Mikä mahtais olla sellainen hyvä yleisopas moottoripyörän teknikaasta/itsehuoltamisesta jne.? Oon niin hiton käsi noiden juttujen kaa, että hävettää... Ei oo kovin mieltäylentävää mennä johonkin huoltoon suunnilleen tyyliin:" Tota...voisittekste öljytä mun ketjut, ku en osaa..." Ei nyt sentään ihan noin, mutta kuitenkin tajuutte varmaan pointin.
Itelläni on Suzuki Gsx-750f ja toki löytyy siihen käyttöopas, mutta olis kiva päästä tulevaisuudessa noissa jutuissa vähän syvemmällekin.
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
Alfamerin "Moottoripyörän Tekniikka"?? Itse ainakin olen sitä lueskellut.... ja vaikka en mistään mitään tajunnut niin nyt sentään jotain!!![]()
WildStar XVS 1600
"Nothing beats the cubic inches"
"Loud Pipes Save Lives"
Ääni Number 11:lle!
Tämä on kopsattu Alfamerin sivuilta, luultavasti paras suomenkielinen yleisopas. Olen lukenut kahdesti ja jotain jopa ymmärtänytkin...
... syvempään ymmärtämiseen mennee englannin kielen puolelle.
Esko Mauno
Moottoripyörän tekniikka
Tuotenro: S137
ISBN: 9525089746
Kieli: suomi
Hinta: 14,9 e
Ystävällisin terveisin "LueHuolellaTeknarinMP-huoltoVertailutJaViePyöräsiVoittajaliikkeeseen"-Antti
Samainen alfamer opas, oman mopon huolto-opas, internet ja itse opiskelu.. siitä se kai lähtee.
Paras vissiin kuitenkin olisi kun pääsisi jonkun konkarin oppiin. Sellaisen joka tykkää selittää miten asiat toimii.. siinä oppisi parhaiten tietty, samalla kun itse tekisi niitä juttuja...
-01 Ducati monster 620 Dark -> -97 Suzuki GSF 1200 S Bandit -> -04 Suzuki GSX 1400
Still going strong!
"There are 10 types of people. Those who know binary and those who don't."
Tästä osoitteestä löytyypi Honda common service manual, mutta eiköhän sen opeilla sutsuki-rätkääkin pysty säätämään. Ei muuta kuin kynnen aluset kakkaseks ja ropaamaan. Muista, että mietit aina kaks kertaa ennen kuin teet. Säästyy monelta ärräpäältä.
punaiset on nopeimpia
Tattista vaanEiku Alfamerin kirja sitten hankkimaan ja räpläämään masiinaa!
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
Tämmönen tuli joskus vastaan nettiä selatessa. En tiedä onko tuosta mihinkään, itse en ole ehtinyt perehtyä, mutta jos aikaa ja viitsimystä riittää niin tuolta vois löytyä päteviäkin ohjeita.
Oletko käynyt bajahillin sivuilla? Sieltä löytyy vastauksia aika moneen kysymykseen.. KLIKS
1300 Gessu
varmasti kirjat (vars. pyöräkoht.) auttaa, mutta ainakin itse olen sitä mieltä, että jos ei maalaisjärki riitä, kannattaa viedä ammattilaiselle
tietenkin, jos on kokemusta ja sopiva työkalu arsenaali, asiat tuppaa saamaan uutta näkökulmaa...
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09