moro,multa saat kilpitelineen *putkien mukana
osta pois ja putket oli siis ixil underseat setti,uudet,tarjouksia!!!!!www.ixil.com
laittasin kuvan jos joku tietää miten!!??
tuolla on meikä päässy kuvaan
http://www.x-treme.fi/gallery....5_2024b
Hmm
Millaset äänet noissa on? Harmi kun ei ole livenä näkynyt missään, voisi vähän paremmin arvioida. Toisaalta omaa silmää miellyttää kyllä enemmän ihan perinteinen sivuputki![]()
Tiettömien teiden ratsastaja
no äänet on aika mureet ja ehkä vois sanoa et kovat mut ei liian,tuolta löytyy lisää kuvaa
http://www.nettimoto.com/299877
Onkos kenelläkään vastaavaa...
kun nopeus alkaa olla jotain 140-150 alkaa tärinä, joka mm. pistää kytkimen säätökiekon pidikkeen pitämään ääntä. Mutta kun nopeus on jotain 160, tärinä hieman laimenee. Jotuukohan toi vaihdetusta jarrulevystä, joka hieman vielä ottaa kiinni jarrupaloihin.
Z1000
joo toi taitaa olla ihan tyyppi juttu,joskus olen itekkin huomannu äänen joka tulee kytkinkahvasta,mut tulee ajettua yleensä tulpat korvis ni eipä sitä huomaa mut kato tuolta->z1000.net siellä on paljon keskustelua tosta ja muusta ja jotain ratkaisuja miten vibran/äänen saa pois
Mulla tärinät vaimeni aika hyvin kun asennettiin pc3+putket ja säädettiin, "tärinäalue" kuitenkin löytyi ylemmiltä kierrosluvuilta, mutta tärinät ei ole ollenkaan niin pahat kuin alkuperäisillä putkilla oli pienemmillä kierroksilla....eli summa summarum parempaan ollaan mennossa... Mitäs seuraavaksi, 9r:n nokat+kansi?
Mitäs sanomista niillä poliisisedillä voi oikein olla pc3:n käytöstä?!?
ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
Onko kenelläkään kiinnostusta myydä vakiopeilit? Tai onko kenelläkään ideaa muista peileistä, joista näkis jotain. Laitoin sellaiset härpäkkeet, mutta ei niistä näe mitään, eikä ne pysy asennossaan, damn.. niin ja vakiopeilin olen onnistunut rikkomaan.
My Webpage(random hero @ Kesä. 25 2005,18:12) kirjoitti
tota tilasitko ite tuolta ja mitä tuli kuluja/menikö kauan!!??
meinasin itse tilata samasta paikasta ne stongan päähän tulevat mallit
onko kukaan laittanu zetaan ohjausiskaria ja jos on ni mistä saa ja mitä makso,ja sit semmosta et onko kokemusta noista öhlinsin etupään jousista mitä myyvät eli muuttuuko keula niillä mihinkään,tarkoitus olisi saada hieman jäykemmäksi alustaa!?
Oiskohan postikulut olleet parin kympin verran, tavarat tulivat vajaassa kahdessa viikossa, mutta täytyy tilata muistaakseni vähintään n. 75-79 euron edestä. Vatsasivat meileihin nopeasti, luotettava liike.(random hero @ Kesä. 26 2005,14:08) kirjoitti
ok,no persetti ei kukaan muu olis tilaamas mitään ko liikkestä ku itse en tarvii kun noi peilit!!??
Mulla ei kyllä mielestäni muuttunut. Mites ne sun tärinät ilmenee ja kuinka kovasti?(Amppari @ Kesä. 24 2005,22:48) kirjoitti
Oletko itse laittanut haulia tms. stongan sisälle?(random hero @ Kesä. 24 2005,21:15) kirjoitti
jaa en oo kyl tommosta kokeillu,mut ehkä tosiaan noi putket kun laitoin ni värinä hieman väheni![]()
Ei haittaavasti enää, alkuperäisillä putkilla oli siinä rajoilla...(Hubert @ Kesä. 28 2005,21:02) kirjoitti
Mun mielestä pyörän ei kuulu täristä...
http://www.riderforums.com/showthrea...threadid=14974(Amppari @ Kesä. 29 2005,12:11) kirjoitti
Ilmeisesti kaikki pyörät tärisevät enemmän tai vähemmän, ..." but after all, it's a litre-sized performance motor."
Jep, ei ole haitaksi asti. Hyvin on pysynyt lapasessa tärinöistä huolimatta....
no niin nostetaampas taas ketju ylös ja laitetaan kokemuksia pyörästä.eli nyt on n:10000km rullattu tolla zetalla ja ei oo yhtään alkanu tökkiä,kulkee ihan tarpeeks,todella lepponen ajella,radallakin aika hyvin etenee,mitään vikaa ainakaan vielä ei ole ollut,ja pyörä muuttu siis PALJON tolla devilin full systemillä ja commanderilla,eli vetelee sit kaasusta vaik yli 12 o`klock keulia(kun sitä joku tuolla manas et ei keuli!!??)No niin joo eli hyvä laite!!
Mites muilla zetan omistajilla on kesä mennyt!?
Niin joo toi värinä juttu on siis semmonen homma et jos joskus on ajanut edes jollain pyörällä ni tietää et jotain pientä vibraa saattaa kahvaan tulla ja tulee kaikissa laitteissa!!Eli sitä vaan et zetan "vibra"on aikasta paljon liioiteltu!!
Millä kierroksilla ja vaihteilla saat kaasusta ylös?
Kesä meni mainiosti ja n. 10.000km tuli ajeltua. Rataa tuli kohkattua jonkin verran (tais olla 14 ratakeikkaa) ja muuten sellaista yleistä ajelua. Minkäänlaisia vikoja tai murheita ei ilmennyt.(random hero @ Loka. 03 2005,23:59) kirjoitti
Siinä määrin toi rata-ajo on vienyt mennessään, että fillari vaihtui 750 GSX-R:ään, vaikka kyllähän tolla Zetallakin kohtuullista vauhtia radalla pääsee.
Niin juu ja Ampparille, jostain 6000rpm jälkeen ripeämmällä kaasun avauksella nousi toi keula. Vielä kun ois oppinut pitämään sen ylhäällä.. Virivirinä oli tossa Zetassa Muzzyn täysputkisto, PCIII ja K&N (131hp takaselta Viaberilla).
Putkisto on muuten myynnissä mikäli joku sen haluaa itselleen lunastaa. Voi kysellä vaikka mailitse tusaaki@POISTAyahoo.com.
Yamaha YZ250F -08
SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
Paljonkos tonnisesta lähtee vakiona takapyörältä?(Zetus @ Loka. 04 2005,10:14) kirjoitti
Yllättävän pieniä lukemia vrt. Z750, johan tästäkin saa yli 110hp noilla virityksillä.
117hp vakiona takaselta samassa penkissä. Aika lailla linjassa tuon valmistajan ilmoittaman 127 konetehojen kanssa. Noilla virityksillä 14hp lisäys takarenkaalla ei ainakaan mun mielestä mielestä mitenkään erityisen huono ole.(zpete @ Loka. 04 2005,11:26) kirjoitti
Kyllähän 110 saa takaselta noilla virityksillä varmaan jokaisesta uudemmasta kusiaisestakin.
Eihän 750:sen ja tonnisen ero mitenkään mieletön ole mutta ei siitä epäilystä jää, ainkaan sen perusteella mitä itse olen seiskapätkää kokeillut. Mainioita laitteita molemmat joka tapauksessa.
Yamaha YZ250F -08
Joo ihan järkevältä näyttää... Tosiaan en muistanut että tonnisessa on ilmoitettu "vain" 127hp vakiona. Silti aika mieto tuo minusta on tonniseksi... vrt esim FZS1000.
Mutta eniten itse 750:een kaipaisin kunnon keulaa... Jouset on vaihdettu mutta se ei hirveästi auta. Takaiskarinkin vielä vaihtaa itse (esim 636:en) mutta kunnon putkia eteen ei saa halvalla.
Kyllähän esim. Fasussa jonkin verran enemmän ruutia on, siitä ei mihinkään pääse. Tuskinpa Zetalla fasusta kuitenkaan jälkeen jää..
Eihän tuo tonnisenkaan keula mikään kauhean ihmeellinen ole mutta hyvin sillä itse pärjäsin. Onhan siinä toki säätöjä jonkin verran joita voi ropeltaa jos tietää mitä tekee (itse sain sitä yleensä säädettyä huonommaksi jos säätöihin koskin).
Seiskapuolikkaan keula tosiaan tuntui aika löysältä kun sitä kokeilin mutta kumma jos jousien vaihto ei tuohon auttanut. Kalliiksihan se tulee jos koko keulaa lähtee vaihtamaan. Keulaa kun on aika vaikea löytää kolaripyörästäkään kun ne tuppaa yleensä mällissä menemään käyttökelvottomaksi.
Mulla oli tonnisessa 636:sen (-03) takaiskari ja se ainakin tuntui toimivan ihan ok. Iskari kyllä jäi valitettavasti pyörään kiinni kun fillaria vaihdoin, muutoin oisin senkin voinut myydä pois. Nyt kyllä löytyy himasta 17.000km ajettu Z1000 vakiopamppu. Helpostihan noita 636:sen iskareita kyllä löytyy jos esim. SRRA:n foorumilta kyselee. Vaihtaminen tosiaan käy vartissa jos vaan perän saa jotenkin ylös.
Yamaha YZ250F -08