Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Normaali ajossa lämmöt nousee mittarin mukaan tuohon sinisen nuolen kohdalle. Kaupungissa ruuhka-aikana mittarin neula on muutaman kerran noussut punaisen nuolen osoittamaan kohtaan. Missä kohdalla kannattaa huolestua liiallisen lämmön takia ja miten ylös neulan pitää nousta että flekti lähtee pyörimään? Punaisen nuolen kohdalla flekti ei vielä pyöri. Oliskohan siinä jotain vikaa? Pyörä on siis 1989 FZR 1000.





  2. #2
    ...mun mopossa lämmöt nousee samanlailla,eikä ole ollut ongelmia.....
  3. #3
    Oletko huomannut että missä vaiheessa flekti lähtee pyörimään? Yritän tässä selvittää että onko mulla flektin anturissa jotain vikaa. Voihan se olla että lähtee pyörimään vasta tuolla punarajalla.
  4. #4
    Mahtaisko toi punanen alue tarkoittaa jotakin??? Kawassa ainakin se tarkoittaa..!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  5. #5
    Kuulostaa ja näyttää tutulta. Mm. osalla tunturiässiä taitaa mennä ihan punaiselle asti...
    Kaikki muu paitsi MPyöräily on melkoisen turhaa
  6. #6
    Lainaa (FZR 1000 @ Touko. 15 2005,18:06) kirjoitti
    Oletko huomannut että missä vaiheessa flekti lähtee pyörimään? Yritän tässä selvittää että onko mulla flektin anturissa jotain vikaa. Voihan se olla että lähtee pyörimään vasta tuolla punarajalla.
    En enää muista ja eipä näillä asteilla * ole flekti vielä pyörinnä ...mutta kuulostellaan...
  7. #7
    en osaa mittarin asteikosta varmaksi sanoa, mutta todennäköisesti flektit eivät lähde käyntiin ennenkuin punainen on ylitetty hyvän matkaa sitten. 105-107C on flektien käynnistyslämpö.
    helpoin ja turvallisin on tietenkin testata kotipihalla tyhjäkäynnillä. jossain vaiheessa ne flektit heräävät kyllä. tästä on jokunen aihe täälläkin foorumilla
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  8. #8
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    jos lohduttaa niin omassa Thundecatissa flekti herää vasta punaisen rajalla. arvaa jännittikö, olin saksassa ja neula vaan nousee :-/
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  9. #9
    aivan normaalilta kuulostaa! itellä just sama pyörä ja flekti hörähtää just ennen ku valkonen alue loppuis.!! oli kans tuskasta katella viime kesänä ruuhkassa ku neula vaa nousee.
  10. #10
    Thunderacessa ainakin taitaa olla termostaatti siellä vesipumpun jälkeen ja lämpömittarin&flektin anturi syylarin yläreunassa, eli maantieajossa viileämmällä ei termari kunnolla edes aukea ja lämpömittari on lähes minimissä, mutta ei tarvise monissa punaisissa seistä kun se jo kiipeää n.102 C(punaisella alueella) jolloin flekti pärähtää käyntiin.
  11. #11
    Piätiskös FZR:ssäkin olla termostaatti, kuten Thunderacessa? Näillä kylmillä ei lämpömittari juuri nouse ajossa. Lienee normaalia?
  12. #12
    Itellä fzr 1000 -87 ja flekti pörähtää vasta punasen rajalla * kyllä ne lämmöt siitä sitten laskee jonkin verran
    mutta on siinä kuuma helteellä jossain ruuhkassa *
    Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000
  13.  
  14. #13
    Lainaa (kterkkila @ Loka. 03 2010,17:18) kirjoitti
    Piätiskös FZR:ssäkin olla termostaatti, kuten Thunderacessa? Näillä kylmillä ei lämpömittari juuri nouse ajossa. Lienee normaalia?
    Taitaa olla ihan normaalia. Lämpötila-anturi on syylärin yläosassa, joka on viilein kohta. Eli mittari näyttää väärin.
    EDIT: No tämä tietohan olikin näköjään jo tuossa ylempänä..



    KTM 990 Adventure