tarvis lyötää yahama fj 1200:seen orginali omistajan manuaali , räjäytys kuvat/kuvia ja kuolto/korjaus kirjoja luonnollisesti suomeksi/englanniksi kiitos vastauksista jo etukäteen.ai niin kyseinen jammu on v-92
kiitän sain fj 1200 cd version jos joku kaipaa myös ko. tietoja lähetän ilomielin pientä korvausta vastaan kopion postissa eli tyhjän levyn hinta + postikulut sillä lähtee klassikko pyörän tietoutta mailmalle .
minä itse
Alfamer-kirjakaupasta. Stormilla oli kanssa aika läjä Jammun huoltokirjoja, kävin viime to, mut en muista oliko just tota pyörää.
Mä löysin omaani (Thunderace) jostain jammusivulta netistä, sen kun printtasi niin nyt on paksu kansio täynnä....
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Ettiskele tuolta --> Aihe: Muutama huoltomanuaali, Ladattavaksi
USA Yamaha katalogi
Siellä siis myös rakennekuvia. Tais olla sama ko edellinen yllä?
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Ootkos jostain löytäny Xjr:n räjäytyskuvia? En noista ole löytänyt. Tai sitten oon ollu sokea.(xjrrrrräyh @ Huhti. 25 2005,21:06) kirjoitti
Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
Katsoppa tuo.. JA kyllähän tuolta ameriikan sivuilta näytti noita FJ räjäytyskuvia löytyvän.
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
nyt löytyy cd-versio jammu fj 1200 tietoutta veloitan vain cd:n ja postikulujen hinnan eli jos tarvitset niin nyt olisi halvalla tietoa tarjolla.![]()
minä itse