Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    Voisko immeiset laittaa profiileihinsa vaikka kiinnostuksen kohteisiin maininnan pyöränsä merkistä ja mallista? Monesti on hyviä kommentteja ja vinkkejä yhteistä harrastustamme koskien, mutta mistään ei ilmene, millä pyörällä kommentoija kurvailee...
    Jos tää on tyhmä idis - just ignore it
    Sitä tehdään, mistä milloinkin nautitaan ;0)
    Aprilia Shiver 750
    Erittäin hyvä idea.. Monet unohtaa mainita pyöränsä mallia kysellessään vastauksia ongelmiinsa.. Vaihtoehtona on laittaa profiiliin oman pyöränsä kuva.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    no joo, mä oon aina luullut että tuo on ihan niinkuin käytäntö, jota kaikki vain ei tee...mutta olisi kiva jos kaikki niin ku ööh ööh...
    Varsin hyvä idea *

Itse en tosin ole tuota mopoa profiilissa maininnut, mutta eiköhän sen jokainen osaa päätellä joko nikistä, tai tuosta rohviilin kuvasta: Janne10r
    ZX-10R + ZX-6RR
    (ks. linkki alla)

ZZR 1200
    Jep. Kyllähän sen mainitsee, jos on niiiiiin täydellinen mp, kuin Kawa ZRX vain on. Ja myös linkki alla!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Mä en nyt ymmärrä mitä te tarkoitatte??
    Kyl mä laittaisin kuvanki, mut kun em mää ossaa.....on aina vaan liika iso..... joku ku neuvvois kuink saa kutistettua

Nii ja opettas kirjuuttaa oikke....

Siis sillähän nyt ei ole mitään väliä missä se prätkän merkki ja malli luuraa, kunhan jostakin sais edes vihiä
    Aprilia Shiver 750
    Hyvä idea! Olen joskus ihmetellytkin miksi omista tiedoista ei löydy kenttää pyörän tietoja varten.

Pelkän kuvan laittaminen ei paljon asiaa auta. Siinä hämärässä otetussa suttuisessa kamerakännykällä otetussa keulintakuvassa voi olla mikä tahansa pyörä Monkeyn ja Busan väliltä.

[NÖRTIN NÄKÖKULMA]
    Itse asiassa niitä kenttiä pitäisi olla kolme: merkki, malli ja vuosimalli. Kaikki mielellään valintalistoja ettei tule kirotusvireistä johtuvia tilastovirheitä.

Tämä sen takia, että tiedot olisivat määrämuotoisia ja niiden perusteella voisi tehdä hakuja sekä erilaisia tilastoja. Olisi kivaa kun pystyisi helposti tarkistamaan ketkä/kuinka moni muu ajaa samanlaisella pyörällä.

[/NÖRTIN NÄKÖKULMA]
    Lainaa (rico @ Touko. 02 2005,16:10) kirjoitti
    ilmoittaa pyöränsä merkin, nickissään, avatarissaan, 'arvossaan'
    Miten tuota 'arvoa' voi muokata?

Lainaa (kurja @ Touko. 03 2005,07:22) kirjoitti
    Lainaa (rico @ Touko. 02 2005,16:10) kirjoitti
    ilmoittaa pyöränsä merkin, nickissään, avatarissaan, 'arvossaan'
    Miten tuota 'arvoa' voi muokata?
    Sitten kun saa ne 100 viestiä täyteen
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Lainaa (Wasserschwein @ Touko. 02 2005,23:23) kirjoitti
    Hyvä idea! Olen joskus ihmetellytkin miksi omista tiedoista ei löydy kenttää pyörän tietoja varten.

Pelkän kuvan laittaminen ei paljon asiaa auta. Siinä hämärässä otetussa suttuisessa kamerakännykällä otetussa keulintakuvassa voi olla mikä tahansa pyörä Monkeyn ja Busan väliltä.

[NÖRTIN NÄKÖKULMA]
    Itse asiassa niitä kenttiä pitäisi olla kolme: merkki, malli ja vuosimalli. Kaikki mielellään valintalistoja ettei tule kirotusvireistä johtuvia tilastovirheitä.

Tämä sen takia, että tiedot olisivat määrämuotoisia ja niiden perusteella voisi tehdä hakuja sekä erilaisia tilastoja. Olisi kivaa kun pystyisi helposti tarkistamaan ketkä/kuinka moni muu ajaa samanlaisella pyörällä. *

[/NÖRTIN NÄKÖKULMA]
    Tuo nyt ois jo liian hyvää ollakseen totta
    Aprilia Shiver 750
    Tämä on erittäin hyvä idea, parempi olisi vielä jos saataisiin pyörälle profiiliin kokonaan oma kenttä.

Joo ja joku sit viel kädestä pitäen neuvvois kuin ne kuvatukset ja tiijjot sinne laitetaan
    Juu, kuulostaa ihan hyvältä idealta, että jos jotakuta kiinnostaa, niin profiilista löytyy tietoja myös pyörästä. Laitoinpa sitten itse just oman pyörän tietoja sinne.
    Joka vanhoja kaivelee - sitä tikulla silmään!
    Siellähän se pyörän kuva on, profiilissa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Athene @ Touko. 11 2005,12:06) kirjoitti
    Siellähän se pyörän kuva on, profiilissa.
    Juuh, tuttu näky: tien poskessa oleva yksinäinen suiza

No ei vaineskaan, komea on
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Hyppäsinpä minäkin tähän junaan ja laitoin oman mopon kuvan ja hieman tietoa tuonne profiiliin
    Pain is just weakness leaving the body
    Mopot profiiliin joo...
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
    Toi luettelointi on ihan kiva idea, mutta turhan hyvä "ostoslista" varkaille. Haempa vaikka osia Kawasaki ER:ään.
    Plonk. 106 vastausta. Siitä sitten valitsemaan lähin varaosalaite.
    Jaa entäs Suzuki GSXR 1000 -04. Kyllähän näille tuoreille peleille kysyntää on rajan takana... klik.. 12 kapinentta.
    Noh jokainenhan laittaisi tiedot näkyviin omalla vastuulla, mutta muistakaa tämä varoitus.
    Ei tehdä tätä liian helpoksi väärille ihmisille.

Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

22.  
    Lainaa (Heksa @ Touko. 11 2005,23:14) kirjoitti
    Toi luettelointi on ihan kiva idea, mutta turhan hyvä "ostoslista" varkaille. Haempa vaikka osia Kawasaki ER:ään.
    Plonk. 106 vastausta. Siitä sitten valitsemaan lähin varaosalaite.
    Jaa entäs Suzuki GSXR 1000 -04. Kyllähän näille tuoreille peleille kysyntää on rajan takana... klik.. 12 kapinentta.
    Noh jokainenhan laittaisi tiedot näkyviin omalla vastuulla, mutta muistakaa tämä varoitus.
    Ei tehdä tätä liian helpoksi väärille ihmisille.
    Ottakaa vasemman jalan krossisaapas mukaan kun tulette viemään....

Jake
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia