Vastaava aihe.
Eli siis työkalukaupasta varmaan löytyy. (Onko -87 CBR:n iskarit jotenkin poikkeavia? Sitten kenties Hondalta, Brandt.)
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
En löytänyt valmista topiccia, vaikka haulla yritin
Juuri tuollainen avain on hakusessa. Kävin tänään Motonetissa ja Biltemassa tuollaista etsimässä/kyselemässä, enkä löytänyt.
Brandt:ilta saisi, mutta hintaa on 70€
Täytynee käydä vielä jokunen työkaluliike läpi. Onko hyviä ideoita?
Kyllä mä ainakin omani ostin biltemasta. Se oli sillon polkupyörän työkalujen joukossa *(Wanderer @ Touko. 10 2005,17:46) kirjoitti
![]()
Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.
"Ei sun kannata
ei kai kannata
pitää päällä vilkkua
jos oot jo ojassa"
Itse ostin CBR:n säätöavaimen viime syksynä virallisesta Honda-liikkeestä hintaan 19,90 €. Avain tosin oli '03 malliseen mopoon, mutta silti tuo hinnoittelu tuntuu ihmeelliseltä *(Wanderer @ Touko. 10 2005,17:46) kirjoitti
Itse hankin avaimen 6R Kawan säätöön, koska virallinen Kawa-avain olisi ollut muistaakseni 90€ *![]()
No nyt löytyi Bilteman avain. Eipä sillä tosin ainakaan minun pyörässäni tee mitään. Aivan liian pieni ja onneton "rimpula" tuohon osaan. No onneksi se maksoi alle 4€.
Tänään kun kyselin tuota Hondan omaa avainta, ilmoitti paikallinen jälleenmyyjäni, että se maksaa Brandt:in suositushinnan mukaan 70€. Täytynee huomenna soittaa jollekin kilpailijalle, jos niitä on kerran viime syksynä saanut jostain alle 20€. Mistä muuten ostit sen silloin?
Siis noita säätötyökaluja on saatavana muualtakin kuin Biltemasta ja Brandilta. Käy vaikka työkalukaupassa.
www.luna.fi --> jälleenmyyjät
Esimerkiksi Helsingin alueelta löytyy:
P.M.S. Group Helsinki
Arinatie 2
00370 Helsinki
Puh: (09) 2243 3593
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.