Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    mistähän puljusta voisi ostaa erikokoisia eturattaita? kai niitä jostain saa? vaihtoehtoja vakiorattaalle..
    Saiskohan noita esimerkiksi jokaikisestä MP-alan tarvikeliikkeestä suomessa ja ulkomailla?
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    ei ainakaan luetteloissa ole tarjolla.
    Noissa kuvastoissa taitaa olla yleensä vaan mallikohtaiset, alkuperäistä vastaavat varaosat, joita pääosa asiakkaista haluaa ostaa.. löytyy niitä muitakin kokoja, kun vaan kysyy. Hyllyssä harva pulju pitää kaikkea saatavilla olevaa tavaraa..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    kyllä noissa luetteloissa mitä minulle postiluukusta on kolahtanu löytyy erikokoisia rattaita....( allright, duell, storm, jne)
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
    JT sprocket tekee vakio koosta +- rattaita. On toki malli kohtaista saako mitään erikoista kokoa omaan koneeseen
    Ja myös jonkin muun motskan ratas tuurilla käy toiseen, koettu on.

<p>I/ö- got the Feeling</p>
    Tokimotosta hain tuohon zx10ärrään pienemmän eturattaan.. jos en väärin muista niin oli suzuki sv650:sen ratas
    Mä ostin just parit ketjut ja rattaat All-Rightista. Ostin taas 16 piikkisen Gixxeriin eteen, vakio on 17. Lisäks ostin 18 piikkisen jos kävis kokaisemassa huippuja tutkaan lentokentällä. Lisäks hankin samalla DID:n ketjun katkaisimen/niittaimen. Nää kaikki löyty siis All-Rightista.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 05 2005,10:33) kirjoitti
    Mä ostin just parit ketjut ja rattaat All-Rightista. Ostin taas 16 piikkisen Gixxeriin eteen, vakio on 17. Lisäks ostin 18 piikkisen jos kävis kokaisemassa huippuja tutkaan lentokentällä. Lisäks hankin samalla DID:n ketjun katkaisimen/niittaimen. Nää kaikki löyty siis All-Rightista.
    Menikö orgis ketju jo vaihtoon??

...mä en oo varmaan antanut tolle omalle tarpeeksi happea, kun ketju ei ole lainkaan kulunut...
    Lainaa (Suzooka @ Touko. 06 2005,00:05) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 05 2005,10:33) kirjoitti
    Menikö orgis ketju jo vaihtoon??

...mä en oo varmaan antanut tolle omalle tarpeeksi happea, kun ketju ei ole lainkaan kulunut...
    Juu menee, 19tkm mittarissa. Kerran niitä jo lyhensin, vissiii 3000km kohdalla
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11.  
    Nettisivujenkin kautta näet näppärästi mitä eri kokoja löytyy. Menet vaikka tänne, laitat oman pyörän tiedot varaosaselaimeen, löydät vakiorattaan, laitat tuotenron tuotehakuun ilman hampaiden lukumäärää ja löydät vaihtoehtoiset rattaat.

Esim. -00 R6:een näyttää löytyvän vakion lisäksi piikkiä pienempi ja piikkiä isompi eturatas...
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>