tuolla bomber forumilla suurin osa on sellasia mopoikäisiä ketkä kirjottelee välillä mitä sattuu.. harmi vaan koska siellä on ihan asian tuntevaakin kirjottajaa..
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Jeps, mulla kanssa tulossa LeoVincen 4-2 sliparit zetaan ja pc3. Kerron kokemuksia parin viikon sisään, jahka asennettu ja paikallaan sekä säädetty. Ääneen ainakin pitäisi tulla mureutta ja vääntö käyrä tasoittua...
ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
jep meikä menee kans ens pe säätöön jos saan ajettuu tohon tarpeeks kilsoja
ja tosta bomber tekstistä et kyllä sen varmaa rikki saa mut tuskin ihan pienestä eli amatöörimäistä keulimista
sillä saattaa hajota ehkä mut mistä näistä tietää
Mistä Vincet ja pc3, ja mihin hintaan?(Amppari @ Touko. 14 2005,12:46) kirjoitti
Nii missäs oot muualla sellasia peilejä nähny netissä myytävän?? Tarttis saada tilattua uudet, ku noi orkkikset on nii hirveet...(random hero @ Touko. 13 2005,23:41) kirjoitti
...They got the sirens loose
* I ran right out of juice
* They're gonna put me in a cell
* If I can't go to heaven, let me go to hell...
joo tota kirjota googleen vaik crg mirrors ni tulee monta paikkaa,mites muuten onko sulla (jkoo)pc siin sun zetas??laitoin putket ni muuttu kyl käynti aika raakasti mut vitsi ku saan pc:n vasta ens viikol,aika mureet räpinät tuli kans
Täytyypä tossa googlettaa... On mulla pc zetassa. Säätöön pääsee vasta kahden viikon päästä, mut ajelen nyt netistä otetulla mapilla. Ihan hyvin pelittää! Kyllähän sillä putkella hyvät äänet tulee!!Ihan saatanan kovat ne kyllä on!! Tuntuu tossa ajaessa, että vähän liianki... ainaki noilla mistä saa sen noisekillerin pois! Eikös sulla ollu ne race mallin putket? Laitahan kuvaa mopedista!!
...They got the sirens loose
* I ran right out of juice
* They're gonna put me in a cell
* If I can't go to heaven, let me go to hell...
no joo kovat on äänet mut ei se mitn,race kannut mulla on
koitan saada kuvaa otettuu
tommosta peiliä sais Saksan maalta
https://www3.polo-expressversand.com/Shop....0001290
jos miellyttää ni eiköhän tilata kimpassa!!??![]()
Kerratkaas joku äkkiä 750 ja 1000 zetan suurimmat erot
Hintaeroa on, mutta silti houkuttelisi tuo isoveli.
Tiettömien teiden ratsastaja
Kone, keula, jarrut, vanteet, maski, 1000:ssa ajonestolaite, oliko niitä vielä muita?(Jeremy @ Kesä. 01 2005,23:49) kirjoitti
Onko takaiskari sama vai parempi? Mites sen koneen kanssa, onko 1000:ssa mitään muuta eroa kuin isompi poraus? Niin ja putket.(VLU @ Kesä. 02 2005,06:41) kirjoitti
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Lähinnä mää meinasin käytännön suurimpia eroja, onhan noita nippeleitä, mutta miten ne tuntuvat ajossa.
Koneessa tietty vähän enemmän ruutia, mutta onko keula ja jarrut paljonkin paremmat? Vähän on tullut sora-ääniä, ettei se USD olisikaan niin hyvä kuin miltä näyttää. Kuskin paikka on varmaan aika identtinen.
Ajonestolaitteesta tulee kyllä plussaa. Viitsiiköhän tuota Z750 edes käydä vinkumassa koeajoon, jotenkin ei innosta. Niin tylsän näköinenkin. Motofocus tarjoaa -05 tonnista 13 900e
Vyöruusut, mitäs olette takatiloista mieltä? Kehtaako siellä istua edes nakkikiskalle ja takaisin...
Mitä itse vähän tonnista kokeillut niin etujarrut ovat helvetin paljon paremmat, tuntuivat oman pikkuzetan jarrut aika surkeilta tuon jälkeen. Keulassa oli myös eroa, paha vaan kuvailla tuollaisen lyhyehkön kokeilun perusteella että kuinka paljon, jotenkin jämäkämpi/varmemman oloinen se kaikinpuolin oli.
Tähän on muuten pakko hehkuttaa vähän. Kun meikä vaihtoi sen ZX6R:n takaiskarin ja öhlärit niin stoppiet ja endot helpottui ihan törkeesti. Siis tuntuma jarruihin on ihan erilainen ja ei mopo niiaa ollenkaan niin karmeasti kuin orggis-sohvana.(VLU @ Kesä. 02 2005,09:16) kirjoitti
Sama pätee keulimiseen, uusi ulottuvuus täysin.
Ja tosta iskarin vaihtamisesta, ameriikan poijat kovasti vaihtaa myös tonniseen zediin tota pamppua. Vissiin siinäkin on se sama lussuperä.
Mistä hommasit sen zx6r:n takapumpun? Kattelin piruuttani öhlinsin iskaria, niin hinta pyörii siinä kiloeuron paikkeillaKyllä taitaa olla järkevämpää ostaa uus pyörä...
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Meikä laitto vähän joka foorumille kyselyy siinä toivossa että joku ei tee "suomalaisia" ja koita pyytää käytetystä osasta lähes uuden hintaa. Jenkkisällit sanoo että 25 - 80 dollaria on niille järkihinta. Sitä voi sitten suhteuttaa näille markkinoille ton hinnan ja miettiä mitä itse olisi valmis maksamaan. Mä ainakin pääsin mielestäni sopivaan hintaan. Pyörän parhaat upgradet eli takaiskari ja pienempi eturatas maksoivat mulle yhteensä 114e.(Ulpe @ Kesä. 02 2005,10:36) kirjoitti
Ebaysta saattas löytyä järkevään hintaan noita osia.
No onhan se pyörä vaan niin paljon parempi ajaa mitä laadukkaampaa iskaria siinä on... Perä ja keula kilosessa on paremmat...tietty potku ja vääntö riittää mulle passelisti tonnisessa....seiskapätkät on jo ajettu mun osalta muutamana viime vuonna, vääntöä piti saada lisää....vaikka eihän toi mikään hevosvoimahirviö ole....(Jeremy @ Kesä. 02 2005,08:08) kirjoitti
Noh, sanotaan että eihän ne ilmaiset olleet. Mutta olen hintaan erittäin tyytyväinen, ostin putket ja komentajan pajalta missä säätö tapahtui, http://www.turbotec.com/(Jeremy @ Kesä. 10 2005,13:55) kirjoitti
Rattaat, ketjut (ei vain eri välitys vaan kokonaan eri sarjaa..)(VLU @ Kesä. 02 2005,06:41) kirjoitti
Saako kurakaaren pois nätisti vai pitääkö näyttää sahaa? Olisi kiva taitella rosterista tai alumiinista itse kilpiteline jos onnistuu, onko kukaan kokeillut?
Onko kukaan muuten ollut Sumekoon yhteydessä takuuasian johdosta, jos asentaa sliparit. Vähän jännittää ottaa riski takuuongelmien kanssa, pitää ainakin hetki ajella vakiona jos lapsentaudit paljastuisivat heti alussa.
Itseasiassa 2. päivää sitten käväsin Sumekolla valittamassa kun joku synkronointi/seos ruuvi oli menny v*tuilleen, eikä kone suostunut käymään. No siinä samalla tankkia irottaessa sanoivat, että poliisilla voi olla jotain sanomista tohon penkin alla olevaan pc3:een...Sen jälkeen siinä sisällä sit vähän käyteltiin konetta ja sanoivat, notta poliisilla voi jotain sanomista olla noihin ääniin, jos kohdalle osuu. No mun putki ei ihan hiljasimmasta päästä oo muutenkaan..(Jeremy @ Kesä. 19 2005,07:42) kirjoitti
Eipä noista kilkkeistä muuten oo koskaan huollettaessa ollut ongelmia.
Kawasaki ZX-10R 2008.
Zetan perähärdelli lähtee pois irroittamalla pari ruuvia, siististi rikkomatta mitään.(Jeremy @ Kesä. 19 2005,07:42) kirjoitti
Näin yhdessä z1000:ssa kilpitelineen, johon oli laitettu alkuperäinen rekisterikilven valo, siinä oli paikka sille. Siitä ei puuttunut kuin takaheijastin, niin olis ollu ihan laillinen. Onko jollain tollanen kilpiteline, ja mistäs sen sais?
Kaverille kyselen, itellä on Fasu.
stormilta saa sellasta kilpitelinettä made by pyramid, missä on se paikka sille valolle. mut se on ihan jeesus kallis! vissii joku 70e
Kannattaa ihan itte taiteilla se teline jostain, eikä se kilpivalo oo IHAN pakollinen. Mulle ei oo kukaan vielä siitä sanonu vaikka pysäytetty on paristi ja pyörää syynätty kovasti..
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!