Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Onko mitään ideaa vaihtaa se, eli onko mitään hyötyä ?
    Toinen kysymys: pyörään laitettiin juuri keväällä kiinni suutinsarja, filtteri ja tehoputki ja säädettiin Viaberilla, tarvitseeko syttypyörän vaihon jälkeen säätää uudestaan ? (toivottavasti ei)
    Kolmas kysymys: Onko sen vaihtaminen helvetillinen homma, eli onnistuuko sen tekeminen itse ?
    "edit kyseessä on 2002-malli"

Kiitos

Helppo homma, ei tartte säätää vaihdon jälkeen. Oikeelta puolelta konetta pitäis löytyä syttypyörän koppa, se auki, vanha pois, uus tilalle, koppa kiinni ja menoks.
    Syttypyörän mutterinkierteitä en muista, jotta onko vääränkätiset, mutta sekin pitäis olla syttypörään nuolella merkitty. Eli nuolen suuntaan auki.
    Eri asia onko huomattavaa hyötyä
    Itse en oo zr-7 ja 750 xzr:ssä huomannut mitään.

Don´t tread on me!
    Lainaa (sami71 @ Touko. 02 2005,23:14) kirjoitti
    Helppo homma, ei tartte säätää vaihdon jälkeen. Oikeelta puolelta konetta pitäis löytyä syttypyörän koppa, se auki, vanha pois, uus tilalle, koppa kiinni ja menoks.
    Syttypyörän mutterinkierteitä en muista, jotta onko vääränkätiset, mutta sekin pitäis olla syttypörään nuolella merkitty. Eli nuolen suuntaan auki.
    Sami, kiitos infosta.
    ObiVanKenobi
    Lainaa (sami71 @ Touko. 02 2005,23:14) kirjoitti
    Kuulostaa hyvältä..
  5.  
    Lainaa (kimmop @ Touko. 02 2005,14:53) kirjoitti
    Onko mitään ideaa vaihtaa se, eli onko mitään hyötyä ?
    Toinen kysymys: pyörään laitettiin juuri keväällä kiinni suutinsarja, filtteri ja tehoputki ja säädettiin Viaberilla, tarvitseeko syttypyörän vaihon jälkeen säätää uudestaan ? (toivottavasti ei)
    Kolmas kysymys: Onko sen vaihtaminen helvetillinen homma, eli onnistuuko sen tekeminen itse ?
    "edit kyseessä on 2002-malli"

Kiitos

Itse itselleni vastaten ja muille tietoa haluaville:
    vaihdoin tänään tuon syttypyörän, operaatio oli todellakin naurettavan helppo, aikaa meni n: 20min.
    Tuntemuksia vaihdon jälkeen:
    -käynnistyy paremmin
    -reagoi kaasuun paljon nopeammin
    -poisti hengettömyyttä alarundeilla