Etujarrulla pelkästään
Takajarrulla pelkästään
Molemmilla aina
Vain molemmilla kun toinen on kyydissä
Molempi parempi, mutta jos tiellä on vähänkään hiekkaa, unohdan koko etujarrun olemassaolon.
enämpi etuj:lla![]()
" päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
Etujarrulla...jos tulee kiire pysäyttää, niin sitte takajarrua avuksi...
- YZF-R6 -
Missäs moottorijarru on ?? HUHUU ?? Muistakaa että täällä on myös 1-pyttysiä, joissa ei tarvita jarruja ollenkaan.
Omassa kun heittää pari pykälää pienempää sisään, niin menee takanakki lukkoon! Ei ainakaan jarrupalat kulu![]()
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Molemmilla tulee jarrutettua, mutta pääpaino jarrutuksessa yksin ajaessa etujarrulla. Takajarrua painan suhteessa kevyemmin. Kaksin ajaessa tulee takajarruakin painettua vähän reippaammin.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, ajelet nykykyaikaisella kyykkypyörällä, joten herää kysymys että mitä teet takajarrulla kun tulee kiire pysäyttää??(t1mo @ Touko. 13 2005,08:35) kirjoitti
Eikös se takarengas ole silloin ilmassa, joten takajarru lienee lähinnä hyödytön![]()
ZX-10R + ZX-6RR
TÖSÖS !
Ois pitäny olla myös vaihtelevasti tarpeen mukaan ,koska näinhän se onpi![]()
Triumph Tiger 800 XRX
Katupyörällä ajellessa tuli käytetttyä enimmäkseen pelkkää etujarrua, mutta kun mopo vaihtui maastokelpoisempaan, ontullut opeteltua myös takajarrun käyttöä.
Onko turhia kyselyitä? ON!
Molemmilla ja MAX-teholla lähes aina.
Etusella täysillä ja takanen linkussa haluttuun suuntaan.
Riku
Etujarrulla, takajarruun en ole koskenut... *![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Millä pysäytät auton? Jalkajarrulla, käsijarrulla, molemmila?
Analogiat keksikööt jokainen itse. Ja juu, kevyt sportti on minulla mopona.
Kyllä molepia tasapuolisesti tulee käytettyä vaikka takajarrupala meni vaihtoon ensin - oli edellinen omistaja nähtävästi jarrutellut pelkästään takajarrulla![]()
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Liikenteen seassa lähinnä moottorijarruttelen ja tiukemmissa tilanteissa lisäks etusta ja takasta n.60-40
Ajokouluope aikoinaan mainosti moottorijarruttelua..
Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06
Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka
Yleensä molemmilla,vaikka molemmat vaikuttaa molempiin tupla X:n jarruilla jarrutettaessa.Olikohan tuo selkeästi sanottu?
Yleensä takajarrulla, kun on integroidut? jarrut. Toiselle etulevylle menee 40% voimasta. Sitten jos oikein kiire, niin sitten käytetään etujarrua apuna.
Molemmilla, mutta jos hiekkatiellä menee ni etujarrua on parempi käyttää kun takajarru lukkiintuu niin helposti ja perä vaa luisuu eikä jarruta pahemmin...
Etusella yleensä tulee enempi jarrutella. Kyytiläisen kans sit molemmilla.
Sukisukimies
pääasiassa etusella,vaistomaisesti jalka painaa vähän takajarrua.
Oi tätä urhojen kalevalaa...
Kyllä yleensä tulee käytettyä vain etujarrua, kaupungissa välillä takajarrua kun ei oo niin "hätäinen"
Fun is not a straight line
Molemmilla aina, tosin pikkasen enemmä painottuu etujarrulle.
Mut ei kumminkaan mitään stoppieita.
Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!
Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
Etusella yleensä.Takajarruu silloin tällöin ja tarpeen mukaan![]()
Honda CBR900RR
molempia tulee käytettyä, mutta etujarrua selvästi enemmän. hissukseen ajellessa sitten vähän miten sattuu.
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
Molemmilla yleensä jarruttelen. Myös moottorijarrua tulee käytettyä paljon kun vaihtu 4-tahti pyörää.
Yamaha FZ6S -06
Mistä tätä ajetaan!?
jarrullaJoskus kengällä