Ruisku
Kaasutin
Ei tietoa, mä vaan ajan
Ruisku ja kaasuttaja on.
Ruuttapa hyvinkin![]()
Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
No Wuittu kaasareita nelin kappalein ja pyörä on viimevuotinen...
Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
Honda CBF 600S -04
4xkaasaari
molempia löytyy, kaksi ruiskua ja yksi kaasari.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Niin mullakin(Earthend @ Huhti. 28 2005,17:22) kirjoitti
![]()
... jotain piti muistaa
ruiskuaa niin pirusti!!!!!
![]()
" päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
Ruisku tottakai(mopokuume @ Huhti. 28 2005,21:11) kirjoitti
![]()
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Ruisku lisättynä vielä turbolla![]()
Ei kai ruiskua ollu keksittykään mopoon sillon ku tuo vekotin on tehty![]()
somewhere out there
ruisku siin oli
Don't hate the player, Hate the game
parilla kaasarilla pärjätään vielä tää syksy, keväästä ei vielä tiedä
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
Aikaisemmat 3 olivat ruiskulla, nyt vaihtui kaasariin...katupyörä vaihtui vuoden -02 R6 ratapärrään.
Ruisku on.
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
Kaasarikone......toistaiseksi!![]()
Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
ruiskuhan siellä...![]()
Pain is just weakness leaving the body
Sen verran vanha vehje, että kaasarilla ajellaan...
Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
Enskassa on kaasari ja katupyörässä ruisku. Äänestin kaasaria koska sen säätämisestä käsitän jotakin. Ruiskun säätöhän on pelkkiä nollia ja ykkösiä eli helppoa kuin heinänteko![]()
KTM950SE
Ruiskupeli
neljä janoista kaasaria löytyy.
On niin wanha Suiza että liekö silloin kasarilla ollut juurikaan pyörissä ruiskuja?
Että siis itseasiassa tässä kysyn asiantuntijoilta, oliko kasarilla ruiskupyöriä?
Kotiloissa ne ainakin oli sangen eksoottisia poikkeuksia, joitakin bemareita ja ooppeleita ainakin muistan. Olivat olevinaan hirveän tehokkaita.
Itsellä oli kasarilla mopo ja piikkejä, kaikissa yksi kaasari/laite.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Neljä kappaletta janoisia kaasareita löytyy, kun kurkistaa putsarin alle. En sitten tiedä onko ruisku yhtään parempi. Eipä noissa vikaa oo ollu, kaikki menee mitä sinne kaataa![]()
-Veturimiehet heiluttaa-
4xkaasutin
04 Buell xb12s