Hei,
kertoisko joku:
Mulla on mopo, GSX600F-88, siis oikeesti mopo ilman tehorajojakin.
Ajotaitoa aika vähän pyörillä ja sekin hyvin kaukaa menneisyydestä.
Mihin radalle/tilaisuuteen voisi, tai siis paremminkin kehtaisi vanhalla mopolla lähteä harjoittelemaan?
Tiedän että tosijätkät nauraa mulle ja mun pyörälle, mutta jossain sitä pitäisi päästä harjoittelemaan. Mieluummin harjoittelisin radalla kuin liikenteen seassa kovaa ajoa.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Ei siellä kukaan sulle naura. Ensikertalaisia on kaikissa seteissä mukana, ja joka jannu on joskus ollut ensikertalainen..
Rohkeasti mukaan vaan ja kysymään vinkkejä niiltä "tosijätkiltä". Ainakin MPtuen ratasetit on hyvin järjestettyjä ja aloittelijat otetaan huomioon, mutta mihin vaan pääsee ajamaan, niin kannattaa mennä.
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Nii taitaapa tuo mennä niin, että ne ketkä oikeesti osaa ajaa ni niitten ei tartte naureskella aloittelijan kustannuksella. Joten rohkeesti menet vaan, siellä kun taitaa lähes aina olla noissa hommissa joku näyttämässä niitä linjoja
Itse imoittauduin Alastaroon 20.6 katso TÄMÄ ja sieltä cterror1
Saapahan siellä sitten porukka naureskella mulle kun ajan TOSISSAAN ja ei niin lujaa kuin luulen
Sitäpä juuri Marsu kattelin, linkkiä.
Niin kait se on sitten uskaltauduttava radanvarteen.
Kiitos rohkaisusta.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
tervetuloa!
ja kaikilla ratapäivillä on meillä ainakin mukana niin piikkikuskeja kuin customeja, niin nais kuin miespuolisia kuskeja, joten mukaan uskaltaa tulla vaikka juuri olisi A-kortin saanut tai ensimmäistä viragoa lämmittelisi. siksi se hitaampi ryhmä on olemassa.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Huomenna pääsee Kemoralle ajamaan eikä kukaan naureskele vaikka mukana on kisakuskejakin. Kaikki ovat aloittaneet jostakin eikä silloin ekalla kerralla minuakaan naurattanut... Ekan setin jälkeen naama oli niin suuressa virneessa ettei muuta kypärään mahtunut... Ja ihan oikeasti se on kivaa ja siellä on reiluja tyyppejä antamassa vinkkejä...