Lähteekös kaakonkulman Ducatisteja Susikoskellehuomenna 7.5.2005 ?
Itse ajattelin kokeilla "massahysteriaa". Sittenpähän näke ovatko kokoontumiset ja letkassaminua varten.
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Täytyy katsella ilmoja, Hailacille menokin houkuttelisi...saa nähdä
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Unohdin näköjään sekä Hailacin että Motoparkin. Itse kun on lapsenvahtina, niin voi livistää vain muutamaksi tunniksi.
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Mie lähren Susikoskelle, jos ei puukkoja sada.... JT-42 on kilpi(907IE), jos satut huomaamaan ;-))
Ite en paljon reitistä piittaa, kun avatten keksineet harvinaisen suorat tiet tällä kertaa, mut hernerokkaa pitää saada, ett voi eukkoa kiusata sitte illalla....
Finnpaso
Päätettiin kaverin kanssa että mennää tyyppäilemään ducateja kun aurinkokin näyttää paistavan...toistaiseksi![]()
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Pyörän näin, sinua en. Ei ollut paljon Ducatisteja; muutama kuitenkin.(Finnpaso @ Touko. 06 2005,23:10) kirjoitti
S 620 FF, 999S
Moro!
Oliks se sun tumma Sportti(reissun jälkeen) siinä muutama metri kuppilalle päin siitä paikasta, missä mulla oli 907 ennen reissua??? Reissun jälkeen jätin sillalle omani yhden Myllykosken 750 Pason viereen, et sain kuvaan kaks "Pasoa". Olivat siis keksineet mulle liian suorat reitit ja sen takia ajeltiin kaverin kanssa hieman muualla....mutta rokka oli hyvää, valitettavasti se "loppui kesken", että jotkut jäivät ilman... Harmi! Etenkin, kun ilman jääneet olivat vielä "järjestysmiehiä";-( Ja mikä pahinta, 900 SS kuski jäi nuolemaan näppejä!
Pongasin omani lisäksi:
750 Paso Myllykoskelta
Sun 750 Sportti?
ST2 ja 600 Monsteri Ruotsinpyhtäältä
851
900 SS
900 keltanen Monsteri
Gagiva Alazurra 650, josta oli tehty "ducati",,, no, sallittakoon tällä kertaa, koska sama Pantahin"perusmoottori" siinäkin...
..ja sitte oli vielä yksi musta lammas, joka omistaa 600 Pantahin ja kehtas tulla sinne jollakin VFR riisinkeittimellä...onneksi sitä ei moni Ducatisti nähnyt, mutta jos tollasesta kerran käryää, ni joutuu kyllä tarkkailun alle.....
....pitääköhän kohta vaihtaa harvinaisempaan merkkiin, kun noita Ducateja alkaa olla jo joka niemessä ja notkelmassa???...
Finnpaso
Moro vaan.
Mun hopea 620 Sport oli tulosuunnassa suurinpiirtein sillan keskellä. En ainakaan vielä ole löytänyt mistään kuvista. Toisaalta ei niitä päräyksen kuvia vielä paljon ole netissä. Oma kamera oli kotona
Rokat syötyämme lähdettiinkaverin (Suzuki GSX 750 F) kanssa Kotkaa kohti.
S 620 FF, 999S
Sori vaan, et "missasin" Sun pyörän;-( Oliskohan silmät tottuneet jo hakemaan punaisia pyöriä muitten joukosta? Niitä hopeanvärisiä kun on niin paljon, että niihin ei kiinnitä enää huomiota..... Sitä tulee iän myötä ronkelimmaksi kaikkien asioitten suhteen... makaroonilaatikko ei enää maistu hyvältä!
Finnpaso