Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Omani sain säädätyksestä viime perjantaina ja lopputulos oli ihan OK. Säädätys ja mittaus tapahtui KX-centerissä tampereella. Penkki mitä ne käyttää on Dynojet 250.


    * * * * * * *Klik! *


    Eli mopoon on laitettu yoshin TRS carbon full system, BMC race ilmanputsari ja PC III.
    Käyristä vois sanoo että aivan turha laite on tuo Exup hässäkkä vakio putkessa. Alavääntöä tuli ihan mukavasti lisää ja toi puolivälin notkahdus on nyt historiaa... niin on ne käynti mölinätkin hiukan erilaiset kuin vakioputkilla *


    Mites muilla? Mitä on talven aikana mopoille tapahtunut?
    Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
  2. #2
    Samassa paikassa säädetty ja käytännössä vastaavahkot viripalikat eli Akra Racing kokoputki, BMC ja PC3usb. Samasta penkistä 1000rr potki noilla 158,12 hv ja 105,29 Nm.
    Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
  3. #3
    Paljonko maksoi säädätys ja mittaus?
    Jaba vaan!
  4. #4
    Lainaa (Marko_03 @ Huhti. 26 2005,22:03) kirjoitti
    Omani sain säädätyksestä viime perjantaina ja lopputulos oli ihan OK. Säädätys ja mittaus tapahtui KX-centerissä tampereella. Penkki mitä ne käyttää on Dynojet 250.


    * * * * * * *Klik! *


    Eli mopoon on laitettu yoshin TRS carbon full system, BMC race ilmanputsari ja PC III.
    Käyristä vois sanoo että aivan turha laite on tuo Exup hässäkkä vakio putkessa. Alavääntöä tuli ihan mukavasti lisää ja toi puolivälin notkahdus on nyt historiaa... niin on ne käynti mölinätkin hiukan erilaiset kuin vakioputkilla *


    Mites muilla? Mitä on talven aikana mopoille tapahtunut?
    Näköjään tässä -04 mallissa Exup on todellakin turha! Ei tossa uudessa rykkösessä kyl enää oikeen ookkaan alavääntöä, kierroksillla sitte menee!

    Vanhemmissa Exup on todella toimiva! On testattu dynossa omassa -01 R1:ssä ja kaverin Acessa.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #5
    Meillä -00 R1:nen ilman exuppia(jossimura) ja jotenkin tuntuu
    ohuelta alavääntö, kierroksilla mennään……
    Toisena mopona on XX, joka lähtee tyhjäkäynnilläkin liikkumaan,
    joten voi tietenki olla tottumisjuttukin
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  6. #6
    Lainaa (jnipuli @ Huhti. 27 2005,00:39) kirjoitti
    Paljonko maksoi säädätys ja mittaus?
    250€, en nyt sit tiä että oliko paha.
    Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
  7. #7
    Lainaa (Marko_03 @ Huhti. 27 2005,10:03) kirjoitti
    Lainaa (jnipuli @ Huhti. 27 2005,00:39) kirjoitti
    Paljonko maksoi säädätys ja mittaus?
    250€, en nyt sit tiä että oliko paha.
    Onhan tollanen KX-Centerin penkki Tuning Link -softalla ihan ylivoimainen, jos haluaa pyörän todellakin optimisäätöihin kaikilla kaasunasennoilla ja kierroksilla.. Ja se vie aikaa! Saman verran ne otti kaverilta kun sen Commanderi säädettiin tuolla. Aikaa meni yli 3h muistaakseni.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #8
    Lainaa (Petsku @ Huhti. 27 2005,09:49) kirjoitti
    Meillä -00 R1:nen ilman exuppia(jossimura) ja jotenkin tuntuu
    ohuelta alavääntö, kierroksilla mennään……
    Toisena mopona on XX, joka lähtee tyhjäkäynnilläkin liikkumaan,
    joten voi tietenki olla tottumisjuttukin
    Joo ei vaan tunnu, vaan se kyllä tippuu selkeesti kokoputkella. Wanha juttu:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....y122849

    Tuossa 2002 kirjoitetussa jutussa olin just käyny R1:llä dynossa, ja epäilykset osu oikeaan.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #9
    Lainaa (Janos @ Huhti. 27 2005,00:14) kirjoitti
    Samassa paikassa säädetty ja käytännössä vastaavahkot viripalikat eli Akra Racing kokoputki, BMC ja PC3usb. Samasta penkistä 1000rr potki noilla 158,12 hv ja 105,29 Nm.
    Rykkönen on hieno mopo ja onhan tuossa puhtia enemmän kuin tarpeeksi. Oma kokoputkella oleva CBR1000RR veti myös samassa penkissä hiukka enempi tehoa ja jokusen newtonin enempi vääntöä. Pointtina vaan se että kyllä R1:stä olis pitänyt tolla sylinterigeometrialla ja korkeammilla puristuksilla IMHO saada jonkin verran enempi huipputehoa irti kuin 1000RR:ssä. Siinä on kuitenkin 1000RR:ään verrattuna selkeät kierroskoneen heikkoudet (vääntökäyrät päällekkäin niin ei jää kenellekään epäselväksi)

    Ettei menisi haukkumiseksi niin Hondan olis vastaavasti tajuta ettei litrasportin painon nostaminen ole kovin 2000-lukulaista (ja esim. takarunkoa ei kannata tehdä valuraudasta)
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  10. #10
    Lainaa (tn954 @ Huhti. 27 2005,10:18) kirjoitti
    Lainaa (Janos @ Huhti. 27 2005,00:14) kirjoitti
    Samassa paikassa säädetty ja käytännössä vastaavahkot viripalikat eli Akra Racing kokoputki, BMC ja PC3usb. Samasta penkistä 1000rr potki noilla 158,12 hv ja 105,29 Nm.
    Rykkönen on hieno mopo ja onhan tuossa puhtia enemmän kuin tarpeeksi. Oma kokoputkella oleva CBR1000RR veti myös samassa penkissä hiukka enempi tehoa ja jokusen newtonin enempi vääntöä. Pointtina vaan se että kyllä R1:stä olis pitänyt tolla sylinterigeometrialla ja korkeammilla puristuksilla IMHO saada jonkin verran enempi huipputehoa irti kuin 1000RR:ssä. Siinä on kuitenkin 1000RR:ään verrattuna selkeät kierroskoneen heikkoudet (vääntökäyrät päällekkäin niin ei jää kenellekään epäselväksi)

    Ettei menisi haukkumiseksi niin Hondan olis vastaavasti tajuta ettei litrasportin painon nostaminen ole kovin 2000-lukulaista (ja esim. takarunkoa ei kannata tehdä valuraudasta)
    Sen takia en uuden R1:n koneesta tykännytkään. Bladesta tykkäsin paljon enemmän, oli sitä vääntöäkin suunnilleen samaan tapaan kun omassa Gixxerissä!

    ZX10R:ää vaivaa myös väännöttömyys, ei niin pahasti tosin kuin R1:stä.

    Minäkin ihmettelen, miten noilla kierroksilla, iskupituudella ja puristuksilla ei tule uudessa R1:ssä enempää tehoa. Ilmeisesti kansi ei ole kovin onnistunut..

    Tämäkin viittais vähän siihen suuntaan, 14hp lisää kannesta, tosin puristukset nous samalla pikkasen:
    http://www.r1-forum.com/forums....esponse
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #11
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 27 2005,10:16) kirjoitti
    Lainaa (Petsku @ Huhti. 27 2005,09:49) kirjoitti
    Meillä -00 R1:nen ilman exuppia(jossimura) ja jotenkin tuntuu
    ohuelta alavääntö, kierroksilla mennään……
    Toisena mopona on XX, joka lähtee tyhjäkäynnilläkin liikkumaan,
    joten voi tietenki olla tottumisjuttukin
    Joo ei vaan tunnu, vaan se kyllä tippuu selkeesti kokoputkella. Wanha juttu:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....y122849

    Tuossa 2002 kirjoitetussa jutussa olin just käyny R1:llä dynossa, ja epäilykset osu oikeaan.
    Joopa joo, näyttää aika selvältä….
    Pitänee suunnitella jossin slipari sit alkuperäiseen putkeen…?
    Tai tieten suutinsatsi…?
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Petsku @ Huhti. 27 2005,12:03) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 27 2005,10:16) kirjoitti
    Lainaa (Petsku @ Huhti. 27 2005,09:49) kirjoitti
    Meillä -00 R1:nen ilman exuppia(jossimura) ja jotenkin tuntuu
    ohuelta alavääntö, kierroksilla mennään……
    Toisena mopona on XX, joka lähtee tyhjäkäynnilläkin liikkumaan,
    joten voi tietenki olla tottumisjuttukin
    Joo ei vaan tunnu, vaan se kyllä tippuu selkeesti kokoputkella. Wanha juttu:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....y122849

    Tuossa 2002 kirjoitetussa jutussa olin just käyny R1:llä dynossa, ja epäilykset osu oikeaan.
    Joopa joo, näyttää aika selvältä….
    Pitänee suunnitella jossin slipari sit alkuperäiseen putkeen…?
    Tai tieten suutinsatsi…?
    Juu, suutinsetti ja filsu ja sitte säädöiksi: pykälää isommat pääsuuttimet, ja orkkisneuloja pykälä (tai puol pykälää prikoilla, jos menee liian paksulle keskeltä) ylös. Factoryn neulatkin toimii. Seosruuveja kans vähän auki.

    Hyvä tulee!



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***