Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 74:een 74:sta
    Lainaa (jaket @ Kesä. 20 2005,11:17) kirjoitti
    taitaa oma olla toi halti traveller 30. Hyvät hihnat, ja vyö. Hyvin taskuja, paksu selkäosa, joten on melkein kuin selkäsuoja samalla.

- -

toisaalta hyvä, että vajaan repun pystyy niillä puristamaan kasaanpäin, mutta paljon lepattavia päitä sidottavana. ilman niitä se olis hyvä.

Olkahihnat, selkäosa ja vyö on tosi hyvät, toimii nahkapuvut kanssa ja goren kanssa. Ainoa ongelma on joskus poisottaessa, koska hartijaremmit on niin sopivat, että ne jotenkin tarttuvat puvun suojiin, joten se pysyy joskus selässä vähän turhankin hyvin.

- -
    Myös täältä löytyy Haltin Traveller 30, ihan kelpo peli.

Lepattavia hihnoja on joo monta, mut pienillä jipoilla ne häiritsevät saa pysymään kurissa. Mm. vyötäröhihnan ylimäärä tulee rullattua goretakin taskuun ja vetska melkein kiinni, se pysyy hyvin siellä. Olkahihnojen kiristysremmien päät työnnän taas vyötäröremmin alle. Muut ei sitten ajoa haittaakaan...

Plussaa myös mun mielestä paksu selkäosa ja hyvin istuvat hartiaremmit. Ei juuri reppua ajaessa huomaa, ellei se nyt satu painamaan sen tuhannen kiloa.
    B.I.T.C.H. - Babe In Total Control of Herself
    mulla on haltin 40l... hinta tais olla itiksen topsoportissa 69€
    Don't hate the player, Hate the game
    Tommonen ilmainen (miten sen nyt ottaakaan, ostinko repun ja sain sahan kaupan päälle vai päinvastoin...) 30 litranen Husqvarna-moottorisahan mukana tullut reppu on ollu käytössä kolmisen vuotta. Melko samanlainen paremman puoliskon Hagflösin samankokoisen repun kanssa.

Tuossa ajoa haittaa ainoastaan ylin kiinnitysremmi, josta on ylimääräiset läpättävät nauhat kiinnitelty nyt maalarinteipillä sopivaksi.

Vielä ei ole vetoketjut vauhdissa auennu, vaikka siihen saattaisi olla pienehköt mahdollisuudet
    --
    jiji
    Jansportin Air Borne tuli hankittua pari päivää sitten. Ovh:na 100€, mutta sain 40% alennuksella. 30 vuoden takuu! tilaa 35 litraa. Saamarin mukava selässä, -olkaimet jotain ihme muovikennoa.

lisätietoa löytyy täältä
    Memento Vivere

Honda VT 750 DC1 Black Widow -01
    Halti Compact 30, vuosimallia 2003. Loistoreppu - sekä vyötärö- että rintaremmit, paksu ja jämäkkä alumiininen selkäosa, isot taskut ja päätaskua saa vielä tarvittaessa jatkettua vesitiiviillä pussilla. Muutenkaan ei tule kyllä vettä sisään. Tuntuu äärimmäisen hyvältä selässä vaikka painoa olis kuinka paljon, paino jakautuu mukavasti. Saa muutaman remmin ansiosta kiristettyä tiiviiksi paketiksi ja remmien päillekin on jätetty mukavasti välejä joihin ne on helppo sujauttaa.

Paljon oon reissannut/kulkenut/vaeltanut ja toki kyseessä pieni kantamus mutta paras reppu mulla ikinä. Lähtee ylihuomennakin selkään ~1600 km reissulle.

"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    Isompaan tarpeeseen Haglöfs Tight Pro XL, ja pienempään Haglöfsin hic jotain.. *

Täytyy sanoa että nuo reput päihittää mennen tullen Haltin vastaavan version.. Kummallisia vikoja on Haltiin tullut ja ihan liian nopeasti käyttöön nähden.. Kerran tuo reppu makasi myös tehtaalla korjauksessa muutaman kuukauden, vaan ei siitä parantunut. *

Tuossa alotussivulla joku manasi Lidlistä ostamaansa tankkilaukkua, ja taisi jopa kertoa heittäneensä omansa roskiin. Jos joku vielä kokee tarvetta päästä eroon omasta Lidliläisestä laukustaan, niin olisin kiinnostunut sellaisen itselleni haalimaan. Tuo mieheni sellaisen itselleen osti, ja siitä tuli pienellä askartelulla vallan mainio peli! *

Ilmoittautukaa siis, kenellä sellaisia nurkissa lojuu!

* * * * * * * * * * * * *
    En ainakaan suosittele normaalia vetoketjulla suljettavaa. On kyllä käytössä kun en oo raaskinut ostaa mitään sopivampaa mut pitää muistaa lukita vetoketjut jos meinaa mennä välillä vähän lujempaa. Saldona on nyt ajohanskat, shoei pinlock, uus ketjurasva, ja puhtaat alushousut jotka on poistuneet ajon aikana repusta kun vetoketjut jääneet ylös ja viima aukaissut
    Tuli nyt juhannuksena kokeiltua millaista on ajaa rinkka selässä. 3 tunnin siivuja ajoin 60 l rinkka selässä ilman mitään ongelmia. Ei väsynyt selkä tai hartiat vaikka siitä oltiin peloiteltu. Eikä vispannut pyörä vaikka tänään oli aika kova tuuli kun lahden motaria painoin menemään.
    Oli motaria, mutkapätkää, hiekkatietä jne.
    Mukana kaikki tarpeellinen teltasta, makuupussista, toisista ajokamoista, muista vaatteista, parit kengät jne. Ja oli mukana vielä litra öljyäkin ja parit saunaoluet ;)
    Tollanen oli selässä

http://www.paker.com.pl/images/produ...i-trave-03.jpg

Kymmmenen vuoden takuulla vielä.

Keltaista Valentino Rossi #46 tietty...
    Saksassa tuli ostettua Hein Gericken pieni reppu mallia ´´kyttyrä``.Ei hirveesti mahdu tavaraa mutta istuu hyvin ja onpas nyt vauhtipatti selässä kun takissa sitä ei ollut.
    McKinley 28l perusreppu. Mukana vain jos tavaroita ei muuten saa mukaan.
    Mä käytän Haglöfsin Tight Pro-reppuja,kahta kokoa sattuu olemaan kotosalla (L ja XL).Useimmiten vaan sattuu olemaan MP-näyttelystä ostettu Biken-reppu selässä.
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Iippokassi. Niitä löytyy sekä mustaa että vihreätä isoa ja pientä (4X24 tai 2x24 ja mäyris... + kalsarit ja buranat)
    Sitten kun kikkailee hitecillä, niin niskaan tulee tällainen nykyaikainen integroitu reppurinkka.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

14.  
    Lainaa (Heksa @ Heinä. 02 2005,17:14) kirjoitti
    Iippokassi...
    Pitänee kokeilla tuotakin "reppua" jossain vaiheessa,monesti ollut mielessä laittaa se selkään kun lähtee mopon kanssa reissuun.
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123