Onko kenelläkään tietoa mistä saisin pyörään etujarrun jarruvalon katkaisimen. Olisi hiukan kiirus.
Laitappa tietoa hinnasta ja ostopaikasta, jos löysit.. On nimittäin oikutellut mullakin..
Happy with what you have to be happy with.
Hailacin kautta muistaakseni reilut 50e. Ulkomailla n 15eSuomessahan niitä menee vähemmän ja siksi kalliita
1198+RG500
Jos niissä on sellainen pieni neliskanttinen mikrokytkin, niin rs-yleiselektroniikka tai elfa.
Mulla kikkaili se tuossa talvella, suihkutin sinne vähän crc:tä ni alkoi pelittää
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Hailacilta ostin. Löytyi suoraan hyllystä 70 €
"Kohtuullinen" hinta?(marsupial @ Touko. 17 2005,06:09) kirjoitti
Ducati 900 SS
Ei saakeli(marsupial @ Touko. 17 2005,06:09) kirjoitti
![]()
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Kannattaisi lukea tota 888:n kirjotusta... sen neliskanttisen mikrokytkimen saa muutamalla eurolla niistä "yleiselektroniikkakaupoista"... ite otin työpaikan "hyllystä"...
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
siis täältä...
switches
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
Hyvä !
Muistatko tilauskoodin tai vastaavan, ni ei tarvi repiä vanhaa mukaan.
mime
http://fi.farnell.com/productimages/...d/42257152.jpg <--on muuten prikuulleen samanlainen, kun mun pyörässä, hinta eroaa hieman hailacista...
Happy with what you have to be happy with.
Ikävä kyllä en...liikkeeseen malli mukaan...(mime @ Touko. 17 2005,13:29) kirjoitti
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
Minulla SS750FF -01:ssä sama ongelma. Eli etujarrun jarruvalon kytkin reistailee. Näyttäisi kytkimen valmistaja olevan Marquardt ja tyyppi 1022.0101. Osaako joku sanoa saako näitä jostain yksittäin?
Perel Oy myy suomessa Marqardt:n liittimiä mutta ei näkynyt siellä tuota 1022 sarjaa.![]()
"Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
Kannattaa putsailla katkaksija ja sen kolo ensin vaikka CRCllä. Voi olla todennäköistäettei katkaisijaa tartte vaihtaa, jos vaan on paskaa päässy kertyyn ja sitähän kertyy.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
näissä myös tuppaa löystymään ne pikkuruuvit, jotka pitävät sitä kytkintä paikoillaan, eli pienellä kiristelylläkin voi pästää.
Happy with what you have to be happy with.
Katkaisin irti ja hienomekaniikkaöljyä painikkeen juureen ja pelittää.
Sisällä oleva jousi ruostuu vuosien saatossa.
Hondaan olisi maksanut 30 eeroa.
Alan edistyä - asiat menevät huonommaksi hitaammin.
Älä saata minua kiusaukseen, osaan sinne itsekin.
Mun kytkin ei ole ruuveilla kiinni, vaan kytkimessä olevilla muoviklipsuilla. Liekö sitten alkuperäinen
Pyöräni siis -01 SS750FF.
Ongelma kytkimessä on se kun kytkintä painaa niin se aukeaa -> jarruvalo sammuu. Mutta kun painaa vähän lisää, niin se kytkee uudestaan kiinni -> jarruvalo syttyy.
Jarrukahvahan painaa kytkintä kun sitä ei käytetä.
Tuntuu siis että kytkimen mekaniikka ei ole jumissa vaan jotain muuta häikkää sisuskaluissa.
Koitettu on putsata ja voidella yms. yms.
Täytyy etsiä vastaava kytkin jostain...
"Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
No ei oo väärinpäinkään.(Petri @ Heinä. 31 2007,17:37) kirjoitti
Kytkin siis toimii suurimman osan ajasta OK. Mutta välillä jarruvalo jää palamaan tai syttyy miten sattuu.
"Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"