Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Kevään ekat ajot ajettu parina päivänä ja hauskaa tietty on *
    Mopo on mulle uusi, hienosti toimii MUTTA:
    Välillä kun "rajummin" kiihdyttää meinaa nykiä/miettiä hetken jossain 6-8 krpm:n välillä, ei tee sitä aina mutta kuitenkin toisinaan. Mistäköhän kannattaisi alkaa vikaa hakemaan?
    Uudet bensat tankkiin, jos on talven seisseet. Neulojen säätö vaikuttaa tohon, mutta jos on ennen toiminut niin kaasareissa on jotain paskaa nyt talven jäliltä.
    Se oli jo rikki kun tulin tänne...
    ???parikolme tankillista olen ajellut eikä muuksi muutu. Paha kun ohittaessa yms enemmän kiihdyttäessä 7-8krpm kohdalla hetken miettii, nykäisee ja sitten taas mennään... No ei ole mikään kierroskone ja punainenkin tulee jo 8.5 mutta saisi tasaisesti kiertää edes sinne, mitäs teen...?
    VX:n joskus omistaneena tutkis kaikki sähköliitokset eli:
    puolanjohdot, tulpanjohdot, tulpat? (millon vaihd.)
    Ei oo iso vika, pyörä toimii ku junanvessa
    Life is hard, then you die...
    kiitti vinkistä! Tulpat (kärkiväli ok) vaihdoin ennen ajokautta mutta tsekkaan tarkemmin muutkin piuhat. Näillä tiedoilla luulen kuitenkin että muualla (kaasareissa?? ) vika on, mites haen pois...
    Akkujohtojen kiinnitykset varmasti hyvät?
    Joo ja nykii vieläkin, taidan viedän potilaan huoltoon mopokauppaan.
    Toinen juttu: vakiona tässä on "liian siistit" äänet, millaiset/mistä putket kannattaa hankkia (haluan säilyttää alkuperäiset), voisiko samalla saada lisää tehoakin...?
    Hyvää joulua jne...
    Tulipahan pitkän tauon jälkeen katsottua tännekin ja tilanne sama;
    nyki se vastaavasti vielä silloinkin kun syksyllä talliin ajoin, talvella aion kaasarit / tasapainot katsastaa tai sitten en, vien joko huoltoon tai vaihdan koko mopedin, ensi kesänä jokatapauksessa kaasutan täysin kierrokisn, ehkä...
    Lainaa (agr @ Huhti. 29 2005,20:52) kirjoitti
    Kevään ekat ajot ajettu parina päivänä ja hauskaa tietty on *
    Mopo on mulle uusi, hienosti toimii MUTTA:
    Välillä kun "rajummin" kiihdyttää meinaa nykiä/miettiä hetken jossain 6-8 krpm:n välillä, ei tee sitä aina mutta kuitenkin toisinaan. Mistäköhän kannattaisi alkaa vikaa hakemaan?
    Nosto vanhalle aiheelle.

Kävin eilen koeajamassa -91 VX:n ja oireet oli täsmälleen samat. Vetää osakaasulla OK ja tuppi nurin 6k rpm asti, sitten selvästi puutuu ja hannaa vastaan. Aivan kuin veto hyytyisi, moottoritien ramppi ei meinannut riittää 140km nopeuden saavuttamiseen. Pyörä ajettu 51tkm ja pitäisi olla muutoin kunnossa, kardaanikin välyksetön ja yleiskunto oikein siisti. Pyörä on liikkeen vaihtopyörä, soitan ex-omistajalle vkl:n aikana, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia muilta samaan ongelmaan törmänneiltä.

Pyörä oli muutoin oikein miellyttävä tuttavuus, joten tietoa kaivattaiisin ostoharkinnan tueksi.
    Päiviö
    Mulla oli 90 mallissa tankki aivvan ruosteessa ja ruostemoskaa oli levinnyt koko polttoainejärjestelmään.

Tästä nimenomaisesta tapauksesta en kylläkään osaa sanoa yhtään mitään
    And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him.
  11.  
    Joissain tuontipyörissä on ahdistettu kaasareita todella pahasti... ja ne kuristetut pelit eivät ole mitään herkkua ajaa. Itselläni oli tuollainen vx ja ostovaiheessa tuli koeajettua kuristettuakin mallia ja ei se kyllä kivaa ollut .