Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Wantti vaihtoi japanilaiseen 2-mukiseen. Mihin muut, jos olisi ihan pakko?
  2. #2
    Ducati, Buell, Aprilia noin alkuun.
    Olisihan noita. Vaikka Trumppa hieno on niin on niillä muillakin kivoja laitteita. Hankalinta olisi vain se että joutuisi ostamaan kasan T-paitoja nykyisten Trumppa paitojen tilalle.
    --- Triumph Speed Four ---
  3. #3
    Jos ois ihan pakko (ja kunnollisia ostopaikkoja olisi), niin kai se olis mielentilasta riippuen joko BMW K1200S taikka se, se, mikä se on se James Bond-malli (kun se vinosilmätyttö kyydissä etupuolella)...mut kaippa Bemu kuiteskin, ikää tulee lisää joka päivä

    Edit. Ducatiakin joskus katsellut sillä silmällä



  4. #4
    Aprilia Futura, Ducati ST?, Moto-Guzzi ...
  5. #5
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Tulipas vaikee... En oo oikein koskaan funtsinu mikä muu se vois olla... Nykyiseen olen niin

    Ehkä joku vanhempi 748 ducati tai jtn... Ehkä joku kiinalainen menis, vaikka 900:n hornetti, kun sen oikein persoonallisesti laittais oman näköisekseen (isolla rahalla)...
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  6. #6
    Lainaa (GFS @ Touko. 12 2005,12:27) kirjoitti
    Ehkä joku vanhempi 748 ducati tai jtn...
    Jotain tuonnepäin. Vain Ducatiin voisin vaihtaa, ja niistäkin mieluiten 748-998 malleihin R-kirjaimella varustettuna. Kiinalainen veteraanipyörä saattaisi mennä (Katana, möhkö...)
  7. #7
    Uusi Norton, jos olisi oikein paljon rahaa. Benelliin riittäisi edellistä hieman vähempi...

    H-D ei ole oikein mun juttu.
    Ducati Monster, ehkäpä?
    Guzzi sittenkin liian "pappamainen"??
    Jopa japsi???
    Nakupyörä kumminkin!

    Olen pyhästi luvannut, etten ikinä hanki italialaista autoa. Prätkän ehkä?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  8. #8
    Benelli Tornado Tre, BMW K1200S/R tai Ducati 999



    Ducati Diavel Dark
  9. #9
    Vaihtaisin Riumppiin
    No ei vaineskaan, Ducati vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  10. #10
    Jammu mt01 olisi aika raju.
  11. #11
    Semmoinen Moto Morini olisi hieno.
    Uhhhh...

    Edit: Ei osa kirjota



    Wicked *
  12. #12
    Ehdottomasti Ducati. Ja jos rahaa olisi kuin rosvopäälliköllä niin sit MV Agusta. Kunhan on italo.



  13. #13
    Pitäis luopua MUN TRUMPASTA !!? No jos leikitään ajatuksella , niin ehkä sitten Jammu XJR 1300......
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  14. #14
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Jaa, no vaikka mulla ei Trumppaa olekaan, niin voisin vaihtaa johonkin yksimukiseen katuenduroon omani. Nelisatku DR vois olla mun juttu.
  15. #15
    Harrikka se olisi, mutta kun sellainen jo on, niin sitten joku Ducati tai Moto Guzzi. Nämä siis uusista, jokseenkin mikä tahansa tarpeeksi vanha kävisi myös.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  16.  
  17. #16
    KTM SuperDuke niillä kaikilla hiilikuitutankki- ja katevaihtoehdoilla tai Ducati S4R.

    Tosin Duken kulmikkuutta en ihan vielä ole oppinut sulattamaan ja Ducatin desmoventtiilit ym. turha huoltotöitä hankaloittava kikkailu taas vähän hirvittää.