Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Olenpa mietiskellyt että josko laittaisin sellaisen sinisen visiirin kypärään... Miten sellainen toimii käytännössä? ehkäiseekö auringonvaloa niin ettei tartteis välttämättä laseja ja entä sitten pilvisellä/sateella, näkeekö mitään...??? Kertokaa kokemuksia...
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
    mulla on shoein sininen iridiumi ja hyvin näkee sateella ja pimeelläkin... ja aurinkolaseja ei oo tarttenu käyttää...
    suosittelen!
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
    Lainaa (junnu900RR @ Touko. 15 2005,23:35) kirjoitti
    mulla on shoein sininen iridiumi ja hyvin näkee sateella ja pimeelläkin... ja aurinkolaseja ei oo tarttenu käyttää...
    suosittelen!
    Sepäs kävi nopeesti!!! Mitähän tollanen iridium visiiri kustantaa, abaut 50€?? kuitenkin minä kiitän ja
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
    Myös täällä Shoein sininen iridium Toimii aivan loistavasti!! Varsinkin pilvisellä säällä erinomainen * Ja näyttääkin vielä mageelta! *
    Yamaha YZF-R1 vm. 2005
    Ton meikäläisen visiirin hinta oli 95 eskoa 8-kymppiin sain tosin tingattua...
    Yamaha YZF-R1 vm. 2005
    Lainaa (Jani83 @ Touko. 15 2005,23:55) kirjoitti
    Ton meikäläisen visiirin hinta oli 95 eskoa 8-kymppiin sain tosin tingattua...
    Aika kallis.. mut kaikki paitsi on turhaa..
    Mulla on shoein kultainen iridiumi maksoin siitä 70 €, ovh jotain 85 €, sain tingittyä hintaa alas päin!!!!! Aivan loistava keksintö... Kolme vuotta on ollut kypärässä kiinni, eli siis hintansa väärti!!! Myöskin märällä toimii hyvin!! Ja on muuten hyvännäköinen!!!!!!!
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

Honda CBR 1100 XX -04
    Naarmut tosin näkyy/syntyy ärsyttävän helposti...
    Yamaha YZF-R1 vm. 2005
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mulla shoeissa tuo tumma (ei iridium) visiiri, dark smoke on väri ja hintaa tais olla about 45e. Toimii tuokin...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat

Ei prkl. Ite tilasin MP-messuilta Shoei XR-1000:aan dark smoke-visiirin, olihan sillä hintaa alennuksienki kera jotain vähän reolu 60e. Eipä silti, tähän päiväänkään mennessä ei ole sitä visiiriä All Rightilta kuulunu. Maaliskuussa soittelin ja oli heillä tilaus tallessa, visiirejä vaan ei ollut, piti tulla parin päivän päästä. Mitäs tässä on mennyt? pari kuukautta tuosta puhelusta. Pitäkööt tunkkinsa prkl

Kovasti on hintaa jollain muovipleksin palasella.

Mutta asiaan. Iriduimeja en ole kokeillut, mutta ainakin noista tummista ei nää mitään läpi hämärällä. Tai sateella.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Taitaa olla nimensä veroinen liike toi all right... tos hokasin että jostain kumman syystä mun kysymykseen on ilmaantunut toi shoei sana..?? itelläni on agv potta, mut samapa tuo kun idea kuitenki sama
    Itekin pohtinut tuota Iridiumin ostoa (AGV potta kanssa)
    Näkyykö Iridiumista paremmin läpi kun pelkästä tummenetusta?
    Joskus piikkiaikoina oli tumma visiiri ja siitä ei tosiaan pimeelllä nähny mitää.
    KTM 690SM
    Oman naamasi ainakin näet paremmin kun aurinko paistaa suoraan linssiin muuten näkyvyys yhtä hyvä/huono kuin tummassa visiirissä.

Kyllä mä oon iridiumilla pärjännyt täällä pääkaupungissa pimeälläkin (katuvalot päällä) Mutta sitten jos mennään johonkin pimeille Sipoon teille niin ei nää mitään! Toisaalta sitä varten on kirkas visiiri olemassa!

e: ei enää jallua

Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

Honda CBR 1100 XX -04
    Suosittelen iridiumia. Itsellä hopea-sellainen ja hyvin pärjää paitsi aivan pimeällä kadulla, jossa ei ole valoja

Mun iridium HJC:hen ei ollut kuin noin 50 ekee MotoKatista.

Suzuki GSR600
    Täällä SHOEI ja hopea iridium. Olen äärest tyytyväinen ollut, ei tuo nyt aurinkolaseja korvaa, mutta huomattavasti miellyttävämpi kuin kirkas. Minulla ei ole ollut ongelmia nähdä pimeässä tuon kanssa.

Kustansi muuten 90 Eegströmmiä PinLock versiona (joka on kanssa hyvä keksintö * )
  17.  
    AGV:n iridiumit ja tummat visiirit löytyy shopista ja vaihtoehtona aika mukava Progripin Pinlock-kalvo, joka tummenee auringossa ja estää huurtumisen täysin, sekä on puolet edullisempi kuin uusi tummennettu tai iridium-visiiri.

Itsellä pelkkä kirkas tummeneva omassa potassa ja toimii kivasti. Vaihtoehtona hauskan näköiset Pronssi, Sateenkaari ja Hopea. Kaikki toimii samalla periaatteella tummentuen kirkkaassa valossa siinä oman ehjän kirkkaan normaalivisiirin sisäpinnassa. Hämärässä ovat vain miedosti tummia, eli niillä näkee mukavasti silloinkin, varsinkin kirkkaalla, joka ei ole juuri ollenkaan tummennettu pimeässä.

Tsekkaappa noista.

t. Spagu
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.