Sivu: 9 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 735:sta
  1. #241
    auts! onpa hyvännäkönen peli! onnex olkoon!
  2. #242
    Kiitokset

    Lähinnä ulkonäön ja tän palstan keskustelujen pohjalta tuo tuli ostettua. Näillä keleillä ku ei vielä paljon koeajoja tehä. Mut keväämmällä sitte sitäki enemmän. Keskiviikkona käytiin velipojan kans kattomassa sille pyörää, mut minäpä ostinki sitte perjantaina ensin itelle. Rakkautta ensi silmäyksellä. Osti se velimieskin sitte seuraavana päivänä, tosin fighterin.

    Minkä ikänen muuten pitää olla, et voi customilla ajella? * Meikäläistä on tutut väittäny liian nuoreks vielä tuommosella päristelemään. 28 tulee tänä vuonna lasiin.



  3. #243
    meillä on sit jussu sama vm.-79!
    tuskinpa se iästä on kiinni....kait se asenne ratkasee...ite vaan tykkään rauhallisemmasta,tyylikkäästä menosta...ei käyny ees muut pyörämallit mielessä,customi piti saada!
  4. #244
    Onnea vaan uudelle pyörälle Jussu!

    Ei pyörätyypin valinta ole iästä kiinni, vaan asenteesta. Ensimmäisen "ison" pyörän ostin 24-vuotiaana ja sekin pyörä oli nipponinäkemys customista. Pääsin huomattavasti vähemmillä sakoilla kuin kyykkyilevät kaverit ja vähintään yhtä hauskaa oli ja on yhä.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  5. #245
    Hienon väinön löysit Jussu, Onneksi olkoon, et varmaan tule pettymään pyörääsi.
    Mitä olen seurannut customistien ajattelumaailmaa, niin custompyöräilyyn ei todellakaan ole mitään tiettyä ikää, eikä sukupuolta.
    Ajatuksen ja tunteen voi kiteyttää jotenkin näin:

    "tärkeintä on matkalla oleminen, ei nopea perille pääsy"

    Siinäpä se, porukassa tunne vielä vahvistuu.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  6. #246
    Lainaa (Väinö800 @ Maalis. 13 2007,19:16) kirjoitti
    Ajatuksen ja tunteen voi kiteyttää jotenkin näin:
    Tai vaikka niin, koska ne customit nyt vaan näyttävät paremmalta kuin kyykyt.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  7. #247
    onnea Jussu, uuden johdosta...
    otetaan kun nähdään.



    -Hakki-
    jos ajaminen olisi mukavaa tai edes järkevää, eihän se olis enää kivaa.
  8. #248
    Kiitos kiitos kaikille

    Täällä Lappeenrannassa on tiet jo sulat, muutama motoristi jo näkynykin tänään. Joskohan sitä kohta.. Oishan se kiva kokeilla omaakin pyörää, nimittäin koskaan en oo customilla ajanu
  9. #249
    Täällä Kuopiossakin ovat asfaltit paljaana, mutta tuota hiekanpirua ja rapakkoa on niin paljon, että hieman arveluttaa lähteä kurvailemaan. Polte on tosin jo melkoinen.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  10. #250
    Hahaa!

    Mopoilukausi avattu!
    30 kilsan lenkin kävin heittämässä, vielä ei ainakaan kaduta Väinön osto. Hienosti pelitti ja kulki
  11. #251
    Nyt joutuu sitten kierroslukumittarin takia hankkimaan uudet raiserit. 5 - 7,5cm korkeat ja tuumaiselle tangolle. Onko kellään tarjolla?
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  12. #252
    Enpähän saanut pyörää vielä iskusäätöihin. Kaasarin kalvo on vaihtokunnossa, joten säätäminen ei onnistu ennen sen vaihtoa uuteen. Kalvo ja luisti -paketti matkaa Jenkkilästä pari viikkoa ja sen jälkeen laitetaan pyörä dynoon. Onneksi peli on kuitenkin ajokunnossa, jos vaikka...
    Kawasaki VN800 Classic -99
  13. #253
    Noviisi vulcanisti ilmoittautuu. Ostin juuri vm. 2001 kasisatasen ja koskapa keli on mitä mainioin, taidan käväistä ajelulla. Ah auvoa!



    Korvasta vasta makian mönjän saa!
  14. #254
    Samalla viivalla ollaan, sillä erotuksella, et ostin vastaavan -01-mallin jo viikko sitte.
  15. #255
    Kävin ostamassa raiderit ja asentelin Cobran kiinni ja kytkin johdot. Eikun pannu tulille katsomaan neulan nousua.
    Ei niin mitään, -ei sitten yhtään mitään. Se perkeleen neula ei värähdäkkän, makaa vain tapissaan. Taustavalo kyllä syttyy mittariin mutta se ei nyt ole ihan sitä mitä haettiin.
    No katsotaan miten CruiserCustomizing.com'issa toimii takuuasiat, voipi tulla aikamoisia yllätyksiä.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  16. #256
    Minkä hintasia on astinlaudat Väinöön ja mistä niitä saa? Käyttökokemuksia varmaan löytyy.

    Kuulin muuten hauskan jutun, mitä pitää tehä ensimmäiseks ku nousee Customin selästä pois: Putsata hyttyset buutsien pohjasta, ettei liukastu.
  17. #257
    No nyt on mopo iskukunnossa. Kaasarin kalvon pieni ongelma korjautuikin hetipitiliimalla ja peli temmeltää kuin unelma

    Dynokäppyrät ennen ja jälkeen löytyvät kuvina Käyttäjien omista albumeista Crazy Frogin alta.

    Aika asiallista mielestäni - puoli kiloa vääntöä lisää kautta rekisterin ja huipputehoa yli 5 hv enemmän

    Ja ne äänet ovat sellaiset, että ei tuolla ainakaan yöaikaan ilkeä ajella - laitan näytteet kun ehdin äänittää.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  18. #258
    SE PELITTÄÄ SITTENKIN ** Nimittäin Cobran kierroslukumittari. En saanut mukana tulleista kuvista mitään tolkkua, joten piti istua oikein alas ja fundeerata ihan munaskuita myöten.
    Katsotaanpa miten paljon täällä asiasta halutaan tietää.

    Eli miten kytketään kierroslukumittarin neljä eriväristä johtoa:

    - Punainen
    - Sininen
    - Musta
    - Vihreä

    Punainen ja Sininen ovat kytketty jo valmiiksi yhteen ja samaan liitteimeen joka on sitten tarkoitus laittaa ryöstäjällä johonkin johtoon kiinni.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  19. #259
    on.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  20. #260
    Lainaa (kawabata @ Maalis. 20 2007,23:51) kirjoitti
    on.
    Enemmän zeniläiseen vastaukseen ei liene...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  21. #261
    Pitääpäs laittaa tänne suoraankin linkki kun oli niiiiin hyvät räjäytys kuvat mm vn-800

    http://www.rivayamaha.com/parts_finder.shtml

    Tarkempaa linkkiä just vn-800seen en saanut mut sieltä löytyy kun hiiren korvaa kutittelee...
  22. #262
    Olis tarve satulalaukuille. Onko kellään ylimääräisiä tai mistä edullisin uutena hankkia. Tiedoista kiitollisena
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  23. #263
    Tuli sitten hankittua VN800 classic, eka kustomi. Ensimmäiset parisataa kilsaa takana.

    Tuntemuksia:
    AIKA ROKKAAVA PELI!!!

    Yksi kysymys tuli mieleeni. Kun pintakaasulla ajelee pienillä kierroksilla, ja kun vääntää hieman lisää kahvasta niin pyörä nykäisee ihmeellisesti. ilmanputsarista tuntuu outo kopsahdus, ihan kuin polttaisi kaasuttimeen päin!? Onko tälläinen käyttäytyminen tuttua näissä peleissä ja kuinka haitallista se on koneelle? Pyörällä on ajettu 4000 km. Ilmanputsarin koppaa en vielä illan pimeydessä viittinyt avata, joten ihan tarkkaa tietoa takapotkusta ei ole.

    Niin ja sitten vielä tuli mieleen, että mikä on ketjujen rasvausväli tolla Castrolin ketjurasvalla?



  24. #264
    Enpä paljon näiden tekniikasta ymmärrä, mutta erityisesti saastemääräysten takia taitaa vakiosuuttimilla olla tämä VN:kin aika tukossa. Omassani Dynojetin jälkeen juuri tuo alakierroksilta kahvaa käännnettäessä kakominen hävisi. Osaltaan asiaan vaikutti varmasti myös putkien vaihto.

    Voi olla toki kyse myös teknisestä onkelmasta - tuskin kovin vakavaa, jos muuten hyvin pelittää.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  25. #265
    Sama vika rahikaisella. Tekniikka on pahasti hakusessa mutta Laserputkien-, hyperchargerin- ja dynojetin vaihdon/ asennuksen jälkeen ei pahemmin ole enää köhinyt. Mitä nyt kylmänä vähän aivastelee. Muuten toimii niinkuin moottoripyörän pitääkin.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  26. #266
    En tiedä onko sama vika, mutta minulla pintakaasulla ajaessa nyki hieman ja silloin tällöin lähdön yhteydessä (varsinkin kylmänä) potki takaisin. Minulla auttoi neulan nosto. Pari prikkaa laitoin väliin. Eipä ole sen jälkeen ollut ongelmia.
    - Voi tätä elämisen sietämätöntä keveyttä
  27. #267
    Kiitoksia vastauksista.
    Tarkistin vielä Korpiaholta, mistä pyörän ostin niin sanos just samaa että neulan nostamisella varmaan korjautuu.

    Paljonko Puro toi nostaminen on muuten vaikuttanut bensankulutukseen?

    Niin ja paljonko tollasen Dynojet satsit vaihto ja säädätys noin suunnilleen maksaa, ja onko tällä vaikutusta kulutukseen?



  28. #268
    Lainaa (pinion @ Huhti. 06 2007,08:58) kirjoitti
    Niin ja paljonko tollasen Dynojet satsit vaihto ja säädätys noin suunnilleen maksaa, ja onko tällä vaikutusta kulutukseen?
    En enää muista, paljonko se 1999 makso. Hintansa väärtti -siis todella ja jokusen vuoden säädöt oli kohdallaan. Kulutus on pysyny välillä 5,2-5,6 ja taulussa 60 tkm +.

    Mulla on Väinö kakkospyöränä ja säästelee alkukaudesta mukavasti korttia, ennenku päräytän toisella kohti välimerta.

    On omituisen huoleton peli, toi Väinö, mutta pojat: muistakaa pitää huolta venttiilien säädöistä! Ei niin, että niitä tarttis kovin tiheeseen säädättää, mutta jos hivenenkin on käynnistysvaikeuksia, ensimmäinen syy saattaa löytyä sieltä, kun taulussa on 24+. Muutenhan pyörä lähtee aina, kun palmun alta



    ... jotain piti muistaa
  29. #269
    Dynojetin Stage1 -setillähän ei ole Kawan VN800:n tapauksessa hintaa kuin n. 80e. Halvimmassa paikassa taisi olla 69e. Asennus tietysti sitten siihen päälle, jos ei itse laita.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  30.  
  31. #270
    Minkäs lainen operaatio on venojen säätö kyseisessä 8 satkus?
    Vai kannattasko suoraan viedä huollon pojille?
Sivu: 9 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen