Pitäs pyörän jousitus huollattaa ja samalla vähän parannella shimmauksella ja öhlinsin jousilla.
Fixtreme on lähellä ja kohtuu hintainenkin (300e etu- ja takapään huollosta ja shimmauksesta?) mutta muuten paikasta en tiedä mitään... Eli oliskos kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Samalla vois valottaa mitä tehtiin ja paljonko maksoi.
Kitoosh![]()
Pain is just weakness leaving the body
reilu 100 katselua mutta kellään ei oo minkäänlaisia kokemuksia... Hmmm... No kertokaahan sitten minne kannattaa viedä huollettavaks ja paranneltavaks? Onko Tampereella tai lähistöllä muita osaavia tuunaajia??
Luepa, mekanik, huviksesi mitä esim. minä olen kirjoittanut työkaverille sattuneesta jutusta ko. kaupassa. Päätä sen jälkeen.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Missäs sitä luettavaa olis?(iama @ Huhti. 26 2005,21:26) kirjoitti
![]()
Pikahaulla tämmönen löyty, olikos tästä kysymys?
Itse olen pari vuotta sitten C-mallin 1100-Zetorin takaiskarin korjauttanut Fixtremellä ja se meni ihan putkeen. Eli isse vetäisin näistä johtopäätöksen että iskaripuoli pelittää mutta muu huolto ei niinkään..(iama @ Touko. 21 2004,13:53) kirjoitti
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Tuossa ^ yllä. Haku käyttöön, mekanik.(mekanik @ Huhti. 26 2005,22:29) kirjoitti
![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Haulla etsiskelinkin mutta ei osunu silmään(iama @ Touko. 04 2005,10:49) kirjoitti
![]()
pälkäneellä on iskarivelho joka hoitaa noi hommat ja ihan vimpan päälle. hinnasta en tiedä mut gurut sitä käyttävät ja vähän muutkin.
ton on pekalle numero o4o8372799
soita ja kysy.
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Oon tykänny käydä, rento meininki, tietoakin
löytyy. Sain edullisesti (vertasin kx-center, rm-heino)
rataspaketin+ketjut, ajokampetta oli tarjouksessa, nyt ostin
eturenkaan 120/90 16, makso 110€, vaihto tais olla 30€![]()
Mulla kokemukset huonoja, tiedä sitten onko mun yleistä paskaa tuuria vai mitä.
Ensin talvella meni kelkasta yks variaattorin ramppi poikki->lasku turpos muistaakseni johonki 700e korville ja sinne oliki menny sit reilusti uutta osaa sisään, kelkka makas pirkkalas yli 2kk. Pääsin kelkalla 20km ja vika uusi, nyt oli kuulemma laakeri tullut pihalle variaattorin akselilta. Taas ~200e, mutta nyt löyty uusia osia nopeemmin ja kesti muistaakseni vaan pari viikkoo.
Nyt vein K7 gsxr 1000 prätkän sinne etuiskarien stefan vaihtoon ja soittivatkin jo tänään, että kierre oli leikannut kiinni iskarin alapäästä ja nyt se on paskana niin ala"kolmiosta", kun pumpun putkestakin. Hintaa osille tulis kuulemma vielä alle tonni ja huomenna vie jollekkin sorvarille putkee näytille, voiko tehä asialle jotain. Työn hinta ei vielä selvillä, pistin kyllä sähköpostin jo meneen ettei nouse kalliimaks kun uus keula(~2200e öhlärilt.)
Juuri käytin pyörää etupumppujen huollossa (stefojen vaihto) mp-kymäläisellä ja hintaa kerty 200€. Vein siis koko pyörän, en pelkkiä pumppuja
<p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
Toivottavasti saat kuntoon, eikä maksa maltaita sentään.(pallooo @ Touko. 17 2011,19:08) kirjoitti
Neuvona: -lieneisi hyvä kuitenkin tiedustella ko. huollosta, mistä moinen kierteiden korkkaus johtui ja lisätiedusteluna miten ja millä työkaluilla yritetty availla pumppuja.
PS. Joskus keularempasta saattaa tuo USD-pumpun alapään kiinnitys mennä pilalle "väärillä/puuttellisilla työkaluilla tai väärillä työtavoilla ns. ammattilaisiltakin.
Esim. menee kierteet pilalle iskarin alapään kiinnikepultista(tyhjäyspultista) tai vastaavasti sieltä iskarin sisällä olevasta "rojuista".
Mikäli pumput purkaa huoltoa varten tarvitsisi mieluusti huollosta (tai itseltä) löytyä siihen tarkoitetut ns. erikoistyökalut pumpun sisuskalujen "kiinnipitoon" silloin kun sitä alapulttia avataan. *
Monet kylläkin käyttää yllämainittujen avaukseen pulttipyssyäkin onnistuneesti, vaikkei service/huolto-ohjeet sitä hyväksy/suosittelekaan, vaan aina pitäisi olla kohteen mukaiset erikoistyökalut.
*Useasti paineilmakäyttöisellä mutteri/pulttikoneella on sitten vaan avatessa pyöritelty iskarin sisuskaluja :?*
zx10r