Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Moi Hyvät Asiantuntija herrat. Olen ns. uusi 1150 rt *8900 ajettu. *Kauppias tehnyt 10.000 tonnin huollon.

    Lyhyesti tarina:
    Huomasin pienoista kosteutta öjyntarkistus "ikkunan" yläpuolella olevasta lohkosta
    Oletteko te huomanneet moista, ei kai boxerit ole olleet erityisen vuoto herkkiä?
    Ps Huolto ns tehty, renkaat alle 2 baarin paineissa ...
    aina niitä jää huolloissa jotain kattomatta jäi vähän sellainen fiillis pitää katsoa pyörä läpikotaisin..
  2. #2
    Missä huolto oli tehty?

    Jos se vuotaa sylinterin alapään tiivisteestä, niin tulee ensimäisenä mieleen, että onko kannen pultteja kiristetty. Samalla tiivistyisi varmaan koko setti. Ennenvanhaan ne käsittääkseni kiristettiin ensimmäisessä huollossa, mutta en tiedä nykyjutuista. Tämä on vain mutua, mutta viisaammat ratkaiskoon ongelman.
    Dixi et animam levavi
  3. #3
    Kolmessa Bokserissa ollut joskus hieman havaittavaa "kostumista" lohkon puoliskot yhdistävien etupään pulttien kohdalla. Varsinkin kovan ajon jälkeen. En nyt ulkoa muista oliko juuri öljyntarkastusikkunan kohdilla yhtä pultin päätä... Muistaakseni itsellä tuo ilmiö tapahtui lohkon päinvastaisella puolella. Täytyypä tarkastaa...
    <p>2002-2014</p>
  4. #4
    Moikka
    Kiitoksia *herrat vastauksistanne!
    Tuota hm.. Heinolta tuli, en nyt mielelläni olisi avannut tälle puolle (hyvä/huonot) huollot.. Kaikille sattuu ja tapahtuu.
    No en voi sanoa kovassa ajossa olleen, motari nopeutta + kaupunkiajoa
    Voisin huomenissa laittaa kuvaa jos pääsen ryömimään jonkun kameran kanssa, enpä ole tullut tarkastaneeksi saako tänne laittaa kuvia, lets see.
    öljyvuoto on tosiaan tihkumista ja kun pysähdyn niin esim liikenne valoihin, tuoksaataahan se nenässä
    Maahan saakka ei ole valunut.
    Lisää kysymyksiä sammman satsiin:
    Mitääns kestäviä Michelin Mezler Bridgestone renkaita *suosittelette matka ajoon.
    Edit: Ootte muuten olleet aikaisen liikeellä

    hasse



  5.  
  6. #5
    Nimenomaan matka-ajoon Metzelerin ME 880. Pari viimeistä takasta kestivät keskimäärin 21 tkm ja etunen 38 tkm. Ja eteen nimenomaan B-malli, joka on raskaskeulaisiin. R-mallin kanssa on ollut hiukka ongelmia ainakin yhdessä R 1100 RT:ssä.
    Michelin M90 ja M100 kestivät R 1100 RT:ssä takana myös sen 20 tkm mutta edessä ovat aika kovilla.
    Bridgestone on hyvä vanteensuojus.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45