Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Nyt tarttisi tietoa kyseisestä pyörästä?
    Mitä kannattaa katsoa kun on ostamassa??
    Kuinka paljon koneet ym. kestää? Tällä pyörällä on ajettu 70tkm.
    Kuinka paljon hevosvoimia, sekä millainen pyörä ajaa ym.
  2. #2
    Nokkaketjun "rallatus" on yleinen piirre, sekin hiljenee vaihtamalla ketjun. Heppoja 135, varsin pirteää laatua. Moottori on lujaa tekoa.
    Kyllä sillä on sitten hyvä ajaa...
    Tsekkaa kulutusosien kunto (hinta alemmas?).

    Oman mittarissa 97 000, juuri nokkaketju vaihdettu, käy kuin uusi.
  3. #3
    Nokkaketjun vaihdon yhteydessä tietenkin kiristäjä vaihtoon myös.
    Muuten luja peli.
    ...en oo koskaan voittanu mitään, mutta NYT on semmonen kutina että...
  4. #4
    Lainaa (Awe @ Touko. 14 2005,21:31) kirjoitti
    Nokkaketjun vaihdon yhteydessä tietenkin kiristäjä vaihtoon myös.
    Muuten luja peli.
    No joo, tuosta kiristäjän vaihdon tärkeydestä on niin monta tarinaa.
    Omaan olin myös vaihdattamassa kiristäjää, mutta asentaja tuumasi ettei kannata . Asentajalla on sen verran tietotaitoa etten kehdannut mielipidettä kyseenalaistaa. Hiljenipä tuo "rallatus" pelkällä ketjun vaihdollakin.
  5. #5
    nyt tuli käytyä katsomassa pyörää ja ajettua pieni ymprä kun sillä ei pystynyt ajamaan tiellä kun se oli seisonnassa.
    pyörän PITÄISI olla kunnossa koneeltaan ym. tekniikaltaan, katteissa on naarmuja ja tankissa klommo,mutta ne eivät minua haittaa. Itselle pyörä tulisi ensimmäiseksi isoksi pyöräksi niin aloin vaan pohtia että onko se liian raju.
    Pyörä on tuotu Belgiasta, onkohan siinä täysin samat osat kuin Suomipyörissä?
  6. #6
    Lainaa (juuso @ Touko. 14 2005,21:26) kirjoitti
    Nokkaketjun "rallatus" on yleinen piirre, sekin hiljenee vaihtamalla ketjun. Heppoja 135, varsin pirteää laatua. Moottori on lujaa tekoa.
    Kyllä sillä on sitten hyvä ajaa...
    Tsekkaa kulutusosien kunto (hinta alemmas?).

    Oman mittarissa 97 000, juuri nokkaketju vaihdettu, käy kuin uusi. *
    &¤&%#&... oispa vaan rallatus loppunut. Vaihdatin kiristäjän ja ketjun, mutta rallatus ei vaan loppunut, ehkä hieman hellitti mutta huollon mukaan venttiilikoneistossa ole ylimääräisiä löysiä missään eikä kuluneisuutta joka voisi sen aiheuttaa. Puristuksetkin mittautin ja hyvää näytti ettei siltäkään pitäisi tulla ääntä.

    Aivan kuin koneen yläpäästä se rallatus tulisi, mutta kukaan ei ole pystynyt sanomaan mikä sen voisi aiheuttaa. Niin ja takana on melkein 90tkm ja nuo palikat vaihdatin noin 2000 km sitten. Onko noissa uusissa kiristäjissä ollut viallisia yksilöitä. Tietoa?
    Honda CBR1100XX
  7. #7
    Rallatus.
    Mekaaninen ketjun rallatus voi ceparis tulla myös startin
    ketjulta.tämäkin tulee eteen noilla kilometreillä. Tosin onhan niitä yksilöitä .
  8. #8
    Lainaa (CebariTonni @ Touko. 17 2005,22:33) kirjoitti
    Lainaa (juuso @ Touko. 14 2005,21:26) kirjoitti
    Nokkaketjun "rallatus" on yleinen piirre, sekin hiljenee vaihtamalla ketjun. Heppoja 135, varsin pirteää laatua. Moottori on lujaa tekoa.
    Kyllä sillä on sitten hyvä ajaa...
    Tsekkaa kulutusosien kunto (hinta alemmas?).

