinne? Rahallako piti maksaa.........eli paljonko kärsit?(Väinö800 @ Tammi. 22 2008,22:04) kirjoitti
Käviskö nuo minunkin classiciin........
Onko nimike vaijeripidike?
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Niitä jäi vielä hyllyyn, 12€/kpl, 1" paksuun putkeen käyvät, toisessa päässä on 10mm:n reikä. Ei siis aivan sama kiinnike mitä viestissäni hain, tuo vain kävi minulle.(Boxeri @ Tammi. 22 2008,22:08) kirjoitti
En tiedä vieläkään oikeaa Suomenkielistä nimeä.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Tämä tietopa riittää! Eikun oikein paljon kiitoksia ja yönköllyköitä sinne "maalikylille".............![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Meikästä tuli sitten trumppa mies, raketti kuskiksi aloin...nooh väinöstä en raaskinut luopua kun se kerran hyvin toimii ja paukkuu niin huitsin kivasti.
Liv to Raid! Raid to liv!
Tota on ollut liikkeellä(jukkamv @ Tammi. 29 2008,21:33) kirjoitti
Silti on ruvennut askarruttamaan hyvän pyörän turha seisottaminen. No, ny on uusi takagummi ja ketjut, joten eiköhän Väinökin liikettä saa
![]()
... jotain piti muistaa
Täällä mittään puukkoa tartte...(Väinö800 @ Tammi. 22 2008,21:33) kirjoitti
(siis jos ei huutele)
Muuten, mikä pahvinpala tuonne kawan alle on tippunu *
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
[QUOTE= (intikka @ Tammi. 29 2008,22:21)]Huomasin itsekin lavasteiden puutteellisuuden. Öljyäkö epäilit Väinön vuotavan? Ei meidän väinö... Lykkäsin pyörää kuvauksen ajaksi vähän taaksepäin. Tallin lattia on näes maalattu noin 2kk sitten ja renkaat "jymähtää" aika kivasti maaliin kiinni, ellei laita noita pahvilappuja alle.(Väinö800 @ Tammi. 22 2008,21:33) kirjoitti
jukkamv:n Rocketti tuosta jo sevisikin, vai mitä tuo meinaa? Onneksi olkoon, onko sekin musta?
Mikä malli Yamahasta Sekulla mahtaa olla nyt menossa? Joku matkapyöräkö?
Entä miten te hoidatte pyörien vakuutukset? Puhelinsoitollako ne vaihtuvat pyörästä toiseen?
Niinkuin Hesarin siirto mökille, kunhan muistaa torstaihin meneessä soittaa niin tulee viikonlopun möksälle ja homma ohan oikeasti toimii.
- PER ASPERA AD ASTRA -
itellä hoituu puhelinsoitolla nuo vakuutusten ja seisotusten vaihdot. tosin tarvii sit pitää aina se 30 vrk vakuutuksessa seuraavaa peliä, koska minimihyvitysaika toiselle seisovalle on 30 vrk. vähän kummaa kikkailua. voisi olla hyvitys päivästä päivään ja vakuutuksetkin voisi olla henkilökohtaisia eikä pyöräkohtaisia, koska kuskihan se onnettomuuden aiheuttaa, jos on aiheuttaakseen, ei pyörä itsekseen kuitenkaan.
teitillä onkin ihan asiallista jutustelua täällä, luin ihan koko ketjun vai pitäisikö sanoa, että hihnan, läpi.
mua kovasti välillä hingututtaisi niinku veturimielessä isoväinö, meinaan siis sitä keppivetoista vn1500/1600. siinä jäisi venttiilien säädötkin pois kun ne ovat hydrauliset. tarvitsisi huolehtia vain öljyistä ja suodattimista koneelle ja öljyistä perälle ja keulaputkille, toki normaalit laakerointien tarkastelut pyörille, emäputkille ja takahaarukalle ja niiden rasvailut.
