Yamaha Dragstarista pitäs säätää kireämmälle tuota esijännitystä. On tällä hetkellä toisessa pykälässä ja kun ottaa neitiä kyytiin niin on liian letku. Äsken soittelin yamaha diilerille niin sanoivat että ei niitä sieltä saa. Mutta tuo huoltoon niin laitetaan. Vhuittu mä sinne mee maksamaan 5 minsan työstä puolen tunnin taksoja. Millä ootte säätäneet noita? On meinaan niin kireä että yhden meisselin jo siihen katkaisin. Vai pitääkö itse tehä siihen työkalu?
Jos siihen tarvitaan sellanen haka-avain, niin joko Stormilla tai Allrightilla oli muistaakseni luettelossaan sellanen. Biltemasta saa kans jotain, mutta se on nivelellä varustettu yleismalli, josta ei kokeilematta tiedä tekeekö sillä mitään. Omani ostin mopoliikkeestä ja ihme kyllä sain Öhlins-tekstillä varustetun avaimen ilman Öhlins- tai mopolisää, eli olisko ollu kympin luokkaa.
Mäkin kyselin BW:stä sellaista avainta ja kertoivatten jonkin yleisavaimen saavan ~40 eurolla ? Taitaa mennä biilteman ostoksiin tuokin avain..
Työkaluliikkeissä ja/tai paikallisissa laakeriliikkeissä (siellä mistä teollisuus ostaa tarvikkeensa) on varmasti myytävänä niitä avaimia.
Tämän valmistaja Teng Tools. Maahantuoja Luna. Jälleenmyyjiä ympäri Suomea.
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
Just. Kävin kaikki Oulun motoliikkeet läpi. Sitten piti mennä työkalu torille ja se oli just menny kiinni. No piti sitten tehdä ite. Tänään pääsee töitten jälkeen koittaan että toimiiko.
Siis se on ihan normaali iskari, eli 2 lautasta päällekäin? Itse ainakin sain papukaija pihdeillä kevyesti.
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Se on vähän eri mallinen. Tuolla on hyvä malli.(kwak750 @ Huhti. 27 2005,10:21) kirjoitti
Dragunov
Mistäs löytäisi Tampereen seudulta tuollaisen c-avaimen? Tammer dieselistä? Ja edullinen pitäs olla tietenkin![]()
Red Meat