Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    Oletkos ollut tyytyväinen xjr:ään? Minkälainen peli ajella? Onko joku kiikuttanut sellasta Ulkomailta? minkälaisen vero päätöksen sait?
  2. #2
    Kolme viikkoa nyt takana -96 mallisen 1200 XJR:n puikoissa. Heikkona kohtana mainittakoon kytkin, joka tahtoo kovissa kiihdytyksissa luistaa. Siitä selviää muutaman kympin ja mymmenen minuutin roplaamisella lisäämällä ylimääräisen kytkinjousen (jousilevy tai mikä lienee nimeltään).

    Tiloja on isollekin miehelle sekä kyytiläiselle roimasti. Nakumopossa tietysti tuulet tuivertavat, mutta pienellä pleksillä asia korjaantunee hieman.

    Kone on vääntävä eikä ainakaan meikäläisen tee edes mieli sitä alkaa kovin korkeilla kierroksilla kiusaamaan. Hyväksi kukkarolle, kun ei iske kiusaus luukuttaa ihan mahdottomia poimunopeuksia.

    Mukava kaupungissa, painavahan se on, mutta sitä ei välttämättä edes huomaa matalan istuinkorkeuden ansiosta.

    Iso muskeli sellaista haluavalle, joitakin taas ei sytytä lainkaan. Itse pidän kuin hullu polkasta!
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
  3. #3
    Mää tykkään kans ku hullu puurosta. Se on heleppo huoltaakkin, ajaa ja hallita. Ajoasento oikein hyvä mulle. Ja kun en tykkää korkeilla kierroksilla kiljuvista koneista, niin aivan passeli sekin.

    Mulla kytkimessä kans tuplajouset, sinne taitas sopia ton FJ:n jousikin joka jäykempi "talterriikki". Uudemmissa XJR-malleissa jousi myös hiukan pitävämpi luulen. Ja sitten on vielä se Barnettin kytkin, mutta se on aika kallis.

    Jollain WP:n tai Wirthin tms. takaiskareiden ja progressiivisten etujousien kanssa siittä saa aika kivan värkin kurmootella mutkia. Noin siviilisaatiomyönteisesti...



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  4. #4
    Kuin hullu puurosta sopii tännekkin. Ulkonäkö ratkaisi ostopäätöksen, mutta ei ajossakaan ole valittamista. Kytkimeen vaihdoin 1300:n jousen viimekeväänä.
    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
  5. #5
    Jovain on mukava peli. Ja pienillä muutoksilla saa lisää näyttävyyttä jos sellanen kiinnostaa... itellä tuli kyllä olosuhteiden pakosta pieniä muutoksia...
    Yamaha XJR 1300 sp
  6. #6
    Lainaa (ssi @ Huhti. 26 2005,13:42) kirjoitti
    Ja pienillä muutoksilla saa lisää näyttävyyttä jos sellanen kiinnostaa... itellä tuli kyllä olosuhteiden pakosta pieniä muutoksia...
    Minkäslaisia modauksia oot tehnyt? Itse duunasin kans pieniä muutoksia, kiinnostaa kovasti mitä muut on tehneet.

    Ja sitten alkuperäiseen aiheeseen:
    Omani (-97) tuotatin Saksan maalta viime keväänä. Olikohan vero 2200eur.

    Kesällä tuli reilu 7000km mittariin: sekä pikku pyörittelyä että yksi pitempi reissu. Hyvin toimii kumpaiseenkin tarkoitukseen. Reissuun vaan laukkuteline ja pleksi kiinni ja mamma kyytiin. *
    Nyt tuli aika iso harmi, kun talvella bensahana oli vuotanu ja kaasarit tulvinu. Mutta tämä vaiva on vain huonoa mäihää, eikä liity sinänsä pyörätyyppiin.

    Etupää on mulla ainakin turhan löysä, sinne olis tarkotus vaihtaa uudet (jäykemmät) nesteet.

    Mulle ainakin juuri oikea pyörä.

