Olis tarkotus hommata kyseinen rasvari pyörään, ja olis kiva kuulla kokemuksia kyseisen laiteen asennuksesta, säätämisestä ja toimivuudesta Pro-Oiler![]()
Pari kuukautta sitten tuollaisen hommasin ja asensin, ajelemaan ei ole sen kanssa vielä päässyt. Asentaminen meni kohtalaisen kivuttomasti, vallankin kun nopeustunnistimenkin sai käyttöön pyörän oman nopeusmittarin johdosta. Laitteen asetusten säätäminen tosin on hieman kryptistä (pelattava kahdella napilla ja luettava ihmeellisiä koodeja näytöstä). Jotain pientä alkukankeutta oli öljypumpussa, alkoi toimimaan vasta pienellä härnäämisellä.
Palvelu tuntui valmistajalla pelaavan, osasivat suositella pyörään (Honda VFR-96) sopivaa öljysäiliötä ja asennuspaikkaa ja alennustakin vielä sai.
Vielä kun pääsisi kokeilemaan tuota tositoimissa...
Paljonko sait alea, eli paljonko jouduit maksamaan? On melko kallis tuo vehje nimittäin, mutta himottaisi silti.(Nuutti @ Tammi. 12 2006,21:27) kirjoitti
Toimituskulujen verran, eli 6 euroa. Oikeastaan merkityksettömän vähän...(laapotti @ Tammi. 12 2006,21:46) kirjoitti
Laitoin äsken tilauksen vetämään...
Vähän epäilyttävä tuo kun visa numerot pitäis faxata jos ne jotenkin turvallisesti haluais perille, laitoin tiedot 3 eri mailiin toivotaan että kukaan ulkopuolinen ei niitä saa...
Kertoisin toki paljon tuli maksamaan mutta kun kaupan ehtona oli se että hintaa ei foorumeilla kerrota![]()
- I love the smell of napalm in the morning.
Mä olen tilannut Pro-Oilerin ja siihen sittemmin VFR:lle syöttöpään.
Kaveri joka vastapäässä vastaa on varsin (sanoisin erittäin) *palvelualtis ja tietävä. Jeppe vielä jatkuvasti jatkokehittää laitetta.
Suuremmoista ja kellontarkkaa palvelua olen saanut!
Ja itse laite on ollut kaksi kesää pyörässä ja enään en muuta laita. Uskomattoman hyvä laite!
Vaikka laite tuntuu kalliilta niin ainakin itse olen sitä mieltä että vastaa hintaansa.
Tiitaina tilasin ja nyt se on jo asennettu
Asetuksien rassaaminen oli vähän pulmallista, ennenko kaikki oli selvää. Hermot meni sen takia kun minulle myytiin 24V rele vaikka piti olla 12V, meinas jo alkaa työkalut lenteleen ennenkö keksin missä vika.
![]()
- I love the smell of napalm in the morning.
Tuosta on kokemusta yhden kesän verran (10 000 km) eikä ole kun hyviä kokemuksia tuosta... säätäminen tosin kannattaa aloittaa mielummin liian laihalta
![]()
Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset