No niin, nyt on sitte päivän hyvä työ tehty ja ixilit on zetassa paikallaan. Äänet on siistit ja kovatEi hirveesti viittiny tossa pihalla huudattaa vaikka mieli kyllä teki, mut toi alakerran mummo ois saanu laakin.... Ajamaan ei vielä päässy vesisateen takia. Ehkä huomenna sitte... Niin eihän sitte mikään voi tietenkään putkeen mennä, ku jotaki yrittää tehdä... Toinen takavilkku halus lopettaa toimimisen. Sitte siinä aikani johtoja ihmettelin ja päätin tarkastaa hehkun, no sehä oli sitte nii hapettunu, että ei suostunu lähteen sieltä vilkusta ehjänä.... jäi se kanta sitte siihen ja ei millään pois, ku on sellanen millin rako, ettei siihen pääse käsiksikään kunnolla.... Nyt sitte vilkkukaupoille huomenna uusia hakemaan...
...They got the sirens loose
* I ran right out of juice
* They're gonna put me in a cell
* If I can't go to heaven, let me go to hell...
vai tuli hyvät äänet,eikös sulla ollu ne "lailliset" mallit,prkl meikä saanu viel tänäänkää mopoa pihaan rupee kohta vituttaa,mut ohan mulla jo piiput tossa
ja hei laita ihmees kuvaa moposta,ois jees homma
Joo ne on ne "lailliset" mallit. Ne sisäputket on tosiaan irti. Äänet on mun mielestä kyllä ihan hyvät! Tosi kovatki ne on, mutta se voi olla vaan, et se tuntuu siltä... Tänään laitoin suodattimen, powercommanderin ja ne uudet vilkut. Nyt vaan pitää lähtee testaamaan.Vilkkuihin pitää vielä laittaa sitte ku joutaa jotku vastukset väliin, ku vilkkuu nii perkeleesti!!! Kyllä se varmaan syö miestä, ku mopoa ei näy!!! Se on yhtä tuskaa oottaa!!! Ai nou... Kuinkas noita kuvia voi oikeen tänne foorumille laittaa?? Mulla kyllä niitä tossa olis, mutta pitääkö ne ensin laittaa johonki sivustolle ja sitte linkit sinne, vai miten???
![]()
jaa en tiedä miten niit kuvia saa mut jos joku viisaampi auttas
ai nii tota saatko vielä sen takasatulan auki kun on noi piiput paikallaan!!??joku oli laittanu z750 samanlaiset piiput ni ei saanu avattuu
mistäs oot mopon hankkinu?(random hero @ Touko. 06 2005,13:58) kirjoitti
Don't hate the player, Hate the game
ajattelin et olisko sama firma mistä mä hankin pyörää. ei taida olla kun kyseinen firma on e-suomessa. 3vk sitten tilasin... ens viikolla onneks ajoon(random hero @ Touko. 07 2005,19:04) kirjoitti
kyllä kuukausi on pitkä aika odottaa mopoa kun on noin hyvät kelit ajella
Don't hate the player, Hate the game
jaap.no joo on kuukaus kyl liikaa
no nyt se mopo siel on mut ei kerkee ku vasta tiistaina hakee *
sano sä muuten mistä hommasit!!on tämäkin aika eteläs mut vähän sivuun
Sitä lukon paikkaa pitää muuttaa. Ite siirsin sen keskelle sitä takalokeroa. Ei ole kummonen homma!! Reikiä siinä joutuu poraileen, mutta ihan hyvä siitä tuli... Saa sitte nähdä kuin se pitää vettä jos kurakelillä ajelee... Jollain sikaflexillä tai jollain varmaan kannattaa tiivistää sit vielä... Niitten putkien mukana tuli ohjeet tohon hommaan.
no ei ollu sama mesta mistä hommasin,vai joutuu lukon siirtää,hmm..no eikait se auta muutaku siirtää![]()
ei se mikään kova homma ole se lukon siirtäminen!!! mitenhän niitä kuvia mahtaa tänne oikeen saada?? kertokaahan nyt joku, ku ei tää it-ala oo oikeen hanskassa!!!
Mitä intter nettiin nyt luottaa niin ei tartte. Itte en ainakaan säädättänyt ja tuskin kovin moni muukaan ruiskumopon omistaja on säädättänyt jos ei filtteriä vaihda.(Hubert @ Touko. 10 2005,11:41) kirjoitti
Toinen mielenkiintoinen juttu onkin miten tota sitten säädettäisiin jos pitäisi? Eihän tota ilmeisesti kauheesti pysty säätämään ilman power commanderia.
Nyt on randomi niitä kuvia sulla postissa. Toivottavasti tuli perille. Nii siitä säädättämisestä... Ei varmaankaan tarvi säädellä jos pelkät putket vaihtaa... Tuskin se siitä hajoo... Mutta jos sitte laittaa filtterin, nii sitte on hyvä se säädättää. Mitä tossa on noita aiheita selannu, nii olishan se hyvä varmaan säädättää vaikka sen pelkän putkenki vaihtaa, ku kuulemma aika laihalla on noi tehdas säädöt. En tiedä miten ne säädöt tekee Kawaan ilman sitä PC:tä. mutta aikasemmassa pyörässä mikä mulla oli ( Suzuki GSX-R 1000) ne kyllä pysty sen säätään ilman PC:tä. Pistoke vaan kiinni johonki liittimeen mikä oli penkin alla. Mutta sillä PC:llä olis saanu sitte vielä tarkemmin säädöt kohilleen.
Eilen hommasin renthalin tangon. Ens viikonloppuna pitäs sitte sitä alkaa viritteleen paikoilleen. On aika löysää tavaraa toi vakio tanko!! Antaa periksi aika lailla!!!!
Jos haluaa halvempaa ruutansäätäjää niin tätäkin vois harkita:
Techlusion
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
no nii nyt on mopo pihas
vettä vaan sataa ni ei kauheesti viitti kurvailla
ja joo tuli ne kuvat,siisti laite
Mun postauksesta puuttui: "muun kuin ruiskusuitsan omistajat". Käsittääkseni suzukin ruiskunsäätöyksikköä pystyi säätämään.(JKoo @ Touko. 10 2005,12:24) kirjoitti
No niin, onnea vaan Randomille moposta!!!!Kyllä sä saitkin sitä ootella!!!! Hyvä, et ne kuvat tuli perille!! Jokos oot putket vaihtanu???
kiitos vaan!joo en oo viel saanu putkia paikoilleen,tarvii ajaa vähän varovasti ees toi 1000km![]()
Nii aivan joo, hyvä sitä on tietty vähän sisään ajaa ensin!!!Miltäs se mopedi nyt on tuntunu, ku oot päässy ajeleen??
just semmonen mitä koe-ajosta jäi mieleen eli ihan näpee laite ajella,tanko menee vaihtoo ja peilit,tota eikös sulla(jkoo) ollu sellanen renthalin crossitanko??sitä vaan et saako ne puntit jotenki viel kiinni siihen vai tarviiko ostaa jotkut härpäkkeet sinne!!!![]()
Joo onhan mulla sellanen renthali ja itseasiassa just laitoin sen paikalleen. En edes ole kerenny vielä käydä ajeleen sillä. Nii jos tarkotit niillä punteilla niitä painoja, nii ainaki tossa mulla ei ollu mitään muuta ko vanhasta irti ja uuteen kiinni. Ne painot oli ainaki mulla kuusiokololla kii ja ei muutako ne auki sit vetää pois. Peilit pitäs kyllä nyt jostaki saada uudet. On niin hirveet noi orkkikset!! Oon yrittäny kattella niitä, mutta vielä ainakaan ei ole sellasia hyviä tullu eteen. Sellaset pienet pyöreet olis ihan siistit mitkä tulee tangon päähän, mutta en tiiä tekeekö niillä mitään... Mutta olis ainaki peilit kii jos virkavalta pysäyttää...
www.glow-special.de
Tuolla on vaikka minkälaisia peilejä, mut tilaus on sitte vähän hankalaa. Ei pysty suoraan tilaan. Ekaks pitää mailata mitä haluu ja sit ne mailaa takas hinnan ja tilinnumeron mihin maksaa rahat. Tai jotenki nii se meni ku kyselin....
siis onko siel tangon sisällä se kierre irrallinen vai jotenkin siinä painossa kii???ja niist peileistä semmoset pyöreet sinne päähän ois kyllä ihan siistit ja kyllä niitä netissä monet kauppaa mut ei suomessa kylläkään mutta sellaset meinasin kyl laittaa!
Ei oo kierrettä tangon sisällä. Siinä pultin ja mutterin välissä on sellanen kumiholkki joka painuu kasaan ja samalla laajenee ja kiristyy sinne putken sisään, kun sitä kiristää. Toivottavasti sait selityksestä selvää!!Mä en oo nähny ko ton yhden paikan missä niitä peilejä myydään! Mistä muualta niitä vois kattoo???
Olettekos tämän lukeneet? *![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
No jo on kumma.... *Täytyy varmaan kattoo omasta, ettei oo jääny kiuas kylille....
![]()
Itse kyllä uskon että toi bullshittiä koko juttu.. ja ei muka edes takuuseen ole mennyt ja sumeko pessyt kätensä hommasta.
Elkää uskoko aivan kaikkea mitä netissä tulee vastaa...
- XT 660 R