joku muukin iso keppivetoinen veturiksi sovelias saattaisi kiinnostaa. voimaakin saisi olla. en kuitenkaan tykkää rocketin ulkonäöstä, enkä oikeen sen kolmepyttyisen koneen käyntiäänestä, joten joku veekakkonen kepillä ja vaihtoehtojahan on vain muutamia: m1800r, vtx1800, vn1600.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Roketin käyntiääni saadaan kuntoon ohittamalla katti ja avarretuilla putkilla (tai zardin putkistolla). Itse miellyin brutaaliin voimaan/kiihtyvyyteen tossa pyörässä kun kävin sen viime kesänä koeajamassa. Jotkut väittivät sitä raskaaksi hiljaisissa vauhdeissa mutta ne kaverit ei kyllä koskaan ole kokeilleet iso väinöä (ainakaan niitä vanhoja joka tallista löytyy)Väinö rokkaa siitä huolimatta vaikka trumppa taloon tulikin. Väinöstä ei luovuta.
Liv to Raid! Raid to liv!
Grafiitin harmaa. Noita mustia ja punaisia roketteja on suomi täynnä mä halusin tollasen :-)(Väinö800 @ Tammi. 29 2008,22:40) kirjoitti
Liv to Raid! Raid to liv!
Huomasin tänään, että Väinön jarrupoljin on aivan samanlainen kuin 60-luvun kuplassa aikoinaan oli.
Mitä enemmän tuijotin poljinta sitä typerämmältä se näytti. Joten olen nyt aika vakuuttunut siitä, että asialle pitää tehdä jotain. Nyt ens alkuun lähdin tallilta pois mutta ajatus jäi pyörimään edelleen mieleen. Jotenkin siitä pitää saada vaikka leveämmäksi.
Onko kellään mitään hyviä ehdotuksia?
- PER ASPERA AD ASTRA -
no tokkopa sen roketin kolmepyttyisyys muuttuu vaikka kuinka niitä kolmea putkea muokkaisi. on siinä voimaa ja painoa, sitä en epäile ja kiihtyvyys paikaltaan on varmasti omaa luokkaansa verrattuna mihin tahansa vakiokuntoiseen tehdaskustomiin ja moni kyykkykin on lähdöissä tiukoilla.(jukkamv @ Tammi. 30 2008,21:48) kirjoitti
väinöstä ei moni tunnu haluavan luopua sellaisen kerran hommattuaan. kun saisi ite joskus sen ensimmäisenkään väinön. siltä ainakin välillä tuntuu.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Louisilla nayttää olevan tuommoinen söpö pedaali mallistossaan. Ei kyllä mainita VN800 listassa johon tuo sopii, mutta jotain tuommoista ajattelin kehitellä.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Jammu on FZS 1000 ja niitä on ny kaks, ku nainenki hairahtu.(Väinö800 @ Tammi. 29 2008,22:40) kirjoitti
Nuukana on tosiaan vaihdellu vakuutusboonuksia ku vaan toiset on täydet ja Väinön saa seisariin, mutta ny toi AKEn seisontamaksuralli muuttanee asennetta ja molemmat pyörät saanee olla vakuutuksessa.
Turva todella on toiminu pelkällä puhelinsoitolla, ongelmitta. Vain ne Turvan hermoja kysyvät laskutukset, so. veloitus/hyvitysrumba, ei täysin toimi niiku tykkäis
Rocketin kävin koeajamassa minäkin. Pohdin tosin sen ja BB-Kingin välillä -ja toivottavasti pitkään![]()
... jotain piti muistaa
Kertokaas mitä olette maksaneet venttiilien säädöstä?
niin tietää vähän suuntaa....
ei ole kauhean harvinainen enään ...(Väinö800 @ Touko. 16 2005,21:45) kirjoitti
![]()
Olen teettänyt homman kaksi kertaa:(wäiski @ Helmi. 18 2008,20:08) kirjoitti
Kaskela Racing Teamissa uudet renkaat, tulpat, huolto ja venttiilien säätö oli 506,20€ ja
Viaber Oy:ssä huolto ja venojen säätö 221,30€
- PER ASPERA AD ASTRA -
Kyllä se on yhtä harvinainen kuin ennenkin mutta on onnistuttu saamaan kavereita muutaman kerran tapaamisiin ja täytyy sanoa,että Vulcan porukka ei olekaan yhtään pöllömpää sakkia, kaikki on ollut oikein mukavia ja iloisia tapaamisia, pelkästään miellyttäviä muistoja on näistä jäänyt. Kiitos tästä kuuluu tietenkin kaikille mukana olleille. *(tonppa @ Helmi. 18 2008,22:45) kirjoitti
Homma tarvitsee vain yhden "perseelle potkijan". Meillä se on ollut Flamen, jonka viime kausi meni elokuvaprojektin kanssa niin tiiviisti, että ei kerinnyt muualle kuin syksyn suureen Vulcan tapaamiseen. Näin perinteiset "kekiviikkotapaamiset" jäivät hiukan vähemmälle huomiolle. Toivottavasti hän kerkiää taas tulevana kesänä potkimaan porukoita kasalle. "Keskiviikkokahvi"-perinnettä olisikin hyvä elvyttää taas tulevana kesänä.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Ajatukset tulevan kesän tapaamiseen on jo viritetty täällä.
Ruotsinmaalla ollaan hieman pidemmällä.![]()
Kawasaki VN800 Classic -99
Onkos kellään jäänyt ylimääräisiä jalkatappien siirtosarjaa hyllyyn lojumaan, josta raskisi korvausta vastaan luopua?
VN 800, -04-
Katso linkki:(Josi @ Helmi. 20 2008,10:31) kirjoitti
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAPAM-Forward-Controls-Kawasaki-Vulcan-800-Classic_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q
2el1247QQcategoryZ35588QQihZ001QQitemZ110193162841 QQrdZ1QQsspagenameZWD1V" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymot....meZWD1V</a>
Mielestäni nuo on vielä "halvat" ja tuo myyjä toimittaa nuo Suomeen tarvittaessa. Kysyt vain myyjältä toimituskuluja ja varaudut maksamaan tullissa arvonlisäveron (mikäli menevät tulliin). Omat siirtotapit mean streakkiin maksoivat 555 dollaria eli nuo on vielä edulliset. Toivottavast auttoi yhtään. Jos ei, niin linkkejä löytyy lisääkin...
Lisäksi Cruiser Customizing näyttäisi myyvän Jardinen siirtotappeja 800 Väinöön:
http://www.cruisercustomizing.com/detail.....ontrols
Itselläni on juuri nuo Jardinet ja ne on omasta mielestäni parhaat Vulcaniin sopivat siirtotapit (vain pitkille kuskeille, tapit siirtyvät 15 cm eteenpäin). Lisäksi tuon CC-liikkeen kanssa ei voi mennä vikaan. Hinnat yleensä enimmäkseen kohdillaan ja nopea/turvallinen toimitus. Maksaminen tapahtuu Visalla. Ainoa huono puoli on, että CC:n kalliimmat paketit menee AINA tulliin ja pääset pulittamaan valtiolle veroja. Kokemuksesta voisin sanoa, että vielä noin 200 dollarin arvoiset paketit tulee postiin ja sitä kalliimmat menee tulliin. Poikkeuksiakin tietenkin on, sillä jouluna tuli postiin melkein 300 dollarin paketti CC:ltä. Riippuu tietenkin vähän tullista ja niiden kiireistä. Ebaystä ostetut paketit saattavat livahtaa suoraan postiin.![]()
![]()
Kysy jos on kysyttävää, mä vastaan ja neuvon tarvittaessa. Ja siis ihan oikeasti tuolta jenkeistä tilaamalla säästää pitkän pennin. Tietenkin, jos haluaa tukea suomalaisten yritysten toimintaa, niin se on ihan okei mun puolesta.![]()