    Oman mittarissa 97 000, juuri nokkaketju vaihdettu, käy kuin uusi. *
    &¤&%#&... oispa vaan rallatus loppunut. Vaihdatin kiristäjän ja ketjun, mutta rallatus ei vaan loppunut, ehkä hieman hellitti mutta huollon mukaan venttiilikoneistossa ole ylimääräisiä löysiä missään eikä kuluneisuutta joka voisi sen aiheuttaa. Puristuksetkin mittautin ja hyvää näytti ettei siltäkään pitäisi tulla ääntä.

    Aivan kuin koneen yläpäästä se rallatus tulisi, mutta kukaan ei ole pystynyt sanomaan mikä sen voisi aiheuttaa. Niin ja takana on melkein 90tkm ja nuo palikat vaihdatin noin 2000 km sitten. Onko noissa uusissa kiristäjissä ollut viallisia yksilöitä. Tietoa?
    onhan noita viallisia kiristäjiä löytynyt mutta missä kunnossa olivat liukupalat kilometreistä päätellen vaihtokunnossa
    riippu tietysti öljyistä ja sen vaihtoväleistä.
    kai ajoit 200-300 sisäänajon ja loppuuko rallatus lämpimänä
    1100 ajelen ja 1000 muistelen
  9.  
  10. #9
    Lainaa (reka66 @ Touko. 18 2005,11:43) kirjoitti
    Lainaa (CebariTonni @ Touko. 17 2005,22:33) kirjoitti
    Lainaa (juuso @ Touko. 14 2005,21:26) kirjoitti
    Nokkaketjun "rallatus" on yleinen piirre, sekin hiljenee vaihtamalla ketjun. Heppoja 135, varsin pirteää laatua. Moottori on lujaa tekoa.
    Kyllä sillä on sitten hyvä ajaa...
    Tsekkaa kulutusosien kunto (hinta alemmas?).

    Oman mittarissa 97 000, juuri nokkaketju vaihdettu, käy kuin uusi. *
    &¤&%#&... oispa vaan rallatus loppunut. Vaihdatin kiristäjän ja ketjun, mutta rallatus ei vaan loppunut, ehkä hieman hellitti mutta huollon mukaan venttiilikoneistossa ole ylimääräisiä löysiä missään eikä kuluneisuutta joka voisi sen aiheuttaa. Puristuksetkin mittautin ja hyvää näytti ettei siltäkään pitäisi tulla ääntä.

    Aivan kuin koneen yläpäästä se rallatus tulisi, mutta kukaan ei ole pystynyt sanomaan mikä sen voisi aiheuttaa. Niin ja takana on melkein 90tkm ja nuo palikat vaihdatin noin 2000 km sitten. Onko noissa uusissa kiristäjissä ollut viallisia yksilöitä. Tietoa?
    onhan noita viallisia kiristäjiä löytynyt mutta missä kunnossa olivat liukupalat kilometreistä päätellen vaihtokunnossa
    riippu tietysti öljyistä ja sen vaihtoväleistä.
    kai ajoit 200-300 sisäänajon ja loppuuko rallatus lämpimänä
    Liukupalat... jaa'a... ainakin pyysin katsomaan kun pyörän vein pajalle että katsovat nuo kuluvat kilkkeet, eikä mitään mainintaa asiasta tullut.

    Tuli tuossa mieleen että mikähän mahtaa olla venttiilien jousien ikä? kai nekin pikkuhiljaa väsyy ja menettää jousto tehonsa. Voisiko rallatus kenties johtua väsyneitten jousien takia?
    Honda CBR1100XX