Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Lainaa (Ahonen @ Touko. 03 2005,18:41) kirjoitti
    No ei se nyt kyllä meinaa sammua jos kytkin luistaa.
    Ja miks ihmeessä sitten joutuis luistattamaan jo luistavaa kytkintä?
    Tai on tietysti mahdollisuus ettei kaikki tiedä mitä tarkoittaa kytkimen luistaminen.
    En minä ainakaan laita vaihteita silmään ilmaan kytkintä..eikä mun pyörä ainakaan pysy käynnissä ykkönen silmässä ilman kytkintä jos olen paikallaan.
    Vaikka kytkin luistaa niin en mä uskalla vetää tuppea nurin ja kytkintä ylös. Koneen lämmettyä voi käydä vaikka huonosti.

Elikkäs mulla on välillä samallainen ongelma zetorissa.Kylmänä ei lähe kunnolla liikkeelle vaan sammuu,paitsi jos luistattaa kytkintä rankasti.Lämpösenä ei tota ongelmaa ole mut kylmillä ja viileillä keleillä taas se alkaa.Suuttimien ja seosten tarkastus auttaa asiaan.Kato jostakin säätöarvot pyörääs ja sit koittamaan tai käytä se säädöissä.Ensin tietenkin se kaasarin puhistus aine kannattaa koittaa.
    Learn from your parents mistakes, use a condom!
    Lainaa (m3ll0n @ Touko. 03 2005,16:04) kirjoitti
    stp? Ja mihin ongelmiin autto? miten sulla oireili?
    Viimevuoden keväällä oli käyntiongelmia koneen ollessa kylmä, (lämpimänä kävi hyvin)kaasua nopeasti kiertäessä kone meinasi hyytyä kokonaan, varovasti kiertäen otti kierroksia vähän paremmin. tähän stp auttoi suht koht nopeasti jo ensimmäisellä tankillisella.
    noniin käväsin hakee tota masinolia. Eka kerta nyt koitettu ja tuntui tuovan paljon helpotusta. Lähti paljon paremmin liikkeelle. Täytyy kyllä kokeilla vielä uusiks ku se on seisonut vaikka yön kylmässä.... Jos kaasareissa ois paskaa (suuttimissa tai missä muualla vaan mitä täällä nyt on arvailtu) niin toimisiko se sit ihan normaalisti lämpimänä Koska heti ku on saanu pärrän liikkeelle niin ongelmista ei ole tietoakaan. Ja lämpimänä se lähtee ylämäkeenkin aivan olemattomalla kaasulla.(tänäaamuna ku ei ollu vielä masinolii niin sai luistattaa oikeen urakalla ja antaa jotain 8000 kierrosta, mut ku sain sen liikkeelle ja olin ajanu noin 3km sammutin pärrän hetkeks niin pysty lähtee ylämäkeenkin jollain alle 2000 kierroksella)
    My opinions may have changed,
    but not the fact that I am right.
    Eliminaattori toimi hyvin oikeilla pakkasilla -5....0.Ei tarvinnut Masinolia.Mut sit tuli nää nollakelin räntä/vesisateet ja johan alkoi hyytyminen.Sammuu pienillä kierroksilla, eli siis risteyksissä.Kosteus ja kylmyys huursi kurkut.
    Masinolia tankkiin ja ei mitään ongelmaa taas.
    Toi Stp on hyvä käyttää jossain välissä vanhemmissa pyörissä, missä voi olettaa sakkaa kertyvän seisonta-aikojen aikana.
    En usko, et se on uusien pyörien ongelma.
    Puuhis jossain välissä epäili, et saksantuonneissa saattais tuota sakkautumista olla eri bensalaatujen vuoksi ja olen kyl itsekin valmis allekirjoittamaan saman kokemuksieni perusteella.Silloin Stp fuel injection cleaneri on ihan hyvää tavaraa.
    Sen kyllä kuulee käyntiäänestä et puhdistus on tehnyt hyvää..
    Muutoin kylmillä ilmoilla Masinoli auttaa tarpeeksi.
    no niin. testasin just. masinolia tankissa. kierrätin eka pihassa pari minuuttia. ottaa ihan hyvin kierrosta mutta ei oikeen pysy mukana ku kääntää nopeesti. lähin pihasta liikkeelle (alamäki). sain noin 200m luistatella kauheilla kierroksilla ennen ku pääsin kiihdyttää! kyl se ainakin bensaa saa ku se ampuu läpi oikeen kunnolla. lieskatkin näky. ku pääsin kiihdyttää niin taas ihan normaali. ei yhtään mitään ongelmaa. lenkin jälkeen(n 400m) ajoin pihaan ja koitin lähtee jyrkkään ylämäkeen niin lahti aivan pienillä kierroksilla ihan normaalisti. Voisko tulpissa olla vikaa? Kyllä se ainakin meinaa bensaa saa tarpeeks.
    dodiin ongelma on ratkaistu
    Ja arvatkaapa millasen "rempan" jouduin tekee.
    No pari suihkausta crc:tä! Se kytkin mikä tarkkailee et onko talla alhaalla niin oli vaan alkanu jäykistyä. on kuulemma melko yleinen ongelma tän ikäsissä prätkissä. Oli muuten melko mukava yllätys ku oli jo asennoitunu et joutuu purkaa puoli pyörää... No ei it muuta ku
  8.  
    Hienoa et homma ratkes, mut:
    Lainaa (akiolm @ Touko. 04 2005,09:36) kirjoitti
    Lainaa (Ahonen @ Touko. 03 2005,18:41) kirjoitti
    No ei se nyt kyllä meinaa sammua jos kytkin luistaa.
    Ja miks ihmeessä sitten joutuis luistattamaan jo luistavaa kytkintä?
    Tai on tietysti mahdollisuus ettei kaikki tiedä mitä tarkoittaa kytkimen luistaminen.
    En minä ainakaan laita vaihteita silmään ilmaan kytkintä..eikä mun pyörä ainakaan pysy käynnissä ykkönen silmässä ilman kytkintä jos olen paikallaan.
    Vaikka kytkin luistaa niin en mä uskalla vetää tuppea nurin ja kytkintä ylös. Koneen lämmettyä voi käydä vaikka huonosti.
    WTF?

TL1000R
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12