Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Milläs olette puhdistaneen visiirissännen olevaa Pinlock-kalvoa?

Se taitaa naarmuuntua melkoisen herkästi. Itsellä kalvo on on mutta alkaa olla lievä kerros pölyä ym.aivasteluja;) kalvossa että ilme kirkastuisi varmaan puhdistuksella.

Käykö pesuaine/vesi, mutta millä kuivaatte?
    Olen ihan kädenlämpöisellä vedellä huuhdellut, minkä jälkeen olen ihan fairyllä pessyt. Samalla tavalla kuin silmäläsitkin
    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
    Fairy-veteen vaan lillumaan hetkeks aikaa ja sit kevyt kuivaus. Eipä siihen pinlockiin muutenkaan niin paljon mitään likaa jää ku on sisäpuolella.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
    joo fairyliuvos ROK
    Veessä määkin sitä oon liottanu
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  6.  
    Vesi (tarvittaessa Fairy) on toiminut. Kannattaa tosiaan katsoa, millä kuivaa. Naarmuuntuu huomattavasti helpommin kuin "oikea" visiiri.