Yamaha kaipaa äänijänteitä! Jos jollain jäänyt nurkkiin tuuba lojuilemaan ole mies/nainen ja myy se minulle!
Afrikka alkaa alpeilta.
Mua tuudi hyväillen.
Las Ketchup - The Ketchup Song
Yön Maha Jyrinä Ilmasankari YZF 1kR=Myyty jo.
Nyt ainoastaan Apostol
Niitit poraat auki, sisäkalut pois ja 60 mm putki läpi... ja vielä niin että käytät sitä alkuperäistä takalaippaa....
joo tollasta aikaisemminkin muistan lukeneeni.... taisit Jp olla vielä sinä joka sitä mainostit..... nooh kesäloma alkaa niin vois alkaa projektoimaan....mutta toki ulkonäkökin kiinnostais.... joten ostotarjous on vielä voimassa...
Afrikka alkaa alpeilta.
Mua tuudi hyväillen.
Nyt ainoastaan Apostol
Oikeestaan ainoa huono puoli tuossa alkuperäisessä vaimentajassa on sen koko... Ottaa kenttään kiinni kunnon vauhdeilla ratakäytössä... Painokaan ei ole ongelma koska kuori ei ole kauhean paksu... Itselle pitää värkätä jotain uutta tilalle koska etukulma menee kohta puhki liian useista rataan hiomis kerroista johtuen... Ajattelin laittaa siihen pulttiliitos kohtaan laippaliitoksen jatkoputkelle ja vaimennin kokoa MotoGP -> 60 mm sisäputki ja 80 ulkoputki... tai sitten 80 mm sisäputki ja 100 mm ulkoputki...
no minä nyt olen sen verran paskahousu että ei ole pelkoa että pjontto kanttauksista kuluis.... muuten ei sen ulkonäkö välttämättä miellytä.... ns. ei hivele äidin pikku suklaa silmiä!!!
HAUDII!!!![]()
Afrikka alkaa alpeilta.
Mua tuudi hyväillen.
Nyt ainoastaan Apostol