    Mutta ei sun kannata ostaa. Huono pyörä. Älä osta.
    Koska en halua että kaikilla on samanlainen. *
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  7. #7
    Lainaa (Foto @ Huhti. 26 2005,14:37) kirjoitti
    Minkäslaisia modauksia oot tehnyt? Itse duunasin kans pieniä muutoksia, kiinnostaa kovasti mitä muut on tehneet.
    Eipä vielä hirveitä muutoksia... tupla valo keulalla ja moto detailin nopeus ja kiekkamittari... Eihän alkuperäsissäkään mitään muuta vikaa ollu muutako että ne meni paskaks. Tarkotus ois väsätä ainaki jonku sortin tuulen ohjain keulalle ni on matka-ajossaki sitten vähän mukavampi.

    Ostaessa tuli jammun sivulaukut matkasa joista on kyllä ollu hyötyä reissuissa vaikka ilman kiinnitysrautoja oiski pyörä paremman näkönen

    Saksasta tuotu mullaki, viime keväänä tullasin maksettavaa jäi 2770e vm.-99 (1300sp) sain ajoneuvon kunnosta 520e alennusta muutamasta pikku naarmusta.
    Yamaha XJR 1300 sp
  8. #8
    Ja tuo 1300 jousi ei käy millään ilveellä 1200 kytkimeen? Olisi helppo&hyvä modaus, koska lisäjousella kytkimestä tulee hieman raskas käyttää.

    Barnetting kytkinpaketti on ainakin isojen poikien mukaan rahastusta, koska tuplajousilla saadaan sama vaikutus muutama sata euroa halvemmalla.

    Onko netissä sivustoa, josta voisi tilata tuon alkuperäisen 1200 kytkinjousen? Asun Hollannissa enkä tunne paikallisia mopokauppiaita niin hyvin, että osaisin mennä oikeasta paikasta kysymään...
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
  9. #9
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Siinä on ollut kaikki kohdallaan. Ajoasento, joka on tärkeä, on ihan
    parhaasta pästä. Äkkiseltään en tiedä yhtään mitään mistä sitä
    pääsisi moittimaan.

    Ulkomailta .. no juu .. viime kesänä tulin sillä Gibraltarilta takaisin ja
    ihan hyvin se tuli ...
    nam
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  10. #10
    Lainaa kirjoitti
    RoadRunner Lähetetty Huhti. 27 2005,10:27
    --------------------------------------------------------------------------------
    Ja tuo 1300 jousi ei käy millään ilveellä 1200 kytkimeen? Olisi helppo&hyvä modaus, koska lisäjousella kytkimestä tulee hieman raskas käyttää.
    Jaa mikä ettei? Pitäs sopia lukemani mukaan, ja myös FJR1300:sen jousenkin...mutta tietoo ei siis ole, vain lukenut mitä muut on kirjoittaneet.

    Itte asiassa oon melko varma että XJR1300:n kytkimen lautasjousi sopii XJR1200:seen, kytkimet on aivan samannäköiset kyllä. Se on jamaha vanhoillinen että vanhan FJ1100:sen nokka-akseleita laittavat noihin uudempiin, kierroskoneen luonnetta lisätäkseen. Aika lailla noita vaihtokelpoisia osia tuntus olevan ja pitkällä jaksolla.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  11. #11
    Lainaa (RoadRunner @ Huhti. 27 2005,10:27) kirjoitti
    Ja tuo 1300 jousi ei käy millään ilveellä 1200 kytkimeen? Olisi helppo&hyvä modaus, koska lisäjousella kytkimestä tulee hieman raskas käyttää.

    Barnetting kytkinpaketti on ainakin isojen poikien mukaan rahastusta, koska tuplajousilla saadaan sama vaikutus muutama sata euroa halvemmalla.

