Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 56:een 56:sta
    tuli tossa mieleen että jos mietityttää , mistä saisi tupla tehopöntöt alkukäyrineen fj:hin , niin tässä olis tarinaa ite tein pienillä muutoksin dukatin putkista.alku käyrien mutkia suoristetaan hieman ja pöntön kiinnitys kohtaa siirretään kanssa hieman. näin saadaan säilymään alkuperäinen ilme tupla hormista mutta tehoa kasvattaen.
    minä itse
    suurentaako kuutioita vaiko eikö siinäpä pulma.
    minä itse
    projekti lähenee lopuaan samoin lähestyy kauden avajaiset.
    minä itse
    Laitapa kuvaa, ja toimenpideluetteloa...
    No niin, no
    Noh terve...

Tein halvimma kautta....

.... säädin ite syttypyörää ( ) laitoin uniapnea vehkeen suodattimen (sopi pikku fiksaamisella) ... sekä simmonsin änkkärit (tuplana ja rosteri päälliseillä) ... nyt 600km ajaneena tuntuu että puhtia löyty enemmän ... 130 tkm ajetusta vanhasta Matkalehmästä....

t:Jari L.

ps. jos ei muuta niin tankillisella pääsi (ei vara tankkia) reilu 350 km....
    Näillä mennään mitä on saatu !
    jumalauta!! Nyt se löyty, vihdoin, aaah!! Sori, hillitsen itseni. Asiaan: mulla on fj 1200 -92 ja laitoin just dynon siittimet siihen sekä ixilin aluvaimentimet (x2). mutta kun olen vähän käsi näissä hommissa ja muutenkin vasta yhen kesän pelannu isoilla vehkeillä (rakentelu mielessä, ennen ajoin ja muut korjas), niin mitä osia kannattaa laittaa kiinni ja mitä niistä on hyötyä? Tällähetkellä se on aivan orkkis muitten osien kohdalta.
    Näillä mennää!
    Tjaa, tällä hetkellä tuntuu siltä, ettei kannata tehdä mitään, kun oma mopo on p***:n päreinä ympäri maailmaa, ja kevät aurinko pilkistelee...

Toi syttypyörän viilaus on ainakin kustannus tehokas, erilliset ilman putsarit joka kaasarille (tulee ainakin miehekkäät imuäänet, jos ei muuta) ja sit penkkiin...

Jos haluu sijottaa isommin, niin tota Wiseco:n 1314 cc settiä ovat maalimalla kehuneet..

Ja varttimailille ilokaasut

Jos raha oikein kovasti pakottaa taskussa, niin ainakin APE:lta löytyy FJ:lle kaiken näköistä kivaa.
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
    Lainaa (FunJam @ Huhti. 18 2006,12:14) kirjoitti
    Toi syttypyörän viilaus on ainakin kustannus tehokas.
    viilaus?? mitä se tarkottaa?
    Näillä mennää!
    Fiilaat niitä kiinnitys reikiä siten, että sitä levyä voi kääntää akseliinsa nähden ees taas ja se ees tarkoittaa lisää ennakkoa sytytykseen.
    Kustannus tehokas tarkoittaa 0€ vastaan mahdollisesti saavutettu hyöty= 100% (mikäli hyötyä saavutetaan ja omalle työlle ei lasketa hintaa)

Ja taas kokeillaan omalla vastuulla...

Itse en ole moista edes kokeillut, kun mulla on toi Dynan setti, mut voin pistää kuvan, jos jäi epäselväksi.

Lainaa (FunJam @ Huhti. 23 2006,00:38) kirjoitti
    Fiilaat niitä kiinnitys reikiä siten, että sitä levyä voi kääntää akseliinsa nähden ees taas ja se ees tarkoittaa lisää ennakkoa sytytykseen.
    Kustannus tehokas tarkoittaa 0€ vastaan mahdollisesti saavutettu hyöty= 100% (mikäli hyötyä saavutetaan ja omalle työlle ei lasketa hintaa)

Ja taas kokeillaan omalla vastuulla...

Itse en ole moista edes kokeillut, kun mulla on toi Dynan setti, mut voin pistää kuvan, jos jäi epäselväksi.
    Terve!!!

Kun sulla on kerran dynan setti (syttypyörä) niin paljonko ennakko "reiällä" on eroa alkuperäisen kanssa sais vähän osviittaa kuinka paljon tarvii viilata .... ite olen viilannut puolireikää aikasemmaksi.....

t:Jari ....

ps. simmonsin änkkärit toimii hienosti kun laitettiin rosterit pintaan (paremman näköset).
    ja vielä yks juttu ... löytyykö netistä paikkaa mistä sais tietää fj:n moottorin osien hintoja.... laakerit (kone/laatikko) männät tai renkaat , kaikki ketjut (varsinkin se pirun rapisija) ....

t:Jari
    Lainaa (mauke @ Heinä. 14 2005,18:55) kirjoitti
    kamoon hei tietoa peliin jos jollain vain on että mitä pitää tehdä että fj 1200 kestää turbon . + kaasun *
    täällä Hämeenlinnassa pyörii kullan värinen fj joka on jonkinmoinen amerikan malli ja siinä oli alkuperäinen turbo ollut kiinni mutta kaveri oli ottanut sen pois kun vähempikin riittää ja on kuulemma autotallissa hyllyllä.....mutta kaverin nimeä en nyt sitten enään muita enkä pyörän rekkaria..... tarvii varmaankin ruveta seurailemaan ympäristöä ...

t:JL
    Lainaa (FunJam @ Huhti. 23 2006,00:38) kirjoitti
    aa... nyt tajusin. Mut jos ostan Allrightistä tohon tarkotetun syttypyörän ni onko se sitte säädetty jo huippuunsa? Niinhän ne ainakin lupaa kuvastossa... Vai tuleeko parempi tulos jos viilailen orkkista?
    Näillä mennää!
    enpä nyt muista paljonko sitä koloa siinä dynan levyssä on , mutta koitan muistaa viikonloppuna vertailla jos sen alkuperäisen jostain löydän..

Eiköhän sillä allraitin sytylläkin jo ennakkoa saa riittävästi, en kyllä tiedä, kun en oo moista nähny, mut jos itse innostuu viilailemaan niin aika tarkkana saa olla.

Mikä sitten on huippuunsa säädetty, niin mulla on sellainen käsitys, että enempi ennakkoa-> kierrosalueen yläpäähän saadaan ruutia, mutta alapää kärsii.

Toisaalta liika ennakko saattaa aiheuttaa nakutusta, mutta ei mulla ole ainakaan ollu ongelma, vaikka oon säätänyt ton Dynan levyn tappiin ja ajan 95:lla. Joku raja ennakon lisäämiselläkin on, eihän sitä järkeä ole ylenpalttisesti lisätä..

En osaa kyllä sanoa, mikä olisi se optimaalinen ennakko fj:lle jos suurinta tehoa etsitään, joku viisaampi voisi meitä nyt valistaa

laitetaas tämä jos jota kuta kiinnostais
    minä itse
    Lainaa (FunJam @ Huhti. 27 2005,21:48) kirjoitti
    APE

Tuolta tilailin kaikkea kivaa. Palvelu on asiallista, mutta eivät yleensä huoli visaa, eli rahansiirron joutuu suorittamaan pankkisiirtona. Puhumalla voi huoliakkin, sain loppuosan kortilla, kun tuli hinku lisää ja rahat oli jo siirretty..

Ei sieltä mitään käytettyä saa, mutta eipä pelkällä putkella tosta ihan 150 hp irtoakkaan
    Ja suomessa noita saa ainakin MP-palvelusta
    pyörä päivitetty enää puuttuu ruisku ja nossi kamat kun vaan tietäis mistä moisia voisi tilailla.
    minä itse
    Lainaa (mauke @ Marras. 13 2005,21:02) kirjoitti
    suurentaako kuutioita vaiko eikö siinäpä pulma. *
    Kuutioita ei voita mikään.
    Intruderclubfinland

Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
    Lainaa (mauke @ Joulu. 03 2006,02:03) kirjoitti
    APE

Tuolta tilailin kaikkea kivaa. Palvelu on asiallista, mutta eivät yleensä huoli visaa, eli rahansiirron joutuu suorittamaan pankkisiirtona. Puhumalla voi huoliakkin, sain loppuosan kortilla, kun tuli hinku lisää ja rahat oli jo siirretty..

Ei sieltä mitään käytettyä saa, mutta eipä pelkällä putkella tosta ihan 150 hp irtoakkaan
    pyörä päivitetty enää puuttuu ruisku ja nossi kamat kun vaan tietäis mistä moisia voisi tilailla.
    Millaisilla palikoilla päivitit jammun? Tekisi mieli tilata apelta nokat ja venttiilijouset tuohon omaan, mutta pitääkö sinne laittaa menemään omat nokat vaihdossa?
    Nimimerkki, pakko saada yli 130hv takapyörälle.

Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
    Lainaa (Tctic @ Joulu. 09 2006,12:02) kirjoitti
    APE

Millaisilla palikoilla päivitit jammun? Tekisi mieli tilata apelta nokat ja venttiilijouset tuohon omaan, mutta pitääkö sinne laittaa menemään omat nokat vaihdossa?
    Nimimerkki, pakko saada yli 130hv takapyörälle.
    laitappa kuule 1319 cc putket ja wisecon takomännät koneeseen ihan ekaks ja sitten pulttaa seuraavat osat myös pyörään syttypyörä , vapari , isot suuttimet niin pääset todella lähelle tavoitetta ellei hieman ylikin . itellä on kyseinen resepti käytössä hetken on kivaa kunnes nälkä kasvoi taas .
    Nykyinen: Yamaha R1 2006
    Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
    Suutinsatsi, akra ja k&n on nyt koneessa ja tällä hetkellä tehoja löytyy tuo 118hv. Syttypyörä odottaa asennusta. Minkä hintaiseksi tuo 1314cc satsi tulee putkituksineen ja minkä verran sillä saa lisää ruttua? Pitääkö 1hv/10cc kaava paikkansa?
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
    APE

pyörä päivitetty enää puuttuu ruisku ja nossi kamat kun vaan tietäis mistä moisia voisi tilailla. *
    http://www.noswizard.com/

Tuolta tilasin omani. Huomattavasti laadukkaamman oloista kamaa kuin ne nos:n vermeet, tosin ei ole vielä paikassa kun on toi kone vieläkin levällään. Ne nossin kamat oli hetken kiinni supermotossa, ihan kokeilumielessä ja vaihteita sai kyllä kelata aika ripeästi..

Olisko kellää kuvia omista vehkeistään (mopoistaan) ? Kesällä voitais pitää FJ miittinki jos kaikilla on vielä fj:t tallella?!!
    Näillä mennää!
    toivoiiavasti saan mopon läjään, kun ei oo mitään potkulautafetissiä, ainakaan pitemmälle matkalle..

Lainaa (jamppa @ Tammi. 11 2007,12:21) kirjoitti
    Olisko kellää kuvia omista vehkeistään (mopoistaan) ? Kesällä voitais pitää FJ miittinki jos kaikilla on vielä fj:t tallella?!!
    Kyllähän tuo vois olla ihan mukavaa.....
    tallella fj 1200 vm -90 aj. 142tkm...
    Eikä ainakaan vielä ole aikeita vaihtaa....
    Lainaa (mauke @ Syys. 28 2005,19:17) kirjoitti
    pyydän laittakaa kaikkea fj:hin liittyvää tänne
    moro, uus käyttäjä.... juu, moon rungon muuttanu keulasta inhimillisemmäks... ja perä on vaihdettu r6-malliseks takana on joknku kawan vanne ja 190 kumi, edessä gixuttimen vanne. ja tietysti crossi-stonga... perään oon laittanu tommosen näppärän ledivalon ja eteen tulee eagle eye maski... kai siisä viä jotain muutakin on, mutta ei tuu mieleen. :: : -> :http://www.putfile.com/fakta00001/images/72948 tua o jotain kuvaa. on viä kesken mutta kumminkin...

Lainaa kirjoitti
    moon mukana
  26.  
    Lainaa (taistelija @ Tammi. 28 2007,16:57) kirjoitti
    Nice ass!

Minulla on ihan normaalin näkönen FJ1100, en tiiä mitä koneen sisällä on muuttunut, mut neljä yhteen putkisto on ulkopuolella, ja ihan kivasti vastetta kaasukahvan takana.
    Tavallaan vekotin on myynnissä, mut viikonloppuna kun sain pitkästä aikaa murinat omiin korviini niin...äh, miten tosta vois luopua?!
    Joten katellaan kesällä, ehkä mäkin oon mukana tässä miitissä!
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12