Onko vanhastasi enää mihinkään?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82461/1
... jotain piti muistaa
hyviä lukemia
kyl sutsuki ossaa![]()
Helvetti... ihan onnelliseksi tulee kun suzna tekee noin loistavat käyrät! Paras vääntö alue 7500-11000rpm... aikas hyvin! *...ja takaselta vähintään 150pollea alueella 9600-13500, ja 11400:ssa 164HP!!!
En kyllä varmaan ihan heti vaihda omaa K4:sta pois vaikka nyt olisi kyllä todellakin aihetta! Vaikka olikin hieman erikoinen pönttö niin pyörä tuntuu olevan loistava! *
edit: väärät luvut!
Kyl voimaa tuntuu lyötyvän mutta kun pyörä on kuin kirveellä veistetty, perä varsinkin.
Voi olla livenä parempi ja kai se silmä tottuu mutta kyl mun mielestä gixserin muotoilu ottaa takapakkia ny.
- XT 660 R
On toi kyllä jo ihan ok näköinen ainakin meikäläisen silmään kun kattoo tota linkin takana olevaa viimeistä kuvaa, jossa orkkis rekkariteline otettu pois ja pönttö vaihdettu!
Ei tuo minusta takapakkia ulkonäöllisesti ole. K3 ja K4 oli. Vanha malli miellyttää ainakin minun silmää edelleen parhaiten, k3/4 vaatii vielä totuttelua ja tuo K5 on minusta heti "ihan"nätti.
Ex hippi!
Olenko sokea vai missä ne käppyrät oli??
Valitettavasti ei ollut kuvaa, joten joudut lukemaan tekstin(JP_445 @ Joulu. 08 2004,17:05) kirjoitti
![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Liian vaikeaa tällaselle....(GriZzLy @ Joulu. 08 2004,17:34) kirjoitti
Viittaa liikaa manuaalien lukemiseen (joka tehdään vasta savun hälvettyä)...
Tossa muuten tuolta linkin takaa Superbiken Valencian testiajat, ajettu kuulemma 2005 malleilla...
1 Troy Corser (AUS-Suzuki) 1:36.11
2 Régis Laconi (FRA-Ducati) 1:36.83
3 James Toseland (ENG-Ducati) 1:37.11
4 Sebastien Gimbert (FRA-Yamaha) 1:37.97
5 Karl Muggeridge (AUS-Honda) 1:38.21
http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=6889
Tämän mukaan Corser olisi ajanut vuoden 2003 Suzukilla, mutta kai se tarkoitti K3 ja K4 malleja yleensäkin. Uudella K5 Suzukilla on päässyt Mat Mladin testaamaan ja kehui pyörää kovasti. Oisko ollut mcnews.com.au -sivustolla.
Eipä kuitenkaan hätää: sen näkee varmasti sitten ensi vuoden puolessa välissä, onko K5 uusi superpyörien valtias.. Toivottavasti Suzukista tulee Hondan tavoin voittava R4-pyörä myös SBK-sarjaan.
*viiden metrin kuola vana takana*. Ennen haukuin pyörän ulkonäköä mutta kyllä se varmasti paremmalta näyttää omassa parkkiruudussa kesä auringossa kuin kuvissa.
Oujeah... Hyvältä näyttää!kirjoitti
MasterBike-valtikka tulee takaisin Gixxerille!
Suzuki GSX-R 1000 K3
Mitä noita jonkun messukuvia katellu, nii näyttä khyl hyvältä.
Kawasaki ZX-10R 2008.
Jees, on vähä semmonen fiilis että tän susnan myötä "valtikka" siirtyy takaisin gixerille ja pysyy siellä taas muutaman vuoden.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
On tämä vain hurjaa homma... meinaan kilpavarustelu.
Tuntuu, että ei voi enää Kiloset parantua, mutta aina joku pukkaa enemmän tehoa kevyemmästä paketista.
Eipä siinä mitään, mulle passaa kyllä...
Suzuki GSX-R 1000 K3
Kovalta näyttää kyllä. Voi olla meikäläiselle pienoinen kulttuuri shokki pompata ton päälle 03 600cc Gixxerin päältä. Onneks ton tuppee ei tarvi vääntää heti kättelyssä nurin.
Yoshin "diilipönttö" kuulemma lisää alavääntöä 6%. Onko muut kuulleet jotain muuta tästä asiasta?
kiloGixxerillä alinopeutta!
Hmmm...on semmonen vaara, että tuo keulii kaasulla, ainakin ykköselläSehän tarkoittaa sitä, että keulivia pellejä tulee yleistymään hirveän paljon
(Tuo oli trolli!!! Kukaan ei anna provosoida itseään tuosta!!! ...toivottavasti)
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
Niinpä, ja ykkösen ollessa aika pitkäksi välitetty, keulivat pellet vieläpä kovilla nopeuksillakin. Ihan vihaksi pistää pelkkä ajatuskin! *(GriZzLy @ Joulu. 09 2004,13:44) kirjoitti
No niin kyllä tekee!(laiskahanska @ Joulu. 09 2004,17:29) kirjoitti
![]()
Minusta tuo pyörä on hyvännäköinen myös omin silmin katseltuna ja päällä istuessa tuntui pirun pieneltä ja kevyeltä. Tykkäsin myös tuosta uudesta muotoilusta änkkärissä joka tuntuu jakavan mielipiteet aika hyvin. Muutama (huono) kuva pyörästä löytyy:
http://www.niksula.cs.hut.fi/~vnenon....02.html
ja tuosta muutamia kuvia eteenpäin.
Kanadassa maksaisi 12ke veroineen, sääli ettei tule jäätyä tänne nyt pidemmäksi aikaa että ostaminen kannattaisi..
Ihan hyviä kuviahan ne oli!!! Ja oli sinne mahtunut pari SV:n kuvaakin(villen @ Joulu. 10 2004,04:22) kirjoitti
![]()
But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
(jarim @ Joulu. 09 2004,23:07) kirjoitti
![]()
Hieno pyörä, ehdottomasti! Pakoputkikin on kokonaisuuteen sointuva - aerodynamiikkaan lienee panostetun entistä enemmän.
Tuo pakoputki tosiaan vaatii vähän tottumista, mutta samanlainen reaktiohan oli silloin kun Rellun uus megane-malli tuli. Ajattelin, ettei kukaan tommosta pystyseinää osta, mutta kummasti on siihenkin tottunut.
Sitäpaitsi, kuka nyt kauan ajaisi vakioputkistolla![]()
*asiaton alkaa*
Näyttää ihan siltä kuin tämän kaverin vasen käsi olis murtunut.
Taitaa olla kova stoppi olla meneillään.
*asiaton loppu*
On muuten komea pöyärä.
'känni typo*
suorastaan hirvittävänkamalaa! pitää aloittaa syömään verenpainelääkkeitä hyvissä ajoin elikäs nyt.(jarim @ Joulu. 09 2004,23:07) kirjoitti
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Kylläpä vie Sutsuki kilpailijoita taas kun pässiä narussa. harmi vaan että tuo uus kiksi on allekirjoittaneen mielestä hyvin pitkälti rumin noista kilosista ja se kyllä painas meikäläisen vaakakupissa enemmän kun ~5-10 pollen teho/vääntöero. Siis jos olisin kilosta sporttia ostamassa. No ehkä vielä joskus..![]()
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Jokos tuota uutta mallia jossain kaupitellaan???, entäs mikä on tuleva hinta. Ee-speedillä näyttäs löytyvän ainakin, eikä hintakaan vaikuta pahalta, miten on nouseeko vai laskeeko hinta ens kesään mennessä.
EE-Speed:
kirjoitti
![]()
Mä en tuota suostuisi allekirjoittamaan!!!(kuulapää @ Joulu. 20 2004,22:02) kirjoitti
Voi olla, että Gixxer on suosittu seuraavalle kaudelle, MUTTA, jokaista muutakin mallia sai viimekeväänä, kun ne olivat uusia.
On aika turhaa pelotella hinnalla, koska hinta elää aina. Jos on kysyntää, kuten keväällä on, se painaa hinnat alas.
Tässä hieman uhkakuvia, mikäli joku ajattelee tilaavansa gixun etukäteen pikkuiselta pajalta "halvalla", jolla ei ole pelimerkkiä tarpeeksi:
- Ostat pyörän pienestä pajasta, MAKSAT SIITÄ ETUKÄTEEN 50%, tai useita tuhansia euroja "varausmaksuna"!Miten varmistut siitä, että pajaa ei suljeta kevääseen mennessä ja menetät rahasi?
Normaalissa kaupankäynnissä tavara vaihtaa omistajaa samaan aikaan rahan kanssa. Sopimus toki voidaan tehdä ja sopia sopiva sakkosumma, mikäli se jostain syystä raukeaa ostajan toimesta ja oikeus purkaa kauppa joko hinnanalennuksen tähden tai viivästyksistä johtuen. Pikkupaja pyytää rahaa etukäteen (näin itse huomioin)...
- Miten muka ei sitä haluamaansa mopoa saa? Mistä sen muka voi tietää etukäteen? Ennen kuin yhtäkään on toimitettuna asiakkaillle??? Hmmm...
Eli se siitä, miettikää itse mitä teette...
![]()