    Onko netissä sivustoa, josta voisi tilata tuon alkuperäisen 1200 kytkinjousen? Asun Hollannissa enkä tunne paikallisia mopokauppiaita niin hyvin, että osaisin mennä oikeasta paikasta kysymään...
    Jaa Mutta ainakin minä laitoin 1200 -98 1300 -00 jousen. Ja pelaa.
    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
  12. #12
    Onko ideoita/kokemuksia/vinkkejä, millä keinoilla Xjr:n etupään saisi jäykemmäksi? Ja mitä moinen puuha kustantaa?

    Itellä ainakin on niin pirun löysä, eikä siinä ole mitään progressiivisuutta vaan niiaa kyllä aika helposti melkein pohjaan asti.

    Viksumpi huollon setä mulle tänään sanoi, ettei keulaöljyjen vaihdolla ole paljon merkitystä.

    Viime kesän lapin reissulla oli aika erikoinen tilanne, kun puoli tokallista poroja änkesi pujotteluesteiksi tielle yllättäen. Siinä piti aika äkäseen ottaa vauhtia pois. No tuo keula kun on noin löysä, niin siinä oli mamma aika hyvin meikäläisen selkää kiipeämässä..

    Vaihtoehtoja tähän pulmaan?
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  13. #13
    Wirth

    Siittä pääsee suoraan napauttamalla tilauskaavakkeelle, jokku 1200:sen sporttisemmat oli 84egee, öljyt 12Egee ja pakkaus 9Egee...



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  14. #14
    Lainaa (hjerp13 @ Huhti. 25 2005,12:33) kirjoitti
    Oletkos ollut tyytyväinen xjr:ään? Minkälainen peli ajella? Onko joku kiikuttanut sellasta Ulkomailta? minkälaisen vero päätöksen sait?
    No jo vain olen ollut tyytyväinen. Sitä saa tietysti modattua aika rajattomasti, mutta itse olen ollut ennenkaikkea tyytyväinen perän 40 mm korotukseen (nopeampi ohjaus, tapit ei ota maahan), krossitankoon (matalampi ajoasento, kevyempi käännellä), ohjausiskariin, WP:n keulan sisuskaluihin ja ennenkaikkea koneen modaukseen. Myöskään ilman yläkatetta ei paljon tee mieli ajella. Omani on myynnissä. En ole kiikuttanut sitä ulkomailta, mutta kiikutan sen tänne Ranskaan jollain keinolla kesällä, jos ei se löydä ostajaa. Mitä kyllä ihmettelisin kun muuhun tarjontaan vertaa. Ks. www.saunalahti.fi/jkosun/yamindex.htm

    Keulasta vielä sen verran, että 2002 ja uudempiin saa WP:n jousisarjaa, jota ei voi kuin kehua, WP:n ohjeiden mukaan jäykemmät 15W öljyt ja öljynkorkeus 130 mm. Vanhempiin malleihin saa myös Öhlinsiä, joilla se tietysti myös paranee.
    Sfnetissä on paljon tietoa XJR:stä, vuosimallien välisistä eroista esim. tuolla (hakusanaksi 'XJR 1300 ja 1200')
    http://groups-beta.google.com/group....8786217
  15. #15
    2002 mallissa tuli toiset, milliä isommat kaasarit sekä pakokaasujen puhdistamiseksi ilmapumppu, samalla vaimentimien tilavuuskin suureni. Myös nokka-akselit muuttuivat profiililtaan hiukan. Aiemmin on nokat pysyneet samoina, vain FJ1100:sessa oli sporttisemmat. Moottorinohjauksesa lienee vuosien mittaan ollut muutoksia, ensimmäisiin tai ensimmäiseen vuosimalliin (-95) toimi sytkäpoksin ns. johtoviritys, jolla sai hiukan vääntöä alakierroksille. Legendimiehet kertovat että vahvimmat kampiakselit on varhaisimmissa vuosimalleissa, mutta kiertokanget on parhaat näissä uusimmissa. Samasta paikasta se kampiakseli kuulemma menee poikki jos menee, sekä saman sylinterin nokka-akselin laakerit alkaa nappaamaan pidemmän päälle, mutta ajohan on sitä täyskaasullaniinmaanperkuleesti koko ajan ja kone siellä Legend-auton muovikopan alla hikoilemassa.

    FJ1200:sissa oli alkuun pulmaa siinä että kakkonen hyppäs poies kovilla kiepeillä kiihdytettäessä, mutta se juttu korjattiin, kuin myös luisteleva kytkin joka alkuun oli tyypillinen.

    Aiempien vuosimallien vikana lienee ollut myös öljyvuoto kannen ja sylinteriryhmän liitoskohdissa, olisko siellä jossain kanavissa jotkut huonot tiivarit, en tiijä enkä muista. Mutta sekin lienee uudemmissa parannettu, koska eivät ole valitelleet saksalaiset xjr:istit.

    Ohjauslaakereita ja takahaarukan laakereita ovat vaihdelleet kartiorullalaakereiksi.

    WP:ltä ainakin on saanut aivan kelpoja jousitusosia myös vanhempiin malleihin.

    Runko tuskin on kokenut mitään muutoksia, mutta tuotahan ei tiedä. Jos olisi, jossain olisi ollut varmaan mainintaa, kun muutenkin parannuksia herkästi mainostelevat.

    Joidenkin (pre 2002-vuosimallien) kannet kuulemma eroavat hiukan toisista, mutta nyt alkaa mennä salatieteen puolelle, tämä oli siis Legendimiehiltä kuultua tietoa.

    Nyt tässä uusimmassa mallissa taitaa jo olla katalysaattoritkin. Mutta kaasarit silti vielä...

    Ai niin etujarrut on muuttuneet vuosien myötä, ja toisiovälitystäkin hiukan harvennettu.



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  16. #16
    Itselläni on 01 mallinen 1300 perusmalli hiukka modattuna.Jousitus laitettu uusiksi,eli edessä öhlinsin jouset ja öljyt vaihdettu.Taakse vaihdettu täysin säädettävät öhlinsit joilla käytös muuttuu ratkaisevasti. Kone on tehty Siukolan Ekin reseptin mukaan eli kansityöt,kokoputkisto,suuttimet jne.. Voimaa löytyy ihan kiitettävästi 129hv ja 129Nm takikselta..poistuu.Mutkateillä pärjää ihan hyvin,joutuu tietty "ajamaan" enempi kuin kyykyillä,mutta ei esim. 04 gixerillä karkuun pääse



  17. #17
    Juup, löysin semmoista tietoa että 1998 malliin olis runkoon tullut lisäjäykkyyttä, kuten myös takahaarukkaan. Lähinnä seinämävahvuudesta lienee kysymys ja seoksien lujuuksista.

    Tais muuten jäädä mainittemati että matkan varrella alkuun putkitetut sylinterit muuttuivat pinnoitetuiksi alusylintereiksi ja männät takosellaisiksi. oisko se ny ollut sitten 1998 tienoilla, eli silloin kun tuli 1300:nen.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  18. #18
    Juu, ja vuosimallien eroista löytyy ihan faktatietoa, tässä siis lainaus tuolta laittamastani söhmilinkistä:

    Newsgroups: sfnet.harrastus.mp
    From: erkki_esk...@hotmail.com (Erkki Eskola) - Find messages by this author
    Date: 22 Jan 2004 22:59:53 -0800
    Local: Fri,Jan 23 2004 1:59 am
    Subject: Re: XJR 1300 ja 1200
    <klips>
    (Motorradin listasta)
    95: XJR1200 markkinoille
    96: ryyppyvipu vasempaan kahvaan (Missäköhän lienee aiemmin sitten
    ollut?)
    97: tarjolla myös erikoismalli "King Replica", jossa erilainen
    maalaus, Öhlinsit takana jne.
    98: säädettävät jarru- ja kytkinvivut vakioksi, tarjolla erikoismalli
    "Sarron Replica", jossa vähän erilainen maalaus jne.
    99: XJR1300 (RP02) markkinoille; muutoksia:
    - iskutilavuus
    - sylinterien pinnoitus
    - takomännät
    - erilainen sytytys
    - isompi öljynjäähdytin
    - pienemmät etulevyt R1:n satuloilla
    - runkoputkissa parempaa materiaalia
    - haarukassa esijännityksen säätö, jäykemmät jouset + vaimennusta
    rukattu hiukan
    - paksummat pyörien akselit
    - takakate erilainen
    - eturengas 120/70/17 (aiemmin 130)
    - jokin (jotkin sivulärpäkket muotoiltu uusiki (neu gestylte
    Seitendeckel; "Seitendeckel"="sivukansi"; voinee tarkoittaa joko
    jotain metallikantta tai muovinkimpaletta pyörän sivulla)

    02: mallikoodi muuttuu (RP06):
    - erilainen tankki
    - erilainen penkki
    - kevyemmät vanteet
    - jäykempi swingi
    - haarukkaa ja takaiskareita muutettu

    Masiinasta ylipäänsä todetaan:
    - sekä 1200:n että 1300:n kone erittäin robustia teknologiaa
    - Motorradin mukaan kytkimen kanssa voi olla ongelmia,
    Motorradfahrerin mukaan ei senkään...
    - 1200:ssa voi etulevyt olla kierot


    Oman pyöräni koeajo muuten löytyy tuolta, niin ei tarvitse itse omaa vehjettä kehua:
    http://www.nettimoto.com/viewArticle...6&content=file
  19. #19
    Lainaa kirjoitti
    96: ryyppyvipu vasempaan kahvaan (Missäköhän lienee aiemmin sitten
    ollut?)
    Kaasareiden yhteydessä. "Faktatieto".

    Lainaa kirjoitti
    jokin (jotkin sivulärpäkket muotoiltu uusiki (neu gestylte
    Seitendeckel; "Seitendeckel"="sivukansi"; voinee tarkoittaa joko
    jotain metallikantta tai muovinkimpaletta pyörän sivulla)
    Muoviset ilmapoksin sivusuojat muotoiltu uudelleen.

    Kytkimen luistot ensimmäisissä vuosimalleissa, sekin "faktaa"...

    "Faktatietoja" löytyy kaikenlaisia, monista lähteistä, lehdistä ja saiteilta. Jopa Esson baarista löytyy "faktatietoa", mutta jopa XJR:nkin kohdalla kannustan luottamaan omaan kykyyn todeta "faktojen" arvo.



    Tuossa näkyy ne sivumuovien erilaisuudet, vasemmalla -95 ja oikealla -02...



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  20. #20
    Saakos noihin äänenvaimentimet vaihettua silleen ettei tarvii silpoa mitään? Haavena on XJR, mutta siihen ei nyt oo varaa
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  21. #21
    Hjuu, aika heleposti:



    Eli Supertrappit meni nätisti, tarvittiin yksi pikku kannake/puoli rosterista vain...



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  22. #22
    Juu, faktaahan on monenlaista netti pullollaan. Ainakin suurin osa tuosta Motorradin listasta kuitenkin siis pitänee paikkansa, tosin lähimmin olen perehtynyt tuohon 2001-2002 muutokseen.

    Käytitkö muuten Supertrappien laiton yhteydessä dynossa? Jos niin mitä vaikuttaa, entä tuleeko naapureilta sanomista? Putket on oikein hyvän näköiset.
  23. #23
    Juu, pari kertaa ollut, ekalla kerralla oli vain semmoiset Motonetistä ostetut "läpikatsottavat" vaimentimet ja Dynojetin Stage 1 ja K&N:n ilmansuodatin, takapyörältä sai 110Hp.

    Sitten vaihdoin ne Supertrappit, mutta samalla ryhdyin tekemään ilmaboksimuutoksia, jotka siitä huolimatta että muutin suuttimet legendiautoporukan reseptien mukaan, aiheuttivat että olikin aika laihalla, mutta antoi kuitenkin sen 110Hp taas takapyörältä... Sitten ostin FMI:n mittarin ja lakkasin käymästä dynottelemassa. Säätää pitää vieläkin, ei aivan hyvä, tämmöinen tahvo kun ei oikein osaa noita juttuja. Mutta yritetään, ehkä se siitä vielä.

    Että Supertrappien vaikutuksesta ei voi sanoa kovin paljon, muuta kuin että äänet on mureammat. Ja välilevyillä saa säädettyä pienemmäksi jos haluaa. Naapurit on kyllä vielä aivan väleissä, tosin mulla on tuolla pihalla ollut kovaäänisiä autoja pitkään...(Naapurit ehkä on luopuneet jo toivosta aikoja sitten)
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  24. #24
    Osaisiko kukaan varmuudella sanoa minkä vuosimallin FJ:n nokka-akselit käyvät ´01 1300 XJR:ään? Voisihan niitä kokeilla ja voimaahan ei ole koskaan liikaa...
    Eikös tuon vuosikerran pyörissä pitäisi olla jo pitävämpi kytkin? Tuntuu välillä kovassa vedossa näillä tehoilla hiukan lipsuvan että olisiko esim.STM luistokytkin paketit jämäkämpiä vai mikä neuvoksi...
  25. #25
    Itse asiassa kuulin eräältä ystävältä Itävallasta että hän alkuun oli asentanut FJ1100:n nokka-akselit, mutta päätynyt sittemmin tilaamaan Yoshimuran tekemät, koska ero FJ1100:sen nokkien kanssa oli melko pieni.

    Kyllähän tuota Barnettin satsia kuulemma käytetään, mutta en tiedä sitten onko väärti. Legendiautoissa taitaa olla sitä Barnettin satsia melkein vallan.

    Sulla Superbike1300 se Leoheng:in (mpfoorumista) XJR:ä? Kumma että möi poies, nuin hieno laite ja hyvin tehty kaiketi.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  26. #26
    Tuo Superbiken xjr kuulostaa melkein kun omani,paitsi mulla-00
    Kaasu pitää hereillä.
  27. #27
    Sinne meni XJR, loistovehjehän se oli. Yli jäi peränkorotuspalat, krossitanko ja peilit. Käy hakemassa omasi pois, kuvia ja yhteystietoja tuolla: http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...ser=Jori&gid=0
  28. #28
    Itselläni xjr 1300 -02, todella tyytyväinen ollu. Ei voi ku kehua, kulkuisa peli ja erittäin hyvännäkönenki vielä

    Jos jotain keksis, niin ohjaustangon voisin vaihtaa vähä leveempään/suorempaan, sitte joskus..
    .ORG -kanava IRC:ssa - #moottoripyora @ IRCnet
  29. #29
    Lainaa (KariK @ Touko. 17 2005,01:42) kirjoitti
    Jos jotain keksis, niin ohjaustangon voisin vaihtaa vähä leveempään/suorempaan, sitte joskus..
    No mitä sitä tangon vaihtoa enää miettimään? Ks. edellinen viestini, siitä lähtee Tommasellin oikea krossitanko eikä mikään tuning-viritys, päätypainoineen viidelläkympillä. On juurikin leveämpi ja suorempi, olin erittäin tyytyväinen.
  30.  
  31. #30
    Minäkin tykkään kuin hullu puurosta ja siksi vain viiden vuoden pohdiskelun jälkeen sain moisen hankittua, tosin odottelee vielä liikkeessä. *

    Maileja on siis takana vielä todella vaatimattomasti (koeajot) mutta selväksi on tullut että niille satunnaisille (kerran kesässä, ehkä) pidemmille reissuille tekisi pikku pleksi hyvää kuten varmasti kaikille nakuille. Onko kellään ehdotuksia mahd. tyylikkäästä pleksistä `03 XJR:lle? Pilaahan se ulkonäön mutta kuka sitä käskee kokoajan pitämään...
    Power is nothing without mojo!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen