Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    onko jollakin muulla kokemuksia orgin kautta tilatuista tavaroista.eli oletteko saanu tilaamanne tavarat kohtuu ajassa vai ovatko viipyneet kohtuuttoman kauan. itse tilasin renkaan 17.2.2005.en ole vielä saanu.kolmesti olen kyselly.....ja vastausta en ole saanu.en sähköpostilla enkä puhelimella.....
    Onkohan sulla yhteystiedot kunnossa, kun tapaavat yleensä hyvinkin särmästi noihin maileihin vastaavan..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Sain rengaan vuorokaudessa! Ei ollut varastossa mutta pojat hoiteli jostain ja aina ovat vastanneetkin nopeesti myös sähköposteihin eli kannattaa varmaan tarkistaa yhteystiedot tai kilautella niille...

Toivottavasti saat rinkulan pian että *
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
    olen kyllä ollu puh.ydteydessä ja siellä kyllä tiedetään tilaus mutta minusta tuntuu että on heiltä unohtunu tilata kun ei saa kun epämääräistä puhetta vastaukseksi. olisi reilua sanoa jos on käýny näin.(jos on käyny) tällä touhulla on ajo kausi ohi ennenkuin saan renkaan.....jos silloinkaa.
    Itsellä HJC:n irdiumvisiirin tuleminen tuntuisi kestävän, tilattu 29.10.
    Maileihin vastaillaan kyllä kiitettävästi, siitä kiitos.
    Vaan minkäs tukkureillensa mahtavat, ei auta kuin odotella.
    R1-07
  6.  
    minä taas tilasin ison läjän tavaraa ja sain kaikki muut nopeesti paitsi eturenkaan en ole kummemmin soitellu mut eipä näy sitä kokoa olevan varastossa ainakaan täytyy varmaan kohta kysellä ku kuukausi sitte tilasin ja on sentään maksettu kummi....
    zzr600-vm90