Löytyyköhän täältä ketään muuta FZX:n omistajaa?
Ostin tossa syyskuussa FZX700, eikä oo tullu muita samanlaisia vastaan. Olis kiva kuulla muiden kokemuksia, sekä hyviä että huonoja. Itse en ehtinyt ajaa kun n. 1500km, mutta keväällä sitten taas!
Vähäisellä kokemuksellani voin omasta puolestani sanoa nam! *![]()
-nomen est omen-
siis "pikku v-max" ?
kesällä näin täällä yhden 750cc myynnissä, mutta muuten en ole kuullut että kenelläkään olisi.. hieno ja harvinainen pyörä, täytyy myöntää.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
en ole varma onko juuri FZX mutta iama:n velipoika uitti Saksasta Maxum-nimellä 750-jammun; keppiveto ja rivinelari. Venttiilien lukumäärästä ei tietoo, jos viisi/pytty niin silloin on sama pyörä kai.
Do you have premonitions of déjà vu?
Sepä se juuri, oma on jenkkiversio ja siksi 700cc.kirjoitti
Motometu: muuten kuullostaa samalta, mut oma on kyl ketjuvetonen, enkä tiedä et pikku V-maxia olis kumpanakaan versiona tehty keppivetosena. Mut mähän nyt en paljoo tiedäkkään.. *![]()
-nomen est omen-
täytyy tarkistaa ...(Kriisi @ Joulu. 22 2003,23:45) kirjoitti
Do you have premonitions of déjà vu?
FZX on tosiaan ketjupeli, maxim on ihan eri peli.
Itse toin muutama kesä takaperin jenkkilästä punamustan fazerin ja sillä tuli ajettua n. 1500km. Mukava vääntöpeli ja tiheiden välitysten takia melkoinen kiihdyttelyrassi. Maantiellä ei kyllä kauaa jaksanut painaa, kun pieni tankki, lamppu jne. ei tarjonnut paljoakaan suojaa. FZX:ssähän on periaatteessa sama kone kuin katupeli FZ:ssä ja se takaa kyllä melko kylmän kyydin...
Tässä kuva tuomastani yksilöstä.
Kitka miehen tiellä pitää!
Jep jep, ilmoitutaan kans.. hommasin viime kesänä tommosen FZX750, joka on kans uitettu saksanmaalta ja täytyy myöntää et tosi tyytyväinen oon mopoon ollu ja joo ei tule samanlaista vastaan..
varsinkaan tolla degetin takahaarukalla olevaa...
[img]C:\Documents and Settings\niemier\Desktop\Kaikenlaista& #92;FZX.jpg[/img]
Moi,
täällä uusi onnellinen FZX750:n omistaja.
Melkein vuoden etsiskelyn jälkeen löytyi sopiva yksilö, missä oli alkuperäiset tuplaputket eikä jälkiasennettua "tehoputkea".
On kyllä hiton hyvä pyörä ajella..
w.
Tän pyörän mäkin just hommasin. Ihan hyvän oloinen peli. Viäläkun saa kytkimen kukntoon, että pääsee ajamaankin.
Ei kellään ois myynnissä tähän mittaristoa?
<p>Kawasaki KX80 - Honda Monkey 50 - Yamaha FZX750 - Honda Icon 110 - Honda Zoomer X 110 - Suzuki Inazuma 250</p>
Mä sain kaverilta lainaan alkuperäisen Owners Manualin. Jos joku kaipailee niin multa voi kysellä skannia.
<p>Kawasaki KX80 - Honda Monkey 50 - Yamaha FZX750 - Honda Icon 110 - Honda Zoomer X 110 - Suzuki Inazuma 250</p>