Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 96:een 96:sta
    Ohi mennään niin että pölähtää mutta kuitenkin. Ärsyttää joskus oikeen lueskella näitä kilpien kulmamittaustarinoita (ei ole omalle kohdalle sattunut, eikä haittaa vaikka sattuiskin kun on ihan laillisessa kulmassa) kun alkaa miettimään talvea ja kotiloiden kilpiä. Ei jumalauta, joka kymmenennessä autossa on kilpi niin lumen peitossa ettei siitä edes hyvällä tahdolla saa kirjamisita/numeroista selvää, hyvä jos edes maa selviää. Ja pysäytelläänkö? Juuei. Missä logiikka? Kun on riittävästi epäselviä kilpiä, se ei sitten enää haittaakkaan?

Käännetään kaikki kilvet ihan norjaan ja katsotaan jos se pysäyttely sitten loppuiskin. Plaah... Missä järki?
    Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.

*Aprilia RSV Mille ´01*
    Juu. Ihmisiähän ne on poliisitki, kait . Huono päivä, kait. Mutta itseppähän ovat ammatttinsa valinneet. Lisäkoulutusta asiakaspalvelusta heille.
    Lainaa (jenssode @ Touko. 14 2005,12:20) kirjoitti
    Ja Köpille kysymyksenä, jos poliisi yllättäen tekee kotietsinnän asunnossasi ja ainoan mitä löytävät on c-kasetillinen laittomasti kopioitua musiikkia ja päättävät sakottaa tästä, etkös tuolloin olisi hitusen vittuuntunut?!
    Hauska kysymys

Vaikken ymmärtänytkään miksi sitä piti juuri multa kysyä

Enkä kyllä ymmärrä miksi itse topikin aloittajakin on yöllisen angsti-avautumisensa jälkeen avannut sanaisen arkkunsa tasan kaksi kertaa, molemmilla kerroilla mulle vastaten/taikka mua lainaten...ihan vaikuttaisi että hän on suivaantunut poliisin lisäksi myös mulle

Ei Tommi hyvä, en ole saarnannut enkä päätäni aukonut. Sitä paitsi tuo sun mopon takaosa näyttää hyvältä.
    Tätä kilven asento-keskustelua seuranneena tuli tänään tienpäällä autoillessa MB perään. En nähnyt kilpeä siinä edessä, mutta peilistä vilkuillessa lasin yläosassa oli tarrakilpi. Päästin auton ohi ja sama juttu takana. Saksantuontiauton tarrakilpi oli liimattu ihan lasin yläosaan ja ei kyllä näkynyt numeroita yhtään. Kumma ettei näihin puututa. Ja kun puhallusratsioita pidetään niin konttaisivat autojen alle etsimään E-hyväksyntä merkintää.
    www.energiamestarit.fi
    Lainaa (Köpi @ Touko. 14 2005,22:30) kirjoitti
    Enkä kyllä ymmärrä miksi itse topikin aloittajakin on yöllisen angsti-avautumisensa jälkeen avannut sanaisen arkkunsa tasan kaksi kertaa, molemmilla kerroilla mulle vastaten/taikka mua lainaten...ihan vaikuttaisi että hän on suivaantunut poliisin lisäksi myös mulle
    En ole Köpi sulle suivaantunut. Ensimmäinen kommenttisi vaan hieman vitutti mua. Pyydän sitä anteeksi, ja en halua kuulua siihen jengiin joka täällä lähtee anonyymejä keskustelufoorumin käyttäjiä "henkilökohtaisesti" haukkumaan.

(ja taas tähän aikaan... pitäis lopettaa yöduunit)

6.  
    Hehe, sama mies pysäytti minutkin ja napsautti 35e rakentelumaksun. "Heijastin, rek. kilven valo puuttuu, kilpi kallistettu yli sallitun"...

Perä on saman näköinen kuin sulla, pyörä 04 kiloinen kikseri. No mikäpä siinä, tietääpähän ettei mene verorahat hukkaan kun näinkin merkittäviä rikoksia torjutaan.

Kyllähän tuo nyt vähän huvittaa/vituttaa mutta pääseepähän taas askartelemaan. Meinasin laittaa kilpivalon ja sen heijastimen kuntoon, eipähän joudu tien vieressä kärvistelemään kymmeniä minuutteja.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234