Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
  1. #31
    Lainaa (tapjar @ Kesä. 08 2007,14:05) kirjoitti
    Lainaa (tapjar @ Kesä. 07 2007,12:07) kirjoitti
    ... koska viime viikolla muualla tehdystä huollosta huolimatta kone rupes käymään tyhjäkäyntiä kuin ykspyttyinen ja kakistelemaan ...
    Ettei syntyisi väärinkäsityksiä, haluan tässä vielä korostaa, että minulla ei tämän asian tiimoilta ole mitään valittamista minkään valtuutetun tai ei-valtuutetun huoltoliikkeen toiminnasta. Halusin vain kehua MJL-Huollon toimintaa.
    No kyllä me nyt herkkiä olemme
    <p>2002-2014</p>
  2. #32
    Kyselin takapallon vaihtoa Bemuun muutamasta paikasta. BMW merkkihuolto oli noin 110€ kalliimpi kuin ei merkkihuolto?? Aikamoinen hintaero kun ottaa huomioon että renkaan nettohinta liikkeelle on varmaankin suurinpiirtein sama (kyseessä sama rengas merkki/malli). Ei merkkiliike otti vaihdosta noin 30€ ja merkkiliike vastaavasti 140€. Onko 140€ renkaanvaihdosta ryöstöä?
    Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
  3. #33
    Haluamatta (ja kykenemättä) kiistämään lausuntoasi. Ero tuntuu kyllä niin kovalta, että oletko aivan varma että kyse on samasta asiasta? Siis (samasta liikkeestä ostetun) renkaan vaihdosta "alta ja alle". Minulta on Bemarin merkkiliike ottanut parikymppiä renkaan vaihdosta irtovanteelle. Toki rengas siellä on ehkä kalliimpi kuin jossain tarvikeliikkeessä, mutta laiska kun on, niin siitä joutuu hieman maksamaan.

    Kuvittelisin suurimman eron kuitenkin tulevan renkaan hinnasta - ei ehkä vaihtotyöstä.
    <p>2002-2014</p>
  4. #34
    Juu. Sama rengas ja työ. Eli alta-alle.

    Nuo työhinnat mitä laitoin tuohon ovat tietysti vain arvioita oletuksella että renkaan sisänostohinta eri liikkeissä on suurinpiirtein sama. Tämähän aiheuttaa tietysti eroja hintoihin jos liike ostaa renkaat kovin kalliilla.

    Mutta onko se sitten kuluttajalle etu että hän maksaa samasta renkaasta paljon enemmän kuin ei merkkiliikkeessä? Voisi olla liikkeellekin etu että heidän sisäänostohinnat olisi mahdollisimman alhaiset?
    Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
  5. #35
    Lainaa (Nomad @ Kesä. 06 2007,12:31) kirjoitti
    Jukka Rastas (entinen bemarihuollon pitäjä) hoitelee bemarit Hämeenlinnassa liikkeessä http://www.pienkonejavenehuolto.com/

    Onko kukaan ehtinyt käyttää?
    Itse itseäni kommentoiden:
    Teetätin tuolla 50 tkm huollon hintaan 185€, (vastaava Treen RMHeinolla 350€)
  6. #36
    Mä olen käyttänyt paikallista,eli Kuvan moottoripalvelua ja mitään ngelmia ei ole ollut ja ovat nopealla toimituksella jopa hommanneet osia,jos on tarvittu
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  7. #37
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Laitetaanpa tänne vähän tuoretta infoa.. Kyselin tänään 3.7. R1150R:n 40tkm huoltoa ja kustannusarviota. Lisätöinä kaikissa paikoissa oli pyydetty takapalojen vaihto, jarrunesteen vaihto ja laturin hihnan vaihto. Vertailu näemmä kannattaa tässäkin asiassa - ja tässä tulokset:

    Mototrip Oy: ~800e ("24.-25.7. ehditään tekemään")
    R.M. Heino Espoo: ~570e + extrana rengastyöt huollon yhteydessä listahintaan 38e/kpl ("26.7. ehditään tekemään")
    Kaskelan Racing Team: 400-450e + extrana rengastyöt huollon yhteydessä 30e/kpl ("ensi viikolla tehdään")
    MJL-huolto: ~400e sis. rengastyöt 2kpl ("tuo 16.7. illalla ja hae seuraavana iltana pois")

    KRT:ssä ja JML:ssä jää tietysti moditec-tsekkaukset/resetoinnit tekemättä, mutta muuten tekevät kaiken huolto-ohjelmaan kuuluvan.

    Mototrippiin soitin siis ensimmäisenä ja meinasin pudota penkiltä kun kertoivat hinnan. Muuten palvelu oli oikein ystävällistä ja pätevää.

    Heinon kaveri kuulosti jotenkin kovin nihkeältä, mutta osasi asiansa.

    KRT:n palvelu oli myös ystävällistä ja asiantuntevaa. Huoltoaika olisi järjestynyt joustavasti jo seuraavalle viikolle.

    MJL-huoltoon tuli kuitenkin varattua aika. Valintaa helpotti hinnan lisäksi se, että Järvisen Matti vaikutti todella tietävän mistä puhuu, bemarin huolto-ohjelmakin tuli ulkomuistista vaikka huoltavat kaikenmerkkisiä pyöriä. Muutenkin todella ystävällisen ja pätevän oloinen heppu. Kerron sitten parin viikon päästä kuinka kävi.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  8. #38
    Ajattelin tehdä 90.000 km huollon itse niinkuin olen tehnyt kaikki huollot viimeisen 50.000 km aikana.

    Pyörän huolto-ohje sanoo että 10.000 km välein tehdään seuraavaa:
    - moottoriöljyn vaihto ja öljysuodattimen vaihto
    - venttiilivälysten säätö
    - tulppien tarkastus - vaihto 20.000 km välien
    - vaihteistoöljyn määrän tarkastus
    - kardaaniperän öljymäärä tarkastus
    - kaasuvaijerin tarkastus ja voitelu
    - kaasarien ( eli ruiskutuksen ) synkronoinnin tarkastus
    - kytkimen toiminnan tarkastus ja vaijerin voitelu
    - Poly V-Belt säätö tai tarkastus, jos ei huoltovapaa - vaihto 40.000 välein, huoltovapaan vaihto 60.000 välein
    - jarrujen toiminnan tarkastus, palat ja nesteet
    - takahaarukan nivelen välyksen tarkastus
    - sivuseisontatuen rasvaus
    - keskiseisontatuen rasvaus
    - tyhjäkäynnin säätö
    - kaikkien pulttien ja mutterien kireyden tarkastas

    Kustannusarvio on noin 22.- euroa.
    Öljynsuodatin 6.- Mahle OC 21 autotarvikeliikkeestä.
    Moottoriöljyt 4 litraa Nesteen 20W-50 öljyä 12.- euroa 4 l pönttö.
    Vaseliinit ja muut pikkutarvikkeet 4.- euroa..
    Työ menee omaan piikkiin. Arviolta 3 tunnin homma vanhoja muistellen.

    Pekka


    PS. Lisätietoa TI-huolloista
    http://lyhytlinkki.net/?yj2na9kr

    PS2

    Hieman lisätietoa tosta 40.000 huollosta:
    20.000 km välein tehdään seuraavaa ( 10.000 huollon lisäksi ) Haynesin kirjan mukaan

    - vaihteistoöljyn vaihto
    - perän öljyn vaihto
    - tulppien vaihto
    - imuputkien ( vai mitä ne on ) klemmarien tarkastus, eli se mistä ilma ja bensa menee sisään sylinteriin. Niissä on muuten aika hoikat O-renkaat vaikka halkaisija on iso, Mä en ainakaan löytänyt autovaraosakaupasta, kun toinen O-rengas oli vähän lytyssä.
    - ilmasuodattimen vaihto
    - laturin hihnan säätö, ( ei huoltovapaa hihna, moottorinumeroon 38946129 asti )
    - jarrunesteiden vaihto
    - jarrujen toiminnan tarkastus ( täähän oli jo kymppitonnin välein ?)
    - akun tarkastus
    - pyörien ja niiden laakerien tarkastus

    30.000 km välein tehdään seuraavaa edellisten lisäksi
    - vaihdetaan kaasuvaijerit. Kuinkahan moni tänkin tekee kilometrien mukaan?

    40.000 km välein tehdään seuraavaa edellisten lisäksi
    - vaihdetaan bensasuodatin
    - vaihdetaan laturin hihna ( ei huoltovapaa hihna, moottorinumeroon 38946129 asti )

    60.000 km välein tehdään seuraavaa edellisten lisäksi
    - vaihdetaan laturin hihna ( huoltovapaa hihna, moottorinumerosta 38946130 lähtien )

    Voi olla, että vanhempaankin pyörään on vaihdettu huoltovapaa laturin hihna. Se selviää seuraavasti: Uusi hihna on numeroltaan 1231 1342059 Dayco tai 1231 1341779 Conti. Vanha ylähihnapyörä oli alumiinia, uusi on terästä. Vanhassa alahihnapyörässä on kolme pistehitsiä edessä, uudessa ei ole. Jos uusi hihna ja hihnapyörät on asennettu, niin säätöä ei tarvita ja vaihtoväli on 60.000 km. Mun laturin huoltovapaa hihna oli erinomaisessa kunnossa ja tiukkuus oli just hyvä. 50.000 km.



    Pekka
  9. #39
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Pekkavee @ Heinä. 03 2007,22:33) kirjoitti
    Kustannusarvio on noin 22.- euroa.
    Työ menee omaan piikkiin. Arviolta 3 tunnin homma vanhoja muistellen.
    No niinpä.. Mutta kun ei ole
    - tilaa jossa huollon tekisi
    - työkaluja, jolla homma hoituisi
    - osaamista huollon tekemiseksi, kokemuksesta puhumattakaan
    - aikaa, jolloin homman ehtisi tehdä (tällaiselta kädettömältä aikaa menisi kuitenkin vähintään 5x määrä)
    - riittävää mielenkiintoa mopon purkamiseksi ja kasaamiseksi

    ..niin jätän homman suosiolla ammattilaisille, maksan itseni kipeäksi ja ajan jatkossakin turvallisesti luottaen siihen, että mopo toimii just niin kuin pitääkin eikä tartte jännittää tuliko kaikki varmasti tehtyä kunnolla. Toisin sanoen keskityn olennaiseen.

    Edit: Lisättäköön vielä se, että nostan kyllä hattua kaikille niille, jotka osaavat ja tekevät huollot itse.



    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  10. #40
    Nuo ilmoittamasi huoltohinnat ovat kyllä aika outoja,,,, kyselin 30000 huoltoa S:ään jokuaikasitten kyseisistä liikkeistä ja kaikkien hinnat oli noin 50€ haarukassa samoja???

    Tripin hinta 800€ varmaan on jonkinlainen väärinkäsitys, sisältää jotain mitä et kerro tai tiedä

    Yleisesti ottaen ei merkkihuoltojen hinta-arviot bmw:n huolloista on olleet aika suurpiirteisiä. Esimerkiksi MJL tarjosi tuota pientä 30:n huoltoa noin 400€:lla ja sä olisit saanut ison huollon (40000km) ja nuo mainitsemasi lisätyöt muka noin 350€:lla? Melkoista "arpapeliä".
    Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
  11. #41
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Boxer @ Heinä. 04 2007,11:48) kirjoitti
    Nuo ilmoittamasi huoltohinnat ovat kyllä aika outoja,,,, kyselin 30000 huoltoa S:ään jokuaikasitten kyseisistä liikkeistä ja kaikkien hinnat oli noin 50€ haarukassa samoja???

    Tripin hinta 800€ varmaan on jonkinlainen väärinkäsitys, sisältää jotain mitä et kerro tai tiedä

    Yleisesti ottaen ei merkkihuoltojen hinta-arviot bmw:n huolloista on olleet aika suurpiirteisiä. Esimerkiksi MJL tarjosi tuota pientä 30:n huoltoa noin 400€:lla ja sä olisit saanut ison huollon (40000km) ja nuo mainitsemasi lisätyöt muka noin 350€:lla? Melkoista "arpapeliä".
    No sitä mäkin ihmettelin, että sisältö noissa kaikissa huolloissa oli täsmälleen sama (käytiin oikein läpi). Mutta tosiaan, ei-merkkiliikkeiden huolloista jää ne moditecilla tehtävät tsekkaukset pois (~50e + tuntiveloitus).

    Mototripistä sanoi että 40tkm huoltoon kuuluu perus 20tkm huollon (450e) lisäksi 40tkm kohdalla tehtäviä juttuja 150e verran, lisäksi jarrunesteen vaihto 90e, takapalojen vaihto 50e ja laturin hihnan vaihto 60e (normaalisti 60tkm huollon yhteydessä, mutta kannattaa kuulemma aiemmin). Eli kyllä tosta se 800e tulee. Tiesin mä että Mototrip on kallis, mutta että noin kallis..

    MJL:n edullinen hinta pitäis olla aika varmaa tietoa, kun siellä oli olivat edellisellä viikolla tehneet samanlaiseen pyörään saman huollon. Eli R:n 40tkm huolto oli 330-340e. Hintaero R:n ja esim. S:n huolloissa saattaa tulla kyllä siitäkin, että R:ssä on huomattavasti vähemmän purkamista..



    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  12. #42
    Huomasinpa yhtäkkiä (niinhän se aina), että Gessun takanen oli likimain finito ja edessä pitkähkö reissu pohjoiseen päin Eukonkantoa todistamaan. Soitto tien päältä Riku Motoriin, sieltä pika-apua luvattiin, ajo sinne n. 12,5 min ja uusi rengas alle. Soitosta 35 minuutin päästä homma oli hoidettu ylitöinä.

    Tätä kutsuisin PALVELUKSI. Ilmaisin sen myös liikkeen veijareille, mutta vielä kerran Suurkiitokset ripeästä ja ammattitaitoisesta toiminnasta.

    Eipä silti, samantapainen palvelu pelasi myös RMHeinolla Espoossa pari viikkoa takaperin. Öljynvaihto odottaessa ilman ajanvarausta illan viimeiseksi ylityöksi. Samaa kiitosta siis sinnekin päin.

    Täytyy lopuksi todeta, että ovat MP huollot oppineet asiakaspalvelun tärkeimmät temput. Thanks !!!
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

  13. #43
    Lainaa (hlpvu8 @ Heinä. 04 2007,21:14) kirjoitti
    Huomasinpa yhtäkkiä (niinhän se aina), että Gessun takanen oli likimain finito ja edessä pitkähkö reissu pohjoiseen päin Eukonkantoa todistamaan. Soitto tien päältä Riku Motoriin, sieltä pika-apua luvattiin, ajo sinne n. 12,5 min ja uusi rengas alle. Soitosta 35 minuutin päästä homma oli hoidettu ylitöinä.

    Tätä kutsuisin PALVELUKSI. Ilmaisin sen myös liikkeen veijareille, mutta vielä kerran Suurkiitokset ripeästä ja ammattitaitoisesta toiminnasta.

    Eipä silti, samantapainen palvelu pelasi myös RMHeinolla Espoossa pari viikkoa takaperin. Öljynvaihto odottaessa ilman ajanvarausta illan viimeiseksi ylityöksi. Samaa kiitosta siis sinnekin päin.

    Täytyy lopuksi todeta, että ovat MP huollot oppineet asiakaspalvelun tärkeimmät temput. Thanks !!!
    RikuMotorille pisteet täältäkin.
    Vuonna 2001 ostin R1150 R:n Mototripistä. ( Se oli kyllä virhe, siis ostopaikka )
    Ajoin sillä viikon ja mittarissa oli 1000 km.

    Soitin Mototrippiin, että nyt se mun juuri ostamani pyörä tarvii huoltoa, ja vastaus oli, että joskus puolentoista kuukauden päästä ehtii 1000 km huoltoon.
    No soitin moneen muuhunkin likkeeseen, mutta RikuMotor sanoi, että tuo se huomenna Lahteen niin hoidetaan huolto kuntoon.
    Näin myös tehtiin.

    Pekka
    Pekka
  14. #44
    Pitää kehua vähän taas paikallistakin.Mulla oli kaverin cruiseri huollettavana ja sitten kun tein venojen säätöä,niin kopat avattuani totesin tiivisteiden olevan pilalla.Siis niiden mitkä ovat kopan pulttien alla.Ei meinannut mistään löytyä hyllystä,sinällään ihme.No Kuva laittoi heti sähköpostia bemukauppoihin ympäri Suomea ja tiivisteet tulivat kahden päivän sisällä.Hyvää palvelua.On muuten tuo cruiseri,siis BMWR1200C,metka laite ajaa,muttei makuuni,en ole koskaan tykännyt laitteista,joilla ajetaansiihen suuntaan,mihin peppureikä näyttää.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  15. #45
    renkaiden vaihto Bemariin, kyseessä Metzeler Z6 renkaat eteen ja taakse.

    mototrip 520 e
    r.m.heino 430 e

    On siinä merkkiliikkeillä ero hinnassa.

    mjl huollossa oli edullisin hinta, siellä vaihdatin.

    Järvisen Matti on huoltanut erittäin hyvin rakasta konepyörääni ja kohtuu hinnalla *
  16. #46
    Lainaa (tulenluoja @ Heinä. 15 2007,01:55) kirjoitti
    renkaiden vaihto Bemariin, kyseessä Metzeler Z6 renkaat eteen ja taakse.

    mototrip 520 e
    r.m.heino 430 e
    Samanmoiset Z6:set vaihdatin alle Salon Mopo ja Pyörä:ssä pari viikkoa sitten.
    Kaikkine töineen alta alle 380,00eeroa...
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  17. #47
    Lainaa (ek@ @ Touko. 01 2005,14:34) kirjoitti
    Mikähän on nykyinen huoltotilanne? Riku Motor Lahdesta huoltaa näköjään myös Bemareita. Onko kellään kokemuksia?

    Oli KS:n 1000km huolto. Sain mopon suoraan reissun jälkeen, enkä ehtinyt mitenkään etukäteen sopia mitään huoltoa. Eli huolto piti saada aika äkkiä.

    Kyselin Mototripiltä, R.M. Heinolta, Riku Motorista ja Tr-pyörästä hintoja. Tr-pyörässä ei ollut mitään hinnastoja tuosta vielä, Riku Motorin huolto vastaa vain pari tuntia päivässä, mutta liikkeestä arvelivat ruuhkaa oleva. R.M. Heinolta sanottiin hinnaksi kohtuulliset 160€, mutta huoltoon olisi päässyt vasta parin viikon päästä, joten eihän se käynyt. Tr-pyörässä olisi huoltoon päässyt viikon päästä, mutta hinta oli vielä avoin. Mototripille kun soitin, niin kertoivat hinnaksi 489,xx €. Huoltoon olisi päässyt vielä samalla viikolla. Hieman protestoin asiaa, että onhan teillä öljynvaihdolla hintaa - miettikää vähän.

    Mototripilta soitettiin myöhemmin perään ja uusi hinta oli *257,80€. Otin sen, kun en halunnut pidempää käyttökatkoa, koska kilometrit alkoivat jo täyttyä. Olisivat varmaan laskuttaneet kirkkain silmin tuon 489,xx, jos olisin vaan tyhmänä ottanut.

    Tr-pyörään yritin vielä pari kertaa, mutta se oli aina varattu. Eli täällä Etelä-Suomessa jäi ainakin tuo Tr-pyörä ja Riku Motor vielä auki tuolta osin. Mitenkäs muut huollot ovat menneet?
    Ei muista kokemuksia kun Riku Motorista. Siellä ainakin homma toimii, asiallista palvelua eikä tuntiveloituskaan ole hinnankiroissa. Eka tonnin huolto kustansi muistaakseni 69 €, tunti töitä ja öljynsuodatin * öljyt oli omat. Toinen käynti olikin takuuhomma, joka sekin hoidettiin kuntoon hienosti. Saattaa olla että osuutta on asialla, mopokaupat tein samassa liikkeessä. *
  18. #48
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (riisor @ Heinä. 04 2007,12:21) kirjoitti
    Lainaa (Boxer @ Heinä. 04 2007,11:48) kirjoitti
    Nuo ilmoittamasi huoltohinnat ovat kyllä aika outoja,,,, kyselin 30000 huoltoa S:ään jokuaikasitten kyseisistä liikkeistä ja kaikkien hinnat oli noin 50€ haarukassa samoja???

    Tripin hinta 800€ varmaan on jonkinlainen väärinkäsitys, sisältää jotain mitä et kerro tai tiedä

    Yleisesti ottaen ei merkkihuoltojen hinta-arviot bmw:n huolloista on olleet aika suurpiirteisiä. Esimerkiksi MJL tarjosi tuota pientä 30:n huoltoa noin 400€:lla ja sä olisit saanut ison huollon (40000km) ja nuo mainitsemasi lisätyöt muka noin 350€:lla? Melkoista "arpapeliä".
    No sitä mäkin ihmettelin, että sisältö noissa kaikissa huolloissa oli täsmälleen sama (käytiin oikein läpi). Mutta tosiaan, ei-merkkiliikkeiden huolloista jää ne moditecilla tehtävät tsekkaukset pois (~50e + tuntiveloitus).

    Mototripistä sanoi että 40tkm huoltoon kuuluu perus 20tkm huollon (450e) lisäksi 40tkm kohdalla tehtäviä juttuja 150e verran, lisäksi jarrunesteen vaihto 90e, takapalojen vaihto 50e ja laturin hihnan vaihto 60e (normaalisti 60tkm huollon yhteydessä, mutta kannattaa kuulemma aiemmin). Eli kyllä tosta se 800e tulee. Tiesin mä että Mototrip on kallis, mutta että noin kallis..

    MJL:n edullinen hinta pitäis olla aika varmaa tietoa, kun siellä oli olivat edellisellä viikolla tehneet samanlaiseen pyörään saman huollon. Eli R:n 40tkm huolto oli 330-340e. Hintaero R:n ja esim. S:n huolloissa saattaa tulla kyllä siitäkin, että R:ssä on huomattavasti vähemmän purkamista..
    Tiistaina tuli haettua mopo MJL:ltä ja kyllä pelittää taas kuin uusi. Venttiilien säädöllä oli aivan uskomaton vaikutus, boxeri vastaa kaasuun nyt aivan eri tavalla kuin ennen.

    On se Matti vaan kone.

    Hinta nousi muutaman ennalta sovitun lisätyön takia ~100e alkuperäisestä arviosta, mutta tuostakin pudotettiin vielä puolet pois. Todella hyvää ja ystävällistä palvelua kaikin puolin. Seuraava huolto on samassa paikassa melkoisen varmasti.

    Ainoa pikku miinus oli toiseen sivukatteeseen (jos sitä R:n lärpäkettä nyt katteeksi voi sanoa) ilmestynyt hienoinen "appelsiinipinta". Vähän näyttäisi että vaha on ottanut itseensä jostain aineesta. Toivottavasti ei kuitenkaan maalipinta.. Millähän sen pinnan saisi taas tasaiseksi?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  19. #49
    Yritin saada F800st:lle ekaa 1000km huoltoa kiireellä.
    Joka paikasta vastattiin, että menee 2-3 viikon päähän.
    Minulla, kun ei ole ajoaikaa kuin 5 viikkoa vuodessa, joten ei ollut aikaa hukattavana
    Sitten soittelin Kuvanmp:lle Jyväskylään, sanoivat, että aikaa
    ei saa, mutta jos voin jättää pyörän päiväksi pihaan, niin
    saavat kyllä huollon tehtyä.
    Homma toimi, niin kuin lupasivat, eikä hintakaan
    ollut suolainen ~100 ekee. *
  20.  
  21. #50
    Kuulostaa minusta hassulta, että...

    Raumalla ei kukaan huoltaisi BMW merkkisiä mottoripyöriä. Joku porilainen oli erehtynyt soittamaan Hakin huoltoon ja kuulemma ei käynyt. Oliko Pori-Rauma viha-rakkaus kyseessä, tuskinpa Luulisin, että väärinkäsitys on kysessä.

    Nyt tuttavani Raumalla ei oikein tiedä päätyä vaihtamaan/ostamaan ko. merkkiseen pyörään, jos aina pitää mennä Turkuun tai Tampereelle huoltoja teettämään.

    Täällä Turun suunnalla voi valita useasta MP-korjaamosta mieleisimmän, kaikki tietenkin tekevät työn palkkaansa ansaitakseen.

    Mutta, että Raumalla ei. Onko näin?



Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12