Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 49:sta
    Minkäslaista rengasta voitas suositella XX:sään? Normaali matka ja katukäyttöön.

Onko Macadamit todella niin liukkaat kuin puhutaan vai mites Pilot Road malli?

Bt020 on ainakin haukuttu etupään ravistuksesta, edellisessä 1000 F:ssä käytin itsekin sitä ja eturengas täristi...

Jos joku jaksaa kertoa mielipiteitä niin hyvä...
    Pilot roadien pito on riittänyt ainakin minulle hyvin. Bt 020:nen oli takarenkaana mielestäni hyvä, mutta etunen tuntuu täristävän. Bridgestonen eturenkaasta ei tosin ole kokemusta, kuin kusias cebarin renkaana. Toisaalta Pilot roadin eturengas alkaa kuluneena "vänkäämään" hitaissa nopeuksissa(alkaa olla vaihto kunnossa).
    Laita Pirellin Diablot, tuskimpa tulet katumaan.
    Ainiin, Diablo pitää takanakkina selvästi paremmin liimamaisesti kylmällä alle 10 asteen sadekelilläkin, kun taas bt-20 irtoo varottamatta..

Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Taakse tuskin löytyy kestävämpää kuin BT-020 ja pito riittää normaali kurvailuihin eikä siinä muutenkaan ihmeempää moitittavaa mielestäni ole.

Nyt meni juuri alle Mez4, kyllähän sillä pyörä mutkiin menee vähän niinkuin itsestään, mutta johtunee varmaankin uuden renkaan profiilista verrattuna lättänäksi kuluneeseen Battlaxiin.
    Metz4 nelonen edessä ja takakana Michelin road pilot.
    Renkaat ovat toimineet ihan loistavasti
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    Pirellin Diablot!
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

Honda CBR 1100 XX -04
    Lainaa (Rudi @ Touko. 08 2005,06:09) kirjoitti
    Pirellin Diablot! *
    Onko ne hyvät?

Itse aijon kokeilla juuri noita. Vanhat Pirellin joku GTS, olivat jo pyörää ostaessa sen verran huonoina ettei voi arvostella.

Toimiiko Diablo myös edessä?
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
    Hyvät on kyllä, kulutuskestävyys ja pito on kohdallaan!Kyllä se Diablo on hyvä edessäkin! Osta vaan molemmat jos pitää etunenkin vaihtaa! Et tule pettymään!

Honda CBR 1100 XX -04
    Juu etunen menee tilipäivän jälkeen vaihtoon. Se on myöskin aikas loppu.
    Tuota aavistelinkin että Diablo toimii, koska toimi myös CBR 1000F:ssä
    Metzeler Roadtec 120/70ZR17 and 190/50ZR17

ite tilasin just tommosen sarjan blackkäriin rodamotosta,, saanähä millaset ovat..

onko jollain kokemusta?
    bt020 on nyt edessä ja täristää niin pirusti.. uutena ei,,mutta nyt ku tuli 4000lasiin niin.. tekarit tippuis jos omistaisin semmoset.
    Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
    Lainaa (blackdirt:) @ Touko. 08 2005,21:55) kirjoitti
    bt020 on nyt edessä ja täristää niin pirusti.. uutena ei,,mutta nyt ku tuli 4000lasiin niin.. tekarit tippuis jos omistaisin semmoset.
    Mulla on varmaan sitte jotkut maanantaimallit ko. renkaista ko ei ravista yhtään. Huoletta voi päästää sarvista irti, vaikka renkailla on ajettu jo 9000km.

Ajattelin kuitenkin porukan painostuksesta kokeilla seuraavaksi Mez4:a...
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
    Paljonkohan noilla diabloilla ja roadtec:eillä ajaa? Bt 020 kesti takana yli 12tkm ja pilot road edessä reilut 17tkm tosin vielä ajossa, mutta vaihtokunnossa!
    Itselläni edessä ja takana BT020. Kilsoja yli 10 000. Vaihdoin just renkaan taakse. Laitoin uuden BT020. Ihan ok etupää. Olen ajellut kait varsin rauhassa. Tosin eturengas on kyllä vaihdettava myös kesällä. En ole huomannut tärinää.

Mikä on Diablojen hinta??
    Diablot tais olla n. 250e Shopissa... Eli sieltä vaan tilaileen!
    Pain is just weakness leaving the body
    Ootteks te pistäny alle Diabloo vai Diablo stradaa??
    Lainaa (mekanik @ Touko. 09 2005,12:33) kirjoitti
    Diablot tais olla n. 250e Shopissa... Eli sieltä vaan tilaileen! *
    Tilattu.*Alle saan varmaan loppu viikosta

Lainaa (Chicken @ Touko. 09 2005,19:40) kirjoitti
    Ootteks te pistäny alle Diabloo vai Diablo stradaa??
    1000 F oli Diablo ja nyt tulee Dioblo.
    Saa nähdä pelittääkö? Toivottavasti.
    Lainaa (ano @ Touko. 09 2005,10:24) kirjoitti
    Paljonkohan noilla diabloilla ja roadtec:eillä ajaa? Bt 020 kesti takana yli 12tkm ja pilot road edessä reilut 17tkm tosin vielä ajossa, mutta vaihtokunnossa!
    Mulla kesti takarenkaana n. 7000 km.
    mulla meni bt020 takana alle 5th.. en sudittele, mutta en kyllä paljon kytkintäkään luistattele
    Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
    Lainaa (ortexsammakko @ Touko. 09 2005,22:07) kirjoitti
    Diablot tais olla n. 250e Shopissa... Eli sieltä vaan tilaileen!
    Tilattu. Alle saan varmaan loppu viikosta
    Oikein

Honda CBR 1100 XX -04
    Bt 020 ollut kolmessa pyörässä alla, mukaalukien XX eikä ongelmaa. Vähän liukas, mutta ei aiheuta hikoilua...
    - Rajatonta Voimaa! -
    Ja jos joskus vähän luistelee, ainahan sitä voi "hanskalla paikata" eli hanaa sopivasti.
    Nyt on Metzeler Z4 alla edessä ja takana. Saas nähä. Kehuttu on...

-Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

http://janipatronen.blogspot.com/
    Lainaa (Rudi @ Touko. 12 2005,04:20) kirjoitti
    Lainaa (ortexsammakko @ Touko. 09 2005,22:07) kirjoitti
    Diablot tais olla n. 250e Shopissa... Eli sieltä vaan tilaileen! *
    Tilattu. Alle saan varmaan loppu viikosta
    Oikein
    No niin nyt ovat Diablot alla ja alku liukkaudet ajettu renkaista pois.

Ovat aivan loistavat ainakin näin uutena. Suosittelen lämpimästi.
    Jep, mulla menee kans seuraavaksi Diablot alle.
    Lainaa (Maukalo @ Touko. 09 2005,06:02) kirjoitti
    Lainaa (blackdirt:) @ Touko. 08 2005,21:55) kirjoitti
    bt020 on nyt edessä ja täristää niin pirusti.. *uutena ei,,mutta nyt ku tuli 4000lasiin niin.. *tekarit tippuis jos omistaisin semmoset.
    Mulla on varmaan sitte jotkut maanantaimallit ko. renkaista ko ei ravista yhtään. Huoletta voi päästää sarvista irti, vaikka renkailla on ajettu jo 9000km.

Ajattelin kuitenkin porukan painostuksesta kokeilla seuraavaksi Mez4:a...
    Minulla oli 1000F:ssä BT-020 edessä ja hyvä kun pyörä pysys käsissä. Jälkeenpäin kuulin että tuota mallia on olemassa kahdella erilaisella renkaan runko rakenteella. Toinen on tarkoitettu raskaskeulaisille mopoille ja ilmeisesti olin saanut alle sen "tavallisen" mallin. Kumma vain ettei siitä ole mainintaa missään eikä sen koommin rengasmyyjätkään ole vaivautuneet asiasta mainitsemaan.

Esim. Metsen MZ4 renkaasta on raskaskeulaisille MZ4B versio, jonka minäkin laitoin alle Äffään ja pyörä on ihan eri vehe nykyään
    Honda CBR1100XX
    Taitaa vaan valitettavasti olla niin, että valtaosa prätkäliikkeiden myyjistä on rengasasioissa aika urpoja:tieto-taitoa voittopuolisesti tasaisen vähän,kuultuja ja luultuja mielipiteitä sitäkin enemmän.
    Mulla on nyt BT020:t alla.
    Seuraavaksi otan jotkut muut. Ei tykkää. Pyörä oli jotenkin tasapainoisempi/rauhallisempi ensiasennuskummeilla (=BT057), mutta väittivät vaihdettaessa ettei niitä saa
    Vfr 750 f -90 pyöränä ja vaihdoin misukan road pilotista ritkestonen bt020 ja takas en ole vaihtamassa. Elikkä misukat tuntui todella liukkailta (why?) ei ole kiva ajaa kun pyörään ei luota kun tuntuu renkaat karkaavan kokoajan. Mitä tuohon etupään täristämiseen tulee bt:ssä, niin empä ole tälläistä kokenut.
    pyörää vailla.
  30.  
    Oottakos kokeillu Metzelerin Roadtec Z6:sta? Mulla on ainakin toiminu hyvin. Takarenkaalla ajettu reilu 10tkm ja vielä on pintaa. Edessä oli ennen Z4 ja minusta toi Z6 toimii paremmin. Voi olla että on luulosairautta
    Suzuki Hayabusa K9

Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen