Eli onko kukaan laittanut XX:ään suutinsatseja ja putkia? Kirjoittelin aijemmin keväällä, eikä vastauksia juuri herunut.
Kiinnostais tietää säätöarvoja eri variaatiolla.
Mikä/mitkä putket?
Dynojet/Factory?
Suodatin?
Vai eikö vehjettä kannata säätää?!
Yoshimura RS3 Race
Dynojet: 150 pääsuuttimet jne.
2,5 kierrosta seusruuvia auki
K&N paneelifilsu
Noin itsellä.
Pitäisi varata aika Bikefoxiin niin tietää tarviiko muuttaa mutta hyvin tuntuu pelaavan *
GSX-R -13
Bussi -08
Bussi -07
XX
MZ
No, niin päästiin asiaan!
Entä neulat, mikä asetus.
Itsellä Yoshit RS-3:t, K&N, Dynojet.
Laitoin ensin 160 ja 2 lovi ylhäältä = ei mennyt minnekkään. Vaihdoin illalla 150 ja 3 lovi = toimii huomattavasti paremmin!
2 Kiekkaa auki ruuvit.
Lähinnä kiinnostaisi tuo neulakorko, koska Dynojetin sivuilla on samaan pyörään ilmeisesti tullut uusi satsi, koska neulan varaosanumero on eri? Siellä vain oli mainintaa 3 asennosta, joten päätin koittaa.
1000-3000 välillä tuntuu, että vakio hilppeillä vääntö on parempi, mutta yli 3000 alkaa jopo keulia kaasulla ykkösellä ja kakkosella, mitä ei tapahdu vakiona.
3 lovi täälläkin.
Pyörä Bikefoxilla atm joten huomenissa tiedetään mitkä ovat lopulliset "asetukset", nämä kamppeet kun on kaikki yksilöjä.
btw samalla myös tulee selville onko syttyboksi "täystehoinen" vai joku muu.
GSX-R -13
Bussi -08
Bussi -07
XX
MZ
Asiaa Simprider, ilmeisesti olet Oulun seudulta? Onko sulla Dynojetit ja putkisto vai millä varustuksella aiot tuon penkittää? Mulla on myös epäselvyyttä sytkäboksin suhteen. Sain kuristetun ja kuristamattoman sytkäboksin numerokoodit kaivettua saksalaisilta, mutta omastani oli tuo maalattu koodi niin kulunut, jottei saanut selvää. Taitaa tulla myös käynti Bikefoxille tässä jonkin ajan päästä.
-ruoste
Blackbird 1998 (2004-2008)
Fireblade 2006 (2008-2011)
KX450F 2011 (2011-2012)
RC8 2008 (2012-2013)
Adventure R 2011 (2013-2015)
R1 2012 (2016-2017)
EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
MG1000 Cafe racer
Jos olet menossa Bikefoxiin, paas laittaan soittaen Kimmolle ensin ja varaa aika, ei nääs yleensä varsinkaan ajokaudella toimi ihan drive-in systeemillä kun sillä on sen verta paljon asiakkaita.Mut odotus kannattaa, tekee kyl sen verran hyvää duunii ja tietää laitteista sen mikä niistä tarvii tietää.
Pyörän sitten hakasin perjantaina Kimmolta ja täytyy jälleen todeta notta mies osaa asiansa. Käy, kiihtyy ja kukkuu ihan eri tahtiin kuin "käsisäädön" jälkeen.
Tarkkoja asetuksia en ruvennut tinkaamaan kun ne olivat jo kuulema "unohtuneet".
146,5hp antoi 150 suuttimilla. Kuulema 152,5 suuttimilla sais ehkä hieman lisää huippuja mut keskisen kustannuksella.
Tuosta sytkäboksista ei minullakaan ole tarkkaa hajua. Viimeiset kirjaimet ovat EC ja käsittääkseni se täystehoinen koodi on ED. Tämä minun siis taitaa olla -6hp versio![]()
GSX-R -13
Bussi -08
Bussi -07
XX
MZ
Niin Simprider, onko sulla dynot ja putkisto vai ihan vakiotako säädättelit noilla tuloksilla?
Blackbird 1998 (2004-2008)
Fireblade 2006 (2008-2011)
KX450F 2011 (2011-2012)
RC8 2008 (2012-2013)
Adventure R 2011 (2013-2015)
R1 2012 (2016-2017)
EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
MG1000 Cafe racer