Onx kellään kokemusta? Mä oon aikeissa asennuttaa power commanderin uuteen xx:n.Mulla on akrapovikin koko putki 4:1 kiinni. Eli mitähän mahtaa olla tehonlisäys!!![]()
![]()
Olipas taas järkevä kommentti, ei voi muuta sanoa. Ei tämän hintaisissa putkistoissa ole muutenkaan mitään JÄRKEÄ mihinkään pyörään. Toiset haluaa paremman kaasuun vastaavuuden ja käyynnin + muhkeammat äänet. Siihen ei varmaan vaikuta ajaako 1000rr:llä vai xx:llä.
Itsekin ajattelin vfr vteciin laittaa uudet pöntöt ja PC:n. Muuttuupi äänet aika erilaisiksi... PC:n vain ja ainosastaan sen takia että pelkillä putkilla menee laihalle, lisätehoa en hae.
Pyörätön
Mitähän JÄRKEÄ on tässä koko harrastuksessa......
Eihän nää ookaan järkiasioita, nää on harrasteita ja harrastus välineitä.....
Järkevät ihmiset laittas rahat säästöön ja......???
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
Vaan minäpä tein "järkevästi", ja ostin vermeet käytettynä. Säästyneellä rahalla voipi ostaa vaikka?
Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni tehonlisäys on n. 10 pollen luokkaa, mutta suurempi vääntö keskialueella on mielestäni tärkeämpää kuin huipputeho... Saattoipa tuossa vähän polttoaineen kulutuskin tippua, joten "säästöä" tulee siitäkin???![]()
Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
-12 vuotta ilman mopoa-
Honda CBR 1100XX -99
Kawasaki ZZR600 -91
Yamaha RD125LC -86
Uskotaan, uskotaan, että kokoputkiston ja PC:n laittaminen kankeaan XX:ään täyttää kaikki vaadittavat järjettömyyden kriteerit.(Petsku @ Touko. 03 2005,11:56) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Mulla oli 02-vm XX, Yoshin TRS3 + PCIII + K&N, Bikefoxin penkissä 156.8 hv takapyörältä.Nyt rojut kiinni uudessa 05-mallissa mutta en oo kerenny viel penkittää ku ajanu vasta 150 km.Vakion takapyörätehoja ei ole mun tiedossani.