Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Käyttökokemuksia / Mitä laukkusettejä suosittelette Vtec vfr:ään. Nämä vaihtoehdot kiinostais.
    Hondan ready to go full (sisäkassit ? ) tai five-stars telineet ja givin keyless E41 sivulaukut / V46 takaboxi.
    Pyörää lähen hakeen 4 viikon päästä saksasta. Mistä kannatais laukut ostaa tulis sieltä samalla kätevästi! nettisaitteja?

Kiitos
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jostakin ulkomaisesta foorumista luin, että Hondan oma setti ei olisi vesitiivis, mitä Givin laukut ovat. Mulla on Givi V46 takalaukkuna, sivulaukkuja en ole huolinut. Laukku on ollut juuri niin hyvä kuin tarvitsee olla. Telineeksi suosittelen SW-Motechin systeemiä, joka käyttää pyörän valmiita pultinreikiä ja on ilman laukkuja varsin siro (toisin kuin esim. Givin häkkyrät). Myös seuraavaan pyörääni hankin tuon SW-Motechin systeemin. Se sallii laukkumerkin vaihdon ilman, että telinettä tarvitsee vaihtaa.

P.S. Mulla olisi sininen VTEC tyrkyllä, jossa on valmiiksi tuo SW-Motechin takateline. Pyörän väriin automaalaamossa maalatusta V46:sta voidaan neuvotella.

1000
    Hommasin itselleni Givin monorackin ja Givin putkitelineet sivuille. Takalaukuksi otin Givin E460:n ja sivulaukuiksi E360:set. Koko setti Motomarketista 750Eur. Sivutelineitä en tarvitse kuin pari kertaa kesässä pidemmillä reissuilla ja ne on helppo ruuvata irti pyörää rumentamasta. Lyhyemmät reissut pärjää hyvin takalaukulla+tankkilaukulla.

Harkitsin aluksi myös SW Motechin irroitettavia telineitä, mutta päädyin Giviin lähinnä siksi että jotenkin nuo SW Motechin kiinnityssysteemit vaikuttavat jotenkin "rimpuloilta".
    Saatan olla väärässä - SW:n omistajat kommentteja ??
    Lisäksi takatelineelle on senverran usein käyttöä, että tuskin viitsisin tyhtyä sitä irroittelemaan pelkän ulkonäön vuoksi - olkoon se kuinka helppoa tahansa *
    Jostakin ulkomaisesta foorumista luin, että Hondan oma setti ei olisi vesitiivis, mitä Givin laukut ovat.

Jep Givien tiedän olevan ok laukkuja. Mutta että vesi pääsee alkuperäisiin laukkuihin kuulostaa erikoiselta ja on selvä miinus jos niin on!? Mulle kehuttiin alkuperäisten pienempää ilmanvastusta tiedä sitte.
    Kokemuksia noista SW-Motechin sivutelineistä onko esim tukevia yms. Selvennykseksi, että Kiinnitän telineet vain reissuille muuten aina irti eli pääasia että ei tarvi reissatessa miettiä telineitten toimivuutta.

P.S. Mulla olisi sininen VTEC tyrkyllä.

Punanen 10tkm ABS olis mun haaveena
    Mulla oli ensin givit, jotka on todella rumat ja laukut tulee leveälle.
    Vaihdoin alkuperäisiin, jotka aivan varmasti ovat vesitiiviitä. Telineet on kokolailla huomaamattomia, kuten kuvasta voit todeta http://www.victorfinland.fi/P5270002.jpg
    Takalaukku tulee takamatkustajan paikalle, eikä aiheuta pyörteitä eikä huojumisia kovissa nopeuksissa. Telineen tein itse.
    Nedi VFR
    Vai Givin häkkyrät...voi ristus teidän kanssanne.
    Toi Nedin viritys on siitä hyvä ettei tarvi kyytsätä
    Life is hard, then you die...
    Nedi entäs plussat ja miinukset alkup. ja Givien kesken,
    ku sulla kokemusta molemmista.! Onkos sulla ne sisäkassit
    Hondan laukuissa. Viekö tilaa turhaan vai onko jotain hyötyäki?

By The Way *Nätti on pyörä. Pitäiskö munki hommata noi sliparit heti samaan konkurssiin?!

Tepa
    Plussaa oli Givin laukuissa se, että ne on selkeämmän muotoiset eli helpommat pakata kuin Hondan laukut. Muuten Hondat on paremmat. Sisäkasseja ei ole, jotkut kehuivat että niitä ei ole mukava käyttää. Makuasia.
    Multa saisi melkein täydelliset Givin 3-laukun kiinnityssarjat 20 eurolla.

Nedi VFR
    Mulla on ongelmana että pyörässä on alkuperäiset Hondan sivulaukut, ja Givin takalaukkuteline sekä takalaukku. Taitaa olla Nedin jäljiltä tällainen viritys? ;)

Auttaisiko tuo sulla myytävänä oleva sarja tähän ongelmaan? Tai haluaako joku ostaa nuo hondan alkuperäiset sivulaukut multa? Väri on sininen.
    Pyörätön
    Lainaa (pjs @ Touko. 24 2005,10:28) kirjoitti
    Mulla on ongelmana että pyörässä on alkuperäiset Hondan sivulaukut, ja Givin takalaukkuteline sekä takalaukku. Taitaa olla Nedin jäljiltä tällainen viritys? ;)
    Ei oo mun jäljiltä. Otin vanhasta pois uuteen noi alkuperäiset telineet!
    Nedi VFR
    Ok. Hankala vain kun takalaukut ja sivulaukut eivät mahdu samaan aikaan kiinni..

Mites se sulla myytävänä oleva telina, saako siihen alkup. laukut kiinni sivuille ja taakse viriteltyä givin laukun?
    Pyörätön
    Givin telineisiin ei saa Hondan laukkuja mitenkään kiinni.
    Nedi VFR
  13.  
    No niin homma ratkes seuraavalla tavalla. Viikko sitte paint-ball:ssa meni polvi ja saksanreissun sai unohtaa. * Löysin 03- Suomi Vtec:n alkup laukuilla joten haaveesta tuli kuitenki totta!! Nyt toistaiseksi vaan ajelut jäissä kunnes joskus pääsen noista ..leen kepeistä * Juhannuksena ehkä?

Kiitos palautteesta