Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mulla on tollanen Honda-vanhus kun CB400N -84. Onko kellään tietoa onko rattilukon (tai mikä tankolukko se on) käyttö siinä "pakollista" niin kun vaikuttaisi. Nimittäin en saa virta-avainta irti ilman että tanko on väännetty äärioikealle ja sitten virta-avain p-lock-asennon kautta pois. Normaali tapa eli tanko mihin asentoon haluaa ja avain irti ei onnistu. Manuaalia ei tietenkään ole. Mulla oli myös vanhempi CB400N jossa tätä pulmaa ei ollut, avain lähti siinä irti riippumatta tangon asennosta.

Ei muuten mitään mutta tietyissä paikoissa on hankala pysäköidä jos tanko on pakko olla tietyssä asennossa.

Ja onkos teillä kovin monella tuuli kaatanut pyörää paikaltaan? Tänään tuli vaimolta soitti että "pyöräs on kaatunu tohon parkkipaikalle". Ilmeisesti oli (osittain ehkä ton virta-avainongelman takia) jäänyt huonoon asentoon, ja sitten kova tuuli ja . No onneksi ei tullut isompia vahinkoja.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
    enpä ole tuollaiseen törmänny.....
    zzr600-vm90
    Multa lähtee avaimet vaikka ajaessa.
    KTM 690SM
    Aika outoa, koita laittaa lukko-öljyä reippaasti ja sitten vääntelet avainta edestakas niin että öljy leviää kunnolla.

Aikamoinen puhuri saa olla, että pyörän kaataa. Onhan se varmaan mahdollista, että kaatuu oikealle kyljelleen, jos pyörä jää liian pystyyn sivujalan varaan. Sivujalan puolelle pyörä ei kyllä kaadu ihan vähästä, jos alusta on tarpeeksi kova.
    Tuosta tuulesta: kerran oli XX parkissa Tampereella Lapinniemen kylpylän edessä sivutuella, vieläpä sillee vinossa että oli tasamaahan verrattuna enemmän kallellaan, ohjauslukko käytössä. Tulin nikamanniksauttajalta ja ulos niin hotellin respa (mies) tuli sanomaan että tuuli oli kaatanut mun pyörän( hei haloo 230kg), siis oikealle kyljelleen! Jumalation meinasin vetästä heti sitä jätkää näköön, ilmiselvästi oli istunut pyörän päälle ja ohjauslukko oli tehnyt tepposet. Ei siinä muuta mutta wingrackissä kiinni ollut takavilkku oli paskana ja seuraavana päivänä lähtö Eurooppaan!
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Taitaa tuo pakkolukitus olla hondamainen keksintö... mulla ainakin oli 750 vf -85 sama juttu.
    Muistaakseni itseltä sen sain poistettua irroittamalla lukon ja kasauksessa jättää ylimääräiset raudat pois
    Kaikki muu paitsi MPyöräily on melkoisen turhaa
  7.  
    Liekö joskus aikoinaan ollut määräyksissä että juuri noin pitääkin toimia Ainakaan Revere -92 ei tuota ominaisuutta (enää?) ole
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08