Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Olen ostamassa sliparia cebariin ja noiden neljän merkin välillä olen päätöstäni tekemässä. Tärkeimpänä ominaisuutena pidän ääntä ja tehot eivät saisi ainakaan kovin paljoa pudota

Tärkeää olisi myös että vaimentimen saisi nopeasti eli hyllystä, ilman viikkojen odottelua.

Todennäköisimpinä vaihtoehtoina pidän:

Micron Beta Oval Hi-Leveliä ja Leovince Evo II ovaalina
    (Micron ruostumattomana Stormilla ovh. 432 euroa)
    (Leovince alumiinista Stormilla ovh. 347 euroa)

Elikkäs kaivattaisiin mielipiteitä puolesta ja vastaan. Muistakin putkistoista mielipiteitä, eli mikä löytyy omasta pyörästä?

Niin ja Turun läheltä tarttee putki saada...
    Miksi pitää Suomesta olla? *Carpimotolta lähettävät suoraan kotiovelle. *Maksu hoituu kortilla tai tilisiirrolla ja toimitusaika noin viikko-pari. *Mivvin sliparin saa tuolta alle 300e. Akrapovic maksaa 480e.

Itselläni on toi Akran slipari ja siinä on hyvät äänet

Pain is just weakness leaving the body
    ostin ton yoshimuran sliparin vm.04 cepariin mut siin ei ollu paikkaa tolle lamda anturille. miten muut on sen kytkenyt??? jättänyt kokonaan pois, niin vilkuttaa vikakoodia. tehnyt paikan sille uuteen putkeen. ostanut jonkun "jutun" eli varmaan jonkunlaisen hyppyjohdon?? itse laitoin sen lamdan johdon kiinni ja itse lamdan pussissa penkin alle. onko haittaa kyseisestä kytkennästä vai pitääkö sille tehdä paikka uuteen putkee??
    Mä ostin omaan samanlaiseen pärrään Mivv:in titaanisliparin ja oon todella tyytyväinen ollut. Tosi hyvät äänet ja oli edullinen (280e Suomesta).

Eikä pyörä ainakaan menny laihalle
    1290 Super Duke R
    Lainaa (mfr @ Touko. 18 2005,02:43) kirjoitti
    ostin ton yoshimuran sliparin vm.04 cepariin mut siin ei ollu paikkaa tolle lamda anturille. miten muut on sen kytkenyt??? jättänyt kokonaan pois, niin vilkuttaa vikakoodia. tehnyt paikan sille uuteen putkeen. ostanut jonkun "jutun" eli varmaan jonkunlaisen hyppyjohdon?? itse laitoin sen lamdan johdon kiinni ja itse lamdan pussissa penkin alle. onko haittaa kyseisestä kytkennästä vai pitääkö sille tehdä paikka uuteen putkee??
    Mivv:n putkessa tuli paikka lambda-anturille valmiina, mut ei sitä oo vaikee ite siihen tehdä. Hakee oikeen kokosen holkin ja hitsaa sen siihen sliparin alkukäyrään.
    1290 Super Duke R
    Lainaa (Juspa @ Touko. 18 2005,06:16) kirjoitti
    Mä ostin omaan samanlaiseen pärrään Mivv:in titaanisliparin ja oon todella tyytyväinen ollut. Tosi hyvät äänet ja oli edullinen (280e Suomesta).

Mistäs tohon hintaan sait? Niin ja oliko toi ainut muutos mitä teit? Eli ei suuttimia ja suodattimia?

Lainaa (Loppis @ Touko. 18 2005,09:49) kirjoitti
    Lainaa (Juspa @ Touko. 18 2005,06:16) kirjoitti

Mistäs tohon hintaan sait? Niin ja oliko toi ainut muutos mitä teit? Eli ei suuttimia ja suodattimia?
    Motoxista ostin kanta-asiakasalennuksella

Juu en oo mitään muutoksia tehnyt ruiskuun enkä muuallekaan, mopossa koko ajan seosmittari kiinni ja hyvältä näyttää
    1290 Super Duke R
    Lainaa (Juspa @ Touko. 18 2005,06:18) kirjoitti
    Lainaa (mfr @ Touko. 18 2005,02:43) kirjoitti
    Mivv:n putkessa tuli paikka lambda-anturille valmiina, mut ei sitä oo vaikee ite siihen tehdä. Hakee oikeen kokosen holkin ja hitsaa sen siihen sliparin alkukäyrään.
    juu ei sitä oo vaikee tehdä siihen, mut se mua nyt tossa ihmetytti et tarviiko se olla kytkettynä, kun toisessa paikassa sanotaan et tottakai ja toisessa et, ei tarvii olla. myyjä sanos et melkein kaikki yoshimuran sliparit jäättää sen pois(lamdan) ja sit se sanoset nois mopoissa se lamda ei vaikuta tohon ruiskuun mitenkään, et sen ainoo tehtävä on vahtii sitä, et seokset on kunnossa???? ei oikein mahtunut tähän pieneen päähän toi. ilmottaako se sit vast vikaa kun seokset on liian rikkaalla??? laihalle menosta se ei ainakaan ilmota mitään ku oli kerran toi lamda kytkettymä mut kuitenkin irti putkesta ja siinä lattialla pyörän vieressä
    Eniten heppoja ja vääntöjä saa HP:n sliparillla. Bikeworld myi joskus näitä. Hintaa varmaan alle 400€.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Täällä oli linkki joskus noihin testeihin nimenomaan cebarilla ja muistelin että eniten tehoa olisi saanut Devilillä joka itselläkin on mopossa kiinni * *...kärkipäässä Devili ainakin on tehon suhteen

Löyty:
    http://www.cbrworld.net/upload/stuff/page1.jpg
    http://www.cbrworld.net/upload/stuff/page6.jpg

onkos kellään giannellista kokemusta?
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    koitappa Arrowia...
    Eiköhän tehoja saa parhaiten, kun vaihtaa yksinkertaisesti vaan pyörän, eikä putkea...........

Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
    Se on tosi että tehoja saa ku vaihtaa mopoo..

Meikällä olikin vaan tarkotus saada vähä vääntöö paremmaksi ja ääniä vähä miehekkäämmiksi ja sehän onnistu noilla kilkkeillä..

15.  
    Lainaa (Väisänen @ Touko. 20 2005,19:32) kirjoitti
    Meikällä olikin vaan tarkotus saada vähä vääntöö paremmaksi ja ääniä vähä miehekkäämmiksi ja sehän onnistu noilla kilkkeillä..
    Kyllä kyllä

Kunnon äänet ratkaisee
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.