Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tästä on varmaan ollut juttua ennenkin.
    Ennenkun lähen koko pyörää purkamaan niin tiedustelen vaan että onkos se lataussäädin se musta mötikkä, mikä näkyy penkin alla? Ja miten paljon katteita joutuu purkamaan että sen saa irti.
    Entä mitenkäs siitä lähtee johdot?

Onko kellään kokemuksia http://www.motoclinic.com/ paikasta ostetusta säätimestä? Maksaa tuolla 179? ja on kuulema alkuperäistä isompi (kestävämpi) ja siihen päälle on rakennettu joku tuuletus siili,eli pitäs pysyä vähän viileämpänä. Antavat vielä vuoden takuun mötikälle.

Stormista ei saa kun reilun 2 viikon päästä vasta ja nyt ois akuutti tarve :/..
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
    pitää ottaa takaa katteet pois lähtee ehjänä jos ei hölmöile
    eiköhän yhden liitimen saa ihan helposti irti kokeile hakua tosta sivun ylä laidasta niin tulee aika monta juttua lataus säätimestä
    <p>Joopa Joo</p>
    No ei se kyllä vaikeaa ole. Mä olen täysin kädetön ja sain sen vaihdettua. Kyllä siinä aikaa tosin meni, mulla kun on laukkutelineet pyörässä kiinni ja se omalta osaltaan hidasti vaihtamista.
    Jep, eli itse vaihdoin muutama viikko sitten....

1. Penkki irti
    2. Oikean puolen sivu kate irti. Irroita oikean puolen kauhukahva, sen ylä puolelta musta ristipää ruuvi. Takavalaon alta musta ristipää ruuvi. Sitten vielä oikeasta sivusta 6-kulma pultti.
    3. Vedä katteen etu osasasta varovasti
    4. Nyt sivuposki on irti, mutta vielä kiinni vilkun johdoissa.
    5. Irroita säätimen 2 pullttia (tai mutteria en muista) ja liitin (voi olla tiukassa)
    6. Lyö uusi kiinni ja kasaa
    Voila
    Kiitos Asentaja!

Enköhän mä noilla sen vaihdettua saa. Ei kuitenkaan oo peukalo ihan keskellä kämmentä..
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    Jos kyseessä 94-97 malli niin perämuovit kannattaa ottaa kokonaisena irti. Eli penkki pois. kauhukahvojen/laukkutelineitten ruuvit pois. vasemmalta puolelta penkin alta yksi liitin auki. muovien etuosasta ruuvit irti ja vedetään muoveja sivullepäin(kiinni semmosilla kumi tötsillä). ja sitte onkin koko perämuovi irti yhtenä palana.
    Juu säädin tuli vaihdettua onnistuneesti kun työkalutki saatiin paikalle! Kiitos siitä Raivolle .

Ja eikun kilometrejä
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
  8.  
    Eipä kestä.
    pitäähän sitä toista orggilaista jeesata.