Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
    Tos ois meikän fzässä. Ennen pyörä keltamusta, nyt musta. Vanteen kehät kiilloitettu. Perän nostoo ja keulan laskuu. Kilpitelinettä ja minivilikkuu. Etuvilikkujen tummennusta. Pyörä ei vielä kuullosta moottoripyörältä. Lähinnä partakoneelta. Mutta menoo ei hidasta, ainakaa paljoo. Devilin haipaipin ostan vielä hiilikuituisena. Niin ja alakate on pakko-ostos myös ja ehkä suora tanko, matalammat raiserit.

Etu iskunvaimentajan alaputket ja syylärin päätyt myös mustaksi niin.On kyllä makee noinkin
    "oikeassa momentissa"
    (poistettu tili)
    Kyllä musta on musta hieno!

Laitoin omaani hiilikuitusen sliparin viereen hiilikuituisen huggerin, tuli aika kivan näköinen.
    Specz, kerrotko tosta vanteiden kiillotuksesta,miten sen teit vai teitkö itse oon vähän aatellu samansuuntasia, tyylikäs
    Älä koskaan siirrä huomiseen sitä minkä voit välttää jo tänään.
    Lainaa (Fannitozu @ Huhti. 24 2005,21:49) kirjoitti
    Specz, kerrotko tosta vanteiden kiillotuksesta,miten sen teit vai teitkö itse oon vähän aatellu samansuuntasia, tyylikäs *
    Joo eli syssyl otin renkaat veks ja renkaista tietty levyt ja rattaan pois. Sit poistin maalit vanteiden kehiltä nitromorssilla. Tän jälkeen käytin dremelii jolla hioin 400:lla hiomapaperilla sorvausjäljet pois kehiltä. Ihan käsinkin joutui hiomaan aikas paljon kun tuosta laitteesta tahtoi paperit irtoilla vähän väliä. Eli ensin 400:lla, sit 600, 800, 1000 kuivana ja vedellä ja 2000 veden kans. Tais olla 1200:kin välissä. Sitten kiilloitin autosolilla varmaan neljä kertaa. Kokeilin myös semmoista rättilaikkaa kiilloituksessa. No sitten menikin vanteet uudelleen maalattaviksi, eli kiilloitetun ja maalatun pinnan ero piti saada selväksi.

Ja koko hommaan meni noin 40 työtuntii. Eli hommana ihan kauhee. Lopputulokseen olen kyllä erittäin tyytyväinen mutta jos ja kun pyörää joskus vaihdan, en tee samaa hommaa uudestaa. Silloin kiilloitan myös puolat ja keskiön.

Niin ja nyt ajoaikana vanteet kiilloitan kerran viikossa että pysyy kiilto ja vahat viel päälle.
    Talveks riitti hommii. En kyllä kesällä suosittele tehtäväks. Ajoaikaa hukkaan älyttömästi. Vanteen reunat pelkästään paljon nopeempi homma. Ei tarvi välttämättä edes maalausta. Mutta niissä reunoissakin on aika paha se sorvausjälki joka on aika vittumainen jynssää koveralt pinnalt pois,

Mutta hienot ehdottomasti niistä tulee kun vaan jaksaa vielä pitää puhtaana ja pestä niitä ketjurasvoja pois.
    Okei eli siis talven hommia, niin vähän arvelinkin
    Älä koskaan siirrä huomiseen sitä minkä voit välttää jo tänään.
    Musta on ehdottomasti paras väri
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Musta on HIENO!!! Ite tätä harmaatani pikkuhiljaa tummentelen. Viimeisin päivitys oli nää sliparit, loppui se singeröinti aika äkäseen. Vielä kun jaksais jossain välissä säädättää... * Miten muutens sen suoran tangon kanssa, tuleeko ongelmia noitten vaijereitten yms. kanssa? Eli riittääkö orggiksissa pituus?

It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa kirjoitti
    Musta on HIENO!!! Ite tätä harmaatani pikkuhiljaa tummentelen. Viimeisin päivitys oli nää sliparit, loppui se singeröinti aika äkäseen. Vielä kun jaksais jossain välissä säädättää... Miten muutens sen suoran tangon kanssa, tuleeko ongelmia noitten vaijereitten yms. kanssa? Eli riittääkö orggiksissa pituus?
    Oli kyllä komiat putket kun eilen Tulikukon teranssilta zoomattiin, ja äänetkin rupee olemaan kohdallaan...
    Minne meinasit viedä säädettäväksi?
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Lainaa (ValeRossi @ Kesä. 07 2005,14:23) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Musta on HIENO!!! Ite tätä harmaatani pikkuhiljaa tummentelen. Viimeisin päivitys oli nää sliparit, loppui se singeröinti aika äkäseen. Vielä kun jaksais jossain välissä säädättää... * Miten muutens sen suoran tangon kanssa, tuleeko ongelmia noitten vaijereitten yms. kanssa? Eli riittääkö orggiksissa pituus? *
    Oli kyllä komiat putket kun eilen Tulikukon teranssilta zoomattiin, ja äänetkin rupee olemaan kohdallaan... *
    Minne meinasit viedä säädettäväksi?
    Ai sää olet Kotkalaisia Täytynee pysähtyy kahville kun seuraavan kerran kurvailee näköpiirissä. Meinasin tuonne Kouvolan MP-tuninkiin viedä kunhan viitin. Ei ainakaan noin kahvatuntumalta ole pahasti laihalla...
    (poistettu tili)
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 07 2005,14:16) kirjoitti
    Musta on HIENO!!! Ite tätä harmaatani pikkuhiljaa tummentelen. Viimeisin päivitys oli nää sliparit, loppui se singeröinti aika äkäseen. Vielä kun jaksais jossain välissä säädättää... * Miten muutens sen suoran tangon kanssa, tuleeko ongelmia noitten vaijereitten yms. kanssa? Eli riittääkö orggiksissa pituus? *

Jo vain on hianot putket! Ja toi peräkin on sellainen, ettei se undertaililla tosta parane. Huggeri vois olla jees, itse tykkään ainakin omassani.
    Joo, se huggeri on aika ehdoton ja seuraavana hankinnassa. Eli loppukesästä sitten... Nyt pitää keskittyä siihen että on varaa ajellakkin ja huoltaa "tyttö" hyvin tällä lomalla. Paljos köyhdyit huggerista?
    Komian näköiset viritelmät nuo vaimentimet sulla Yamaha1, mutta heh, eikä poliisit huomauttele noin likaisesta rekisterikilvestä .
    Bring M. Backalive

Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
    Alkaa tässä ihan mieli hiljalleen muuttua noiden slipareiden suhteen jospa sittenki hankkis sellaiset.On nuo Yamaha1:sen putket kyllä makeimmat mitä minä olen fasussa nähnyt,on siinä kaverilla makua
    "oikeassa momentissa"
    (poistettu tili)
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 07 2005,14:41) kirjoitti
    Joo, se huggeri on aika ehdoton ja seuraavana hankinnassa. Eli loppukesästä sitten... Nyt pitää keskittyä siihen että on varaa ajellakkin ja huoltaa "tyttö" hyvin tällä lomalla. * Paljos köyhdyit huggerista?
    Ostin ORG shopista hiilikuituvärisen Powerbronzen, 148 e.

TUOLTA saa varmaan vähän halvemmalla, myös Ermaxia. Olen tuolta muuta ostanut, hyvä kauppa.

Powerbronzessa oli yksi vähän tyhmä juttu: vasemmanpuoleiset ruuvinreiät ei mitenkään olleet kohdallaan. Enpä jaksanut takaisinkaan viedä kun olin 6 viikkoa odottanut.
    Kunhan noissa olis USD-keula niin ulkonäkö olis täydellinen. Ja kokonaan nakuksi. Jollain jenkkifoorumilla oli ihan sikasiisti musta FZS jossa noi muutokset. Vieläkin pyyhin kuolaa öisin poskelta vaikka kuvien katsomisesta on jo pian kuukausi.

Noooh, kyllä noilla nyt ajelis ehkä ilman sitä usd-keulaakin.

Yamaha1:llä siistit putket.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (SampySladi @ Kesä. 08 2005,00:47) kirjoitti
    Kunhan noissa olis USD-keula niin ulkonäkö olis täydellinen.
    Totta turiset. Mä oon vähän elätelly ajatuksia että jos joskus jostain ja jotenkin sais R1.sen USD pillit tuonne keulalle asennettua... Mut se nyt on projekteista se viimeinen sitten.
    Onko noi takapään vilkut porattu kiinni omiin reikiinsä tuossa Yamaha1:sen pyörässä -taitaa olla eri kohdassa kun orkkikset. Nätit ovat.

-Scott
    -Kilo Fazeria-
    Lainaa (Specz @ Huhti. 24 2005,17:21) kirjoitti
    Niin ja alakate on pakko-ostos myös ja ehkä suora tanko, matalammat raiserit.
    Alakate tekee tosiaan pirusti lisää näköä.

Kävin testaamassa kilofazua johon oli vaihdettu renthalin crossistonga ja ajoasento oli todella paljon parempi! Raiserit näyttivät vakioilta. Juuri sopivan etukeno ja vauhdikkaampi olematta liian kyykky. Ei se ruuhkassa madellessa touring-vakiotankoa voita, mutta jos repii liikennevaloista mutkatielle, niin varmasti todella paikallaan. Itse en kyllä raisereita enää vaihtaisi matalammaksi, tai sitten tanko pitäisi olla aikamoiselle nostolla. Tämä oli aika suora.
    Tiettömien teiden ratsastaja
    Lainaa (Scott @ Kesä. 22 2005,15:01) kirjoitti
    Onko noi takapään vilkut porattu kiinni omiin reikiinsä tuossa Yamaha1:sen pyörässä -taitaa olla eri kohdassa kun orkkikset. Nätit ovat.
    Juu, omat reijät pyöräytin siihen orggis reikien yläpuolelle moralla. Ei nyt niin nätit ole vielä kun oli "vähä" kiire saada vilkut ja vermeet paikalleen. Jossain vaiheessa korjailen ne paremmin reikiinsä, että kestävät lähempääkin tarkastelua. Kilpitelinettä joutu siis leikkaan niin että orggisreijät lähti kokonaan tuosta veks. Sitäkin vois vielä siistiä, rautasahalla ja kiireessä jälki on mitä on. Mut harvemmin tuota peräosastoo pääsee joku niin läheltä ees katteleen että tulis sanomista. Parkissa ihailut sitten erikseen.
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 22 2005,20:25) kirjoitti
    Lainaa (Scott @ Kesä. 22 2005,15:01) kirjoitti
    Juu, omat reijät pyöräytin siihen orggis reikien yläpuolelle moralla. * *Ei nyt niin nätit ole vielä kun oli "vähä" kiire saada vilkut ja vermeet paikalleen. Jossain vaiheessa korjailen ne paremmin reikiinsä, että kestävät lähempääkin tarkastelua. Kilpitelinettä joutu siis leikkaan niin että orggisreijät lähti kokonaan tuosta veks. Sitäkin vois vielä siistiä, rautasahalla ja kiireessä jälki on mitä on. Mut harvemmin tuota peräosastoo pääsee joku niin läheltä ees katteleen että tulis sanomista. Parkissa ihailut sitten erikseen. *
    Joo, kiitos infosta. Jotain tuon tyyppistä köyhän miehen undertrayta olen itsekin varmaan kohtapuoliin sahailemassa. Ajattelin, että jos sahaus ja vilkkupaikkojen rei´itys menee ihan vituralleen, niin ostan sitten ihan oikean undertrayn.

Tää on aika off topic, mutta miten ne minivilkkujen johdot liitetään niihin vanhoihin johtoihin? Kolvaamalla vai liitetäänkö ne johdot johonkin releeseen?
    -Scott
    -Kilo Fazeria-
    Lainaa (Scott @ Kesä. 23 2005,10:22) kirjoitti
    Tää on aika off topic, mutta miten ne minivilkkujen johdot liitetään niihin vanhoihin johtoihin? Kolvaamalla vai liitetäänkö ne johdot johonkin releeseen?
    Tjaa, itsehän kuorin vaan johdot esiin ja sähköteipin kans kasaan. Vielä ainakin pelittää ihan ok...
  23.  
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 26 2005,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Scott @ Kesä. 23 2005,10:22) kirjoitti
    Tjaa, itsehän kuorin vaan johdot esiin ja sähköteipin kans kasaan. Vielä ainakin pelittää ihan ok...
    Mun '98 fasussa ainakin oli vilkuille liittimet ja minivilkuissa samanlaiset mokomat. Yhteen ja poks vaan - toimii. Ainoo pikku ropleemi oli se, että meinas olla väljät liittimet, tärinässä irtoili vähän väliä. Siihen joutu vähä teippaileen ja bueno tuli.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri