Olet kateellinen rikkaille ihmisille. Olet siis sosiaalidemokraatti. Ei olisi sinustakaan uskonut. Tulihan se totuus lopultakin esille.(Bomber @ Heinä. 13 2007,23:26) kirjoitti
Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
Vain köyhillä on kiire.
Onko tälle absoluuttiselle totuudelle jotain perustelua? Siis jossain viimeisen 5000 vuoden tieteen tekemisen aikana? Silleen netistä löydettävissä?(cartman @ Heinä. 14 2007,08:24) kirjoitti
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Tämä on sitä samaa logiikkaa, mitä ultra pamppers itsekin käyttää.(Koris @ Heinä. 14 2007,08:37) kirjoitti
Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
Vain köyhillä on kiire.
hmm ja sitten ne ihmettelee miks ei mopot pysähdy ottaa sakkoja![]()
mopoton mies nykyään
the older i get the faster i used to be
Kahdenkeskisen kirjeen (emaili luetaan täksi myös) tai puhelun saa julkaista kumpi vaan osapuoli. Ulkopuolinen sitä ei saa tehdä se lasketaan salakuunteluksi tai kirjesalaisuuden rikkomiseksi.(gs1100G @ Marras. 06 2005,18:30) kirjoitti
Tuli otettua aikanaan selvää kun mietin julkaisenko nauhoitetun puhelun liittyen tähän asiaan: http://www.opelclubfinland.fi/forum/...ic.php?t=47928
Puhelua en ainakaan vielä ole julkaissut, asiasta tulee kohta 4v täyteen niin ehkä sen voisi merkkipäivän kunniaksi julkaista![]()
(cartman @ Heinä. 13 2007,22:44) kirjoitti
Kylläpä osasit antaa fiksun kuvan itsestäsi tuolla ällistyttävällä päättelykyvylläsi!
Mutta tosiasiassa pahimmat maksuvaikeudet on oikeasti opiskelijoilla,työttömillä ja eläkeläisillä,koska rikesakko on usein suurempi kuin käteenjäävät varat asumis- ja elämiskustannukset.
-Itselleni jää palkasta menojen jälkeen säästöihin muutaman rikesakon verran joka tilistä joten uskon parempituloisten tähän pystyvän puoluesuuntautumisesta riippumatta.
hm..(rolcen @ Touko. 05 2008,16:28) kirjoitti
Miksi ihmisiä pitää rangaista eriarvoisesti?
Tekohan on aivan sama siitä huolimatta mitä tienaat!!!
Jos ajat 101km/h 80 alueella työssäkäyvänä ja saat 650€...
Olenko jotenkin huonompi ihminen että minua pitää rangaista enemmän kuin saman teon tehnyttä työtöntä kaveria??
Onhan se nyt järjetöntä rangaista ihmistä työssäkäymisestä??
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
Noniin, jos tähän 3 vuotta vanhaan topiciin ei ole mitään asiallista lisäämistä, niin antakaa olla…
No onhan se jo sosialismin perusajatuksessa:(Koris @ Heinä. 14 2007,08:37) kirjoitti
Se mikä on sinun, on myös minun, se mikä on minun on vain minun....![]()
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Näin juuri. Ja voiskohan tämän(kin) aiheen jo poistaa tuolta ylös naulatulta paikaltaan? *(Nomad @ Touko. 22 2008,13:09) kirjoitti